Bronek ! do nory! :-)

Data: 2010-07-01 12:32:17
Autor: DJ MC Donald Musk
Bronek ! do nory! :-)
Tuż przed II turą kandydat PiS objął prowadzenie w wyborczym wyścigu -
to wyniki prognozy GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej". To spore
zaskoczenie, bo jeszcze tydzień temu w podobnym sondażu kandydat PO
miał 11 punktów procentowych przewagi.

http://wybory.wp.pl/kat,1025923,title,Zaskakujacy-sondaz-Jaroslaw-Kaczynski-gora,wid,12435186,wiadomosc.html

Data: 2010-07-01 13:00:28
Autor: Antenka
Bronek ! do nory! :-)

http://wybory.wp.pl/kat,1025923,title,Zaskakujacy-sondaz-Jaroslaw-Kac...<

Wszystkie bobry do nory, bo będziem pruć! :D A potem bora wypatroszymy
- wyciągniemy wnętrzności, a skóre wygarbujemy i zlicytujemy na rzecz
powodzian :D. Mięcho rzucimy psom na pożarcie! hłe hłe hłe

Antenka

Data: 2010-07-01 23:34:38
Autor: Grzegorz Z.
Bronek ! do nory! :-)
Dnia Thu, 1 Jul 2010 13:00:28 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

http://wybory.wp.pl/kat,1025923,title,Zaskakujacy-sondaz-Jaroslaw-Kac...<

Wszystkie bobry do nory, bo będziem pruć! :D A potem bora wypatroszymy
- wyciągniemy wnętrzności

Jutro sobota! Idziesz do prokuratora?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-02 07:50:24
Autor: cytryna
Bronek ! do nory! :-)

> [...]

- wyciągniemy wnętrzności, a skóre wygarbujemy i zlicytujemy na rzecz
powodzian :D. Mięcho rzucimy psom na pożarcie! hłe hłe hłe

************************************

Bronek do nory albo do basenu pieścić swoje prywatne monstrum. Będziesz miał za to świetny ozdrowieńczy prysznic w wydaniu pani prezydentowej.
Save The Whale! http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-02 08:33:29
Autor: jadrys
Bronek ! do nory! :-)
W dniu 2010-07-01 22:00, Antenka pisze:

[...]

Nie próbowałem co prawda osobiście, ale słyszałem że mięso bobrze to przysmak... ;-)

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-07-02 02:13:03
Autor: Antenka
Bronek ! do nory! :-)
On 2 Lip, 08:33, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

> Antenka

Nie próbowałem co prawda osobiście, ale słyszałem że mięso bobrze to

Ale chyba nie z takiego starego bobra :D

Pozdrawiam :-))

Antenka

Data: 2010-07-02 15:21:50
Autor: raff
Bronek ! do nory! :-)
W dniu 2010-07-02 11:13, Antenka pisze:
[...]

Ja proponuje sadelko z wieloryba.

R.

Data: 2010-07-02 06:29:09
Autor: Antenka
Bronek ! do nory! :-)
On 2 Lip, 15:21, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:

>>> Antenka

> Ale chyba nie z takiego starego bobra :D

> [...]

                Save The Whale!http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jadłeś?  Pewnie tranem jedzie : - /

Antenka

Data: 2010-07-02 19:24:15
Autor: jadrys
Bronek ! do nory! :-)
[...]

No nie - ten bóbr to już jest niejadalny.. nawet z ogona nie dałoby się chyba nic przyrządzić. :-D

Bronek ! do nory! :-)