"Brońcie swoich kobiet, a nie naszej demokracji"

Data: 2016-01-10 09:53:17
Autor: boukun
"Brońcie swoich kobiet, a nie naszej demokracji"
W trakcie siatkarskiego meczu Polska-Niemcy w Berlinie polscy kibice zawiesili transparent z hasłem "Brońcie swoich kobiet, a nie naszej demokracji" - donosi Gazeta.pl.

Hasło nawiązuje do krytycznych wypowiedzi niemieckich polityków o sytuacji w naszym kraju. Chodzi o słowa przewodniczącego Parlamentu Europejskiego Martina Schulza na temat zmian wprowadzanych przez rząd PiS-u. Stwierdził on, że wydarzenia w Polsce "mają charakter zamachu stanu".

Polacy nie omieszkali wytknąć sąsiadom innej, kontrowersyjnej sprawy. Oto niemieckie władze nie poruszały tematu skandalicznych ataków na kobiety w noc sylwestrową. W mediach sprawa nie została nagłośniona. Przypuszcza się, że milczenie w sprawie napaści jest związane z pochodzeniem napastników. Większość z nich to imigranci, a politycy boją się zaostrzać negatywne emocje związane z uchodźcami.

http://o2.pl/artykul/polacy-utarli-nosa-niemcom-tym-transparentem-5948816443454593a

jaxon75 09 sty, 19:27
Brawo barwo brawo,internet to wielka sila bo w Telewizji tego nie pokażą!!!!!

zl 09 sty, 19:11
I jeszcze - jeśli u nas nie byłoby tego "zamachu stanu" (czyli zmiany władzy w demokratycznych wyborach tyle, ze na "nieprawomyślną" wg rządzących Europą lewaków), to wkrótce sceny podobne do tych z Kolonii rozgrywałyby się także w Polsce.

brawooo! 09 sty, 18:59
a ja myślałem, że patrioci w naszym kraju to przeszłość i historia. BRAWO, WIELKIE BRAWA DLA NASZYCH KIBICÓW!!!

kod = Koszerne Okupowanie... 11 minut temu
Komitet Okupowania Demokracji

"Brońcie swoich kobiet, a nie naszej demokracji"