Bronek Komoronek kandyduje chyba i bedzie dobrze

Data: 2010-01-28 22:38:19
Autor: cudoziemiec
Bronek Komoronek kandyduje chyba i bedzie dobrze
Ale mi ulzyuo

Data: 2010-01-28 23:46:31
Autor: awe
Bronek Komoronek kandyduje chyba i bedzie dobrze
Oj jak zobacze jak leci na drzwiach od stodoly to mu pokaze co znaczy Van Helsing
awe

Data: 2010-01-28 23:54:15
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjt3oa$58i$1news.onet.pl...
Oj jak zobacze jak leci na drzwiach od stodoly to mu pokaze co znaczy Van Helsing
awe

Co masz przeciwko porządnemu i stabilnemu Polakowi Komorowskiemu? Ale choć raz merytorycznie proszę...

boukun

Data: 2010-01-28 23:06:56
Autor: uv0
Bronek Komoronek kandyduje chyba i bedzie dobrze
wlasnie , jedyne co jest narazie to wytykanie , a chodzi o to zeby miec jakas wizje na Polske , poza taka zeby zrobic milion miejsc pracy i 2 miliony zwolnic przykladowo

Data: 2010-01-29 00:12:49
Autor: boukun

Użytkownik " uv0" <uv0.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjt5af$9j6$1inews.gazeta.pl...
wlasnie , jedyne co jest narazie to wytykanie , a chodzi o to zeby miec
jakas wizje na Polske , poza taka zeby zrobic milion miejsc pracy i 2
miliony zwolnic przykladowo

O właśnie, tych z konsorcjów prawniczych chociażby... i reszty "dożywotnich" urzędników...

boukun

Data: 2010-01-29 00:38:04
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjt6b4$6se$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -
no tak ale gdy PiS chcial im sie dobrac do dupy to zaraz w GW pojawil sie list 100 aultorythetow ze PiS psuje prawo:-)
bokun co ty znowu pierdolisz na Boga...czlowieku
awe

Data: 2010-01-29 09:11:45
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjt6o9$edm$1news.onet.pl...

[...]

Szmaci8ana organizacji PiS i prawo, buuaahhaahhhaa.
Psuć to oni potrafili doskonale i kryć ubeków:

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.listserv.dziennikarz&aid=50472455

boukun

Data: 2010-01-29 09:57:56
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hju5df$bdo$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- --
tak tak boukun i tego sie trzymajcie
awe

Data: 2010-01-29 00:02:05
Autor: u2
W dniu 2010-01-28 23:54, boukun pisze:

Co masz przeciwko porządnemu i stabilnemu Polakowi Komorowskiemu? Ale
choć raz merytorycznie proszę...

Taki ciamciaramcia z niego.

Data: 2010-01-29 00:06:59
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjt5mk$6hk$3nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-01-28 23:54, boukun pisze:

Co masz przeciwko porządnemu i stabilnemu Polakowi Komorowskiemu? Ale
choć raz merytorycznie proszę...

Taki ciamciaramcia z niego.

Lepszy takie postawny mężczyzna, niz zapijaczony, mlaskający karzeł, który nic nie umie włączyć i obsłużyć, nie ma żadnego obycia ani ogłady i wszędzie gdzie się pokaże robi siarę...

boukun

Data: 2010-01-29 00:36:54
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjt607$6pa$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -
to moze wystaw swojego misia, w koncu go bzykasz to bedzie po znajomosci
awe

Data: 2010-01-29 09:06:57
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjt6m3$e90$1news.onet.pl...

[...]

I jak to się ma do powyższych argumentów?

Ty awe widzę, że jesteś zazdrosny o głupiego "Misia". Możesz za niego zaraz robić, jak chcesz...

boukun

Data: 2010-01-29 09:57:23
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hju54f$apr$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

gdzie cos argumentujesz, bo szukam i nie znajduje....moze kup sobie okulary, albo przestan sie bryndzlowac na pluszowym misiu
awe

Data: 2010-01-29 09:57:24
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hju7gk$6kg$1news.onet.pl...

[...]

Spałeś cokolwiek, czy się brandzlowałeś przy "Misiu", że tak ci chodzi na okrągło po głowie? Bo mi ten tylko na zawołanie laskę robi...

boukun

Data: 2010-01-29 10:26:55
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hju830$h8u$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

skad ty glabie wiesz co mi chodzi po glowie. jak nie wiesz co chodzi po twojej?
awe

Data: 2010-01-29 11:19:54
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hju99v$dg5$1news.onet.pl...

[...]

Ty taki głupi prymityw jesteś awe, jak głupi Piotruś. Sam się odkrywasz na okrągło, a potem się dziwisz. Może zacznij czytać co piszesz, i zastanawiaj się, zanim cokolwiek wyślesz prostaku...

Data: 2010-01-29 16:56:09
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjude2$p2q$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- --
sam zacznij czytac to co piszesz Mcwiesniaku
awe

Data: 2010-01-29 11:50:32
Autor: cirrus
[...]

O, przy Lechu Kaczyńskim to wulkan energii. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-29 11:12:52
Autor: vversa
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
> Taki ciamciaramcia z niego.

O, przy Lechu Kaczyńskim to wulkan energii. ;)

no to trzeba bylo byc na stadionie jak byl prazydent na meczu.
jakos sobie nie wyobrażam Bronisława naprzyklad w cylinderku na jakimś spotkaniu z kibicami i dopingujacego swoją mocą Polske.

Data: 2010-01-29 16:49:11
Autor: cirrus
Użytkownik " vversa" <vversa.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjufrk$8go$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pewnie wąchał klej przed pójściem na mecz. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-29 16:50:19
Autor: etyci
> [...]
> spotkaniu z kibicami i dopingujacego swoją mocą Polske.

Pewnie wąchał klej przed pójściem na mecz. ;)

nie wiedzialem ,ze tabaka sluzy do klejenia

Data: 2010-01-29 00:36:20
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjt4o0$3g7$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

no to moze zacznij merytorycznie skad u ciebie ten porzadny i stabiliny kuzwa:-)))) no popatrz rozbawiles mnie przed snem i jeszcze nie zasne
awe

Data: 2010-01-29 09:08:59
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjt6l1$e5f$1news.onet.pl...

[...]

No i trzeba było przed snem spróbować zbić merytorycznie ten niepodważalny argument...

boukun

Data: 2010-01-29 10:01:47
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hju589$b2f$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

z rana tez mnie bawisz wcale nie mniej....wiesz wydumany wywod kucharki gwalcacej pluszowego misja? no wlasnie bo to jest "bo tak". Niepowazalnie to ty musiales sie zbic z tirem na drodze. Nie widze tu zadnych powaznych argumentow oprocz kucharzenia
awe

Data: 2010-01-29 10:00:25
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hju7oq$7hr$1news.onet.pl...

[...]

Widzę, że w końcu zamieniłeś się z "Misiem" i też ci się robi dobrze... To może ja tylko opis zmienię z głupiego Piotrusia na głupawego awe i wszystko będzie pasić...

boukun

Data: 2010-01-29 10:30:43
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hju88m$hl2$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

boukun ty jestes taki skromny kretynek ze cokolwiek zrobisz to mnie bawi. idziesz w lewo smiech, idziesz w prawo jeszcze wiekszy ubaw. czy ty naprawde uwazasz ze masz za pazucha jakies argumenty. twoim argumentem jest zgwalcenie misia ..pluszowego. ty sie zacznij chlopie leczyc u powaznego psychiatry, albo sciagnij se zone albo idz na dziwki...
co za jelop....
awe

Data: 2010-01-29 11:24:53
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hju9h0$ea9$1news.onet.pl...

[...]

Śmiejesz się przez łzy biedaku... I znów oralnie zgwałcony "Misiu" biedaczkowi chodzi po głowie... Chodź do pały, chodź głupi awe...

Znajdź sobie jakieś zajęcie lepiej, np. tak jak ja, odśnież posesję, wykafelkuj warsztat, to zmieni się przynajmniej na chwilę, twoje mizerne samopoczucie ...

boukun

Data: 2010-01-29 16:57:08
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjudnd$p8p$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

mam wiele ciekawszych rzeczy do robienia psycholu...
awe

Data: 2010-01-29 17:02:07
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjv056$veb$1news.onet.pl...

[...]

Jakoś nie widać prostaku...

boukun

Data: 2010-01-29 18:34:42
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjv0vi$e3r$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- --
a co ty niby chcialbys zobaczyc jak masz trudnosci z analitycznym mysleniem...buraku
awe

Data: 2010-01-29 20:00:15
Autor: boukun
[...]

Co za menda, jednej się pozbyłem, to druga się przyczepiła. Chyba zmienię opis na You Tube i będę ci wklejał tak jak głupiemu Piotrusiowi...

boukun

Data: 2010-01-29 22:22:21
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjvbdh$7b2$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

ty jestes boukun czerwona menda - do tego zabawna, myslisz ze mnie to rusza. puszczaj sobie - zrobisz z siebie kolejny raz idiote. bedziesz slynny w tym swoim miasteczku - nie ma co..
awe

Data: 2010-01-30 13:34:40
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjvj7b$nlb$1news.onet.pl...

[...]

Już jesteś totalnie obłąkany, całkiem jak głupi Piotruś, przetałeś się debilu kontrolować.

Wystarczy takiemu niewolnikowi powiedziać czerwone, a ten już jest nakręcony przez czerwonych syjonistów...

boukun

Data: 2010-02-02 15:58:24
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hk19n8$ai2$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
no dobra boukun widze ze juz masz dosc
awe

Data: 2010-01-29 11:49:43
Autor: cirrus
Bronek Komoronek kandyduje chyba i bedzie dobrze
Użytkownik " cudoziemiec" <cudoziemiec.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjt3kr$4ag$1inews.gazeta.pl...
Ale mi ulzyuo

Masz zatwardzenie?

--
stevep

Data: 2010-01-29 14:54:50
Autor: Valenta Sumienko
Bronek Komoronek kandyduje chyba i bedzie dobrze
> [...]

Masz zatwardzenie?

hi

--

Bronek Komoronek kandyduje chyba i bedzie dobrze