Bronek jak zwykle ma swoj piekny baner nad tekstem (nad kazdym tekstem o kandydacie na prezydenta)

Data: 2015-02-14 20:37:42
Autor: boukun
Bronek jak zwykle ma swoj piekny baner nad tekstem (nad kazdym tekstem o kandydacie na prezydenta)
"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mbntsq$23h$1mx1.internetia.pl...
~ja 1 godzinę i 6 minut temu
Bronek jak zwykle ma swoj piekny baner nad tekstem(nad kazdym tekstem o kandydacie na prezydenta ) , to jest zabawne on ten baner tam ma za nasza kase i to sie dzieje w besstronnych mediach .

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Konwencja-wyborcza-kandydatki-PiS-Magdaleny-Ogorek,wid,17259607,wiadomosc.html

Kurestwo mediów, także internetowej wp.pl, wszędzie w informacjach o wyborach prezydenckich baner z obleśną i fałszywą mordą de bula...
Rzygać się chce..., to natręctwo wsi...

~niezadowolony (17:58)

artykuł dotyczy p. Ogórek to po co to zdjęcie uśmiechniętego i zadowolonego prezydenta????

~jok 1 godzinę i 27 minut temu
Jak dotyczyło Dudy to jeszcze były zdjecia uśmiechniętego Komorowskiego na brzegach tekstu. Z ogórek obeszli się łagodniej.

~kes 28 minut temu
Mam adblocka - zablokoWAŁEM REKLAMĘ BREDZISŁAWA!

~kes 25 minut temu
Dzięki Adblockowi zablokowałem reklamę Bredzisława!!!

Bronek jak zwykle ma swoj piekny baner nad tekstem (nad kazdym tekstem o kandydacie na prezydenta)