Brompton

Data: 2010-01-05 17:59:23
Autor: Dominik Mirowski
Brompton
Zbrochaty wyklepal(a) :

Jesli chodzi o skladanie to jest fenomenalny, mozna w stanie zlozonym
i rozlozonym zobaczyc w jednej z galerii handlowych w Wawie

I jak, dobrze placa ??

Smierdzisz akcja marketingowa na kilometr.... Na dodatek nie tylko tu, ale i na forach rowerowych :].
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-01-05 10:50:04
Autor: Zbrochaty
Brompton
I jak, dobrze placa ??

?????

Smierdzisz akcja marketingowa na kilometr.... Na dodatek nie tylko tu, ale i
na forach rowerowych :].

Spiskowa teoria dziejow, kultura wyrazania sie i od razu na poczatek
inwektywa.. Kolega z PIS-u?

Zaloz google i sobie sprawdz, ze na zadnym innym forum rowerowym nigdy
nie pisalem, a poza tym mam dobra prace, malo wolnego czasu, ktory
lubie wykorzystac m.in. na jazde rowerem bo sprawia mi to
przyjemnosc...

Kazdy produkt moze ladnie wygladac, poczatkowo nawet zafascynowac a
potem okazac sie niewypalem, stad moje pytanie na forum.
Jesli masz cos do powiedzenia w temacie to napisz cos madrego, a jak
nie masz, to po prostu nie pisz
Zbrochaty

Data: 2010-01-05 20:26:01
Autor: Dominik Mirowski
Brompton
Zbrochaty wyklepal(a) :

Smierdzisz akcja marketingowa na kilometr.... Na dodatek nie tylko
tu, ale i na forach rowerowych :].
Spiskowa teoria dziejow, kultura wyrazania sie i od razu na poczatek
inwektywa..

A moze przypadek... W ciagu 24 godzin w 3 róznych miejscach pojawiaja sie opinie, zapytania z wstawkami "fenomenalny", "lepszy od dahona", "super sztywny" etc...  :). W tym na obydwu forach uzytkownicy zostali "zarzadzeni kryzysowo" banem...
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-01-05 11:45:04
Autor: Zbrochaty
Brompton
A moze przypadek... W ciagu 24 godzin w 3 r znych miejscach pojawiaja sie
opinie, zapytania z wstawkami "fenomenalny", "lepszy od dahona", "super
sztywny" etc...  :). W tym na obydwu forach uzytkownicy zostali "zarzadzeni
kryzysowo" banem...

Nie wiem o czym mowisz, jak pisalem wczesniej nie dysponuje az taka
iloscia czasu, aby monitorowac wszystkie fora rowerowe, zagladam tylko
tutaj czasami.

Jezdziles na tym?, masz jakies zdanie?
Zbrochaty

Brompton