Brompton

Data: 2010-01-05 21:08:29
Autor: Marcin Hyła
Brompton
On 2010-01-05 14:29, Zbrochaty wrote:

sie na tym jezdzi? Po przejechaniu kilku kolek w Decathlonie czy
GoSporcie przeszla mi ochota na Dahona, b. kiepsko sie prowadzil

Brompton prowadzi się tak samo albo i "gorzej". To kwestia rozstawu kół i umieszczenia kierownicy, a nie konkretnej firmy. Składaki są o 1/3 krótsze od zwykłych rowerów i tego się nie przeskoczy, ale można się łatwo przyzwyczaić. Pamiętam, że na Bromptonie ładnych pare lat temu niemal wyryłem, a dahonem jeżdżę i dasię.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Brompton