Bronek K ja mimo wszystko wolę Egipt od POlskiego zimnego bałtyku

Data: 2010-07-01 11:14:22
Autor: Charlie delta
Bronek K ja mimo wszystko wolę Egipt od POlskiego zimnego bałtyku
co to za radość gdy jajka w wodzie kurczą się z zzzzzzzzzzzzzzzzzzimna
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

prawdę mówiąc odkąd egipt spauperyzował się nie zagladamy tam

ale kierunki południowe cokolwiek to znaczy obowiazują

w tym roku .... nie nich bedzie to tajemnicą teraz

najpierw wygra Jarosław 4 lipca

Data: 2010-07-01 20:46:58
Autor: Robert Wicik
Bronek K ja mimo wszystko wolę Egipt od POlskiego zimnego bałtyku
"A ja wolę moją Bronkę :)

Bronek K ja mimo wszystko wolę Egipt od POlskiego zimnego bałtyku