Bronek, kiedy odsłonisz tablicę Adolfa? No dalej...Angela patrzy na ciebie.. :D

Data: 2010-08-14 14:42:28
Autor: Antenka
Bronek, kiedy odsłonisz tablicę Adolfa? No dalej...Angela patrzy na ciebie.. :D
Bronek, odwagi! Nałapałeś plusów u  niedźwiedzia i Władimira po
odsłonie tablicy bolszewików, to teraz kolej na ukłon w stronę Anieli.
No co się szczypiesz? Dalej odsłoń tablicę!
Najlepszym miejscu dla uczczenia Adolfa będzie teren byłego getta.
Bronek, nie odciągaj się Europa patrzy na ciebie, patrzy przede
wszystkim Aniela..No już, już odsłaniaj! Bhahahaha :D

Antenka

P.s. Szykuje się nam najgorsza pod słońcem prezydentura PRLu-bis hłe
hłe hłe

Data: 2010-08-15 08:51:26
Autor: u2
W dniu 2010-08-14 23:42, Antenka pisze:
Bronek, odwagi! Nałapałeś plusów u  niedźwiedzia i Władimira po
odsłonie tablicy bolszewików, to teraz kolej na ukłon w stronę Anieli.
No co się szczypiesz? Dalej odsłoń tablicę!

Jaką tablicę ? Toż on postawi pomnik, dużo większy niż postawione Polakom.

Data: 2010-08-15 09:01:07
Autor: jadrys
[...]

A ja mam tylko nadzieje że nie będzie chociaż odznaczał jakichś jankeskich kanalii z piekła rodem polskimi odznaczeniami jak to robili poprzednicy.
To skandaliczne przyznanie orderu "Orła Białego"  D. Rumsfeldowi przez poprzednika to Polaków normalne sq**yństwo :-(

Data: 2010-08-15 00:20:58
Autor: Antenka
On 15 Sie, 09:01, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

poprzednicy.To skandaliczne przyznanie orderu "Orła Białego"  D.
Rumsfeldowi przez poprzednika to Polaków normalne sq**yństwo :-( <

Nie ma się kumać ani z jednymi ani z drugimi - oni wszycy są
kanaliami z piekła rodem! Noo!  ;-)
A ten pomnik postawiony najeźdźcom z roku 1920 w trimiga powinien
zostać zrównany z ziemią :-E

Antenka

Pozdrawiam n.r.z.j.p. :-*

Data: 2010-08-15 10:30:50
Autor: ab.666

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message

A ten pomnik postawiony najeźdźcom z roku 1920 w trimiga powinien
zostać zrównany z ziemią :-E

Antenka; a kto był najeźdzcą tej wojnie?
Spało się na lekcjach historii?

ab.

Data: 2010-08-15 11:22:23
Autor: raff
W dniu 2010-08-15 10:30, ab.666 pisze:
"Antenka"<sweet.blue_eyes@wp.pl>  wrote in message

A ten pomnik postawiony najeĹşdĹşcom z roku 1920 w trimiga powinien
zostać zrównany z ziemią :-E

Antenka; a kto był najeźdzcą tej wojnie?
Spało się na lekcjach historii?

ab.

No chyba sie spalo, ab. Bo ni w zab nie czaisz historii.

R.
--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-15 14:00:45
Autor: bolek

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i48bkj$bu5$1news.onet.pl...
[...]

To Tuchaczewski wybrał się na Kijów ?

Data: 2010-08-15 14:02:35
Autor: raff
W dniu 2010-08-15 14:00, bolek pisze:
UĹźytkownik "raff"<patagonia2389@onet.pl>  napisał w wiadomości
[...]

To Lenin nie mial planu podboju Europy ?

Do szkoly, lewackie glaby!

R.

Data: 2010-08-15 14:15:02
Autor: bolek

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i48l10$10a$1news.onet.pl...
[...]

Miał plan, ale się nie wybrał.
Zaraz napiszesz, że Polacy go uprzedzili.
Hitler też uprzedził sowiecki atak w 1941 ?
Szkoła już Ci nic nie pomoże.
Trzeba myśleć !

bolek

Data: 2010-08-15 14:21:44
Autor: raff
W dniu 2010-08-15 14:15, bolek pisze:
[...]

Zaraz napiszesz, Ĺźe Polacy go uprzedzili.
Hitler też uprzedził sowiecki atak w 1941 ?
Szkoła już Ci nic nie pomoże.
Trzeba myśleć !

Buahahaha.

Bolek, idz obierac ziemniaki.

R.

Data: 2010-08-15 14:23:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c67d6ef$0$21004$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Oczywiście, że Piłsudski, który był entuzjastą wojny prewencyjnej. To Polska wywołała wojnę polsko-bolszewicką. Nawiasem mówiąc w wyniku tej wojny paskudnie zdradzili Ukraińców.

Data: 2010-08-15 14:27:56
Autor: raff
[...]

No, to teraz wszelkie watpliwosci rozwiane skoro wypowiedzial sie Bodzio "autorytet" :)

R.

Data: 2010-08-15 14:30:06
Autor: bolek

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i48mgh$34k$2news.onet.pl...

[...]

A co, napisał nieprawdę, czy jest ona niewygodna ?

bolek

Data: 2010-08-15 06:20:48
Autor: DJ MC Donald Musk
On 15 Sie, 14:30, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "raff" <patagonia2...@onet.pl> napisał w wiadomościnews:i48mgh$34k$2news.onet.pl...

> No, to teraz wszelkie watpliwosci rozwiane skoro wypowiedzial sie Bodzio
> "autorytet" :)

A co, napisał nieprawdę, czy jest ona niewygodna ?

bolek

dobrze was na tym WUMLu "ksztalcili"
pogratulowac!

Data: 2010-08-15 15:39:39
Autor: bolek

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:3ddc3655-374e-47c3-9cd0-4f842066109ct2g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

> "autorytet" :)

A co, napisał nieprawdę, czy jest ona niewygodna ?

-- -- -- -- -- -- -- --
Urodziłem się i wychowałem za czasów komuny i nie dałem sobie zrobić wody
z mózgu. To skąd u szczyli bierze się takie przekonanie, że mają monopol
na prawdę. Tylko żydkom zależy żeby zawłaszczać polską historię.
Jeszcze trochę a okaże się, że Wołodyjowski, Jan III Sobieski i kto tam jeszcze
to byli żydzi. Fuj.

bolek

Data: 2010-08-15 20:55:21
Autor: ab.666
Bronek, kiedy odsłonisz tablicę Adolfa? No dalej...Angela patrzy na ciebie.. :D
Idąc nieco tropem wypowiedzi Bgdana Idzikowskiego zadam 3 pytania:

1) kto rozpoczął wojnę polsko-"bolszewicką", bo był entuzjastą wojny
prewencyjnej?
(w zasadzie była to wojna "polskoukraińsko"-"bolszewicka", bo Ukraińcy
stanowili ok. 50% sił Piłsudskiego)
2) kto kontynułował tę doktrynę wzywając do prewencyjnej wojny z Hitlerem
3) jakie państwo razem z Hitlerem uderzyło na Czechy?

To tak na początek.... skoncentrujmy się na pierwszym pytaniu; pozostałe dwa
zostawcie sobie jako pracę domową.

ab.

Data: 2010-08-15 21:07:45
Autor: raff
W dniu 2010-08-15 20:55, ab.666 pisze:
[...]

Ale z toba nie ma co dyskutowac. Z lewackim skrzywieniem umyslowym.

Ty i tak swoja prawde oglosisz.

R.

Data: 2010-08-16 13:48:00
Autor: bolek

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i49du6$ok9$1news.onet.pl...
[...]

Nie da się dyskutować, bo to są fakty.

bolek

Data: 2010-08-23 12:01:00
Autor: raff
W dniu 2010-08-16 13:48, bolek pisze:
[...]

Fakty, ktore ty sobie odpowiednio przedstawiasz.

1. Nie bylo polskiego "uderzenia" na Czechy - bzdet

2. Nie bylo uderzenia na bolszewikow podczas poczatkowych faz kampanii wschodniej 1920 r.

Pilsudski zajmowal obszary ktore byly w prozni geopolitycznej po upadku Rosji i podczas ruskiej wojny domowej. A jako ze wciaz byl zywy obraz Polski przedrozbiorowej, mial do tego prawo. Lenin mial plany podboju Europy w Czerwonym Marszu na wschod. Teraz sobie to poskladaj.

A teraz sobie dyskutuj.

R.

Data: 2010-08-16 12:04:36
Autor: White Power
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

To Tuchaczewski wybrał się na Kijów ?

Chrobry też wybrał sie na Kijów!

Data: 2010-08-16 14:12:48
Autor: ab.666

"ab.666" <to@nie.adres> wrote in message

> [...]

> A ten pomnik postawiony najeźdźcom z roku 1920 w trimiga powinien
> zostać zrównany z ziemią :-E

Antenka; a kto był najeźdzcą tej wojnie?

Antenka!
Język Ci się w krzyżyk wplątał?
Czemu nie odpowiadasz?

ab.

Data: 2010-08-23 11:41:06
Autor: ab.666

"ab.666" <to@nie.adres> wrote in message

> "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message

> Antenka; a kto był najeźdzcą tej wojnie?
> [...]

Kto był najeźdzcą?
Zapomniałeś podstawówkę?

ab.

Data: 2010-08-23 13:57:37
Autor: Chiron

Użytkownik "ab.666" <to@nie.adres> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c72423c$0$27023$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]

"ab.666" <to@nie.adres> wrote in message

> "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message

> Antenka; a kto był najeźdzcą tej wojnie?

Wprawdzie u mnie o tym w ogóle nie uczyli- bo_cenzura_działała_od_daty_1_rozbioru_Polski- ale conieco mówi różni nauczyciele. Czasem przyjmuje się, że pierwszy z wojskami wyruszył Piłsudski- jednak nie do końca tak było- i naprawdę to nie jego należało bytu uznać za agresora. Popatrz choćby tutaj- w "pigułce" geneza"
http://dzieje.pl/?q=node/4354
W moim przekonaniu agresorem był Lenin (bagnetami, po trupie białej Polski...)- a Ty- jak uważasz? Jeśli inaczej- to dlaczego?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-29 03:06:17
Autor: ab.666

"Chiron" <chiron@onet.eu> wrote in message news:i4tnni$n9d$1news.onet.pl...

[...]

Na wstępie obie strony się trochę poprztykały, ale ofensywę rozpoczęła
Polska z Ukraińcami.

ab.

Data: 2010-08-29 10:33:32
Autor: Chiron

Użytkownik "ab" <to@nie.adres> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c79b283$0$22798$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Polska tylko odzyskiwała SWOJE ziemie zajęte przez bolszewików. Uderzono na oddziały OKUPUJĄCE Polskę. A to różnica, prawda? Rozumując po Twojemu: "poznańscy bandyci zaatakowali 27 grudnia 1918 roku spokojnych Niemców. Wprawdzie wcześnie Polacy i Niemcy w Wielkopolsce się trochę poprztykali, ale nic nie usprawiedliwia bandyckich wyczynów wielkopolan"

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-29 10:45:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:i5d60r$m69$1news.onet.pl...

[...]

Idąc dalej tym tropem: Niemcy powiększali swoją przestrzeń życiową. A co? Nie wolno? Przecież było im ciasno.
Demagogia nie zana granic.

Data: 2010-08-29 11:44:30
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c7a1e29$1@news.home.net.pl...

[...]

Bardzo szybko- i co za tym idzie- bardzo płytko ferujesz wyroki- zamiast wyrazić swoje zdanie. Tak odbieram Twoje pisanie tu.
Zauważasz, że bardziej Twoje argumenty brzmią demagogicznie. Co z nich wynika? Ano- wynika to, że jeśli jakieś państwo na nas napadnie, to być może możemy się bronić BEZPOŚREDNIO. Jednak- gdy ustanie polska władza na tym terytorium a zaborca wprowadzi tam swoją- to już nie mamy prawa nic z tym zrobić. Taka sytuacja panowała na ziemiach okupowanych przez bolszewików- granica była w zasadzie linią demarkacyjną wojsk pruskich i rosyjskich z drugiej strony.  Polska wystąpiła aktywnie w obronie swych granic- to był jeden z celów tej wojny.  Na to mieliśmy mandat państw zwycięskich w 1 wojnie.  Mandat- a nie np coś w rodzaju zgody rządu brytyjskiego na aneksję Czechosłowacji (do czego Ty to porównałeś).  Owszem- możemy podchodząc do sprawy obiektywnie- negować działania Piłsudskiego w Wilnie- na to nie było mandatu, a zgoda została udzielona ex post- jednakże aneksja Wilna była wrogim aktem w stosunku do państwa Litewskiego, nie do Rosji Sowieckiej. Zgrabnym zagraniem Piłsudskiego było np odmowa wejścia do Kijowa- spał z wojskiem pod miastem- miało to rangę symbolu- było bardzo wymowne. Ot- przyniósł Ukraińcom wolność. Zauważ, że to Rosja Sowiecka napadła na Ukrainę i ją okupowała- z czym się za bardzo nie kryli.
Owszem, ta polityka poniosła w dużym stopniu klęskę (oddziaływania sowietów na Ukrainę były bardzo silne, a duch narodowy panował tylko w ich części zachodniej- więc był antypolski)- a bez zwycięstwa Ukrainy nie można było liczyć na trwały pokój z Rosją Sowiecką- ale to już inna bajka...

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-29 12:46:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:i5da5t$vt2$1news.onet.pl...
[...]

Wszystke te wywody strawestuję jednym powiedzeniem: "każdy chuj na swój strój".
I to byłoby na tyle.

Data: 2010-08-29 14:38:51
Autor: ab.666

"Chiron" <chiron@onet.eu> wrote in message news:i5d60r$m69$1news.onet.pl...

Polska tylko odzyskiwała SWOJE ziemie zajęte przez bolszewików.

Jak Niemcy dzisiaj zaatakują Szczecin to też powiesz:
"RFN tylko odzyskuje SWOJE ziemie zajęte przez bolszewików?

Jesteś typowy zakłamany katolik, który inną miarą mierzy siebie i
pozostałych.
(charakterystyczne szczególnie dla sekty Rydzyka)

ab.

Data: 2010-08-29 16:26:46
Autor: Chiron

Użytkownik "ab" <to@nie.adres> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c7a54dd$0$27025$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Wiesz, te ziemie Polska dostała na mocy porozumień z Jałty i Teheranu, a Niemcy granicę uznały. Będzie to więc napaść.
Odpowiadając Ci więc w Twoim stylu:
"jesteś typową, zakłamaną gudłajką, która inną miarą mierzy siebie i pozostałych. (charakterystyczne szczególnie dla komuchów)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-15 13:19:24
Autor: Anatol

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:71fd7fab-00cc-443b-95da-8af9937d2e04x25g2000yqj.googlegroups.com...

A ten pomnik postawiony najeźdźcom z roku 1920 w trimiga powinien
zostać zrównany z ziemią :-E

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To jest pomnik nagrobny w miejscu odkrytej w 2008 mogiły 22 czerwonoarmistów a nie zwykły pomnik okolicznościowy. W polskiej tradycji groby są czczone nawet jeżeli to są groby najeźdźców np. żolnierzy niemieckich poległych m.in. w Powstaniu Warszawskim :

http://www.cmentarzeswiata.pl/Cmentarze/Polska,1,Joachimow-Mogily_k.Bolimowa,121,Niemiecki_Cmentarz_Wojenny_Joachimow-Mogily,195,Niemiecki_Cmentarz_Wojenny_Joachimow-Mogily,212

http://www.forum.eksploracja.pl/download/file.php?id=18445&sid=b7174f9a508772506d4987cce734928c

Anatol

Data: 2010-08-15 20:57:10
Autor: ab.666

"Anatol" <c355@usuntowp.pl> wrote in message

To jest pomnik nagrobny w miejscu odkrytej w 2008 mogiły 22
czerwonoarmistów
a nie zwykły pomnik okolicznościowy.

Oczywiście.
Ino durnowate to trochę, że to krzyż prawosławny a nie czerwona gwiazda....
w końcu byli to bolszewicy.... no, ale cóż, ewangelizować Ruskich, to Polace
zawsze byli pierwsi.

ab.

Data: 2010-08-15 17:28:42
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-15 09:20, Antenka pisze:
[...]

Jednak potrzebne nam są dobre stosunki z Rosją, - znacznie bardziej niż z USA. Które mają nas Polaków chyba za "podludzi". :-(
Tak tu się zgadzam - żadnych pomników dla agresorów.

Pozdrawiam Ś., N. D. z. Ł :-*

Data: 2010-08-15 17:07:44
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i483c0$rrt$1news.onet.pl...
[...]

Nie bluźnij przeciwko świętemu Lechowi.

--
stevep

Data: 2010-08-15 17:29:03
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-15 17:07, cirrus pisze:

[...]

Przemilczenie takich spraw i chowanie głowy w piasek nic nie pomoże..

Data: 2010-08-15 17:37:24
Autor: bolek

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:i48vs4$1f4$1news.vectranet.pl...
[...]

O qrwa, już jest święty ?
A papież o tym wie ?

bolek

Data: 2010-08-15 11:45:58
Autor: Antenka
Bronek, kiedy odsłonisz tablicę Adolfa? No dalej...Angela patrzy na ciebie.. :D
On 15 Sie, 17:37, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

już jest święty ?<
A papież o tym wie ?<

Nie, ale Jezus Chrystus z pewnością już wie. Jeśli to był zamach, to
odzięki daniny krwi i być może już dołączył do orszaku Świętych w
niebie. Nie można wykluczyć tej wersji.

Antenka

[*]

Data: 2010-08-15 12:35:35
Autor: Antenka
On 15 Sie, 20:45, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 15 Sie, 17:37, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

> już jest święty ?<
> A papież o tym wie ?<

Nie, ale Jezus Chrystus z pewnością już wie. Jeśli to był zamach, to
dzięki daninie krwi być może już dołączył do orszaku Świętych w