Bronek nie tylko popełnia błędy w pisaniu, ale i w mowie

Data: 2011-08-09 12:23:40
Autor: Tomek
Bronek nie tylko popełnia błędy w pisaniu, ale i w mowie
Ogłosił, ze wybory "odbędą się w dniu dziewiątego października" :-)
A ponoć studia skończył, i to humanistyczne...
Tomek

Data: 2011-08-09 11:12:27
Autor: Hans Kloss
Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):
Ogłosił, ze wybory "odbędą się w dniu dziewiątego października" :-)
A ponoć studia skończył, i to humanistyczne...
Tomek
 Chłopie, na temat jego byków językowych można by napisać kilkadziesiąt
kabaretowych skeczów. Jednak nie owe językowo- ortograficzne błędy są jego u
niego najgroźniejsze ale te, popełniane w trakcie procesów nazywanych u
normalnych ludzi "myśleniem".
Durnia mamy za prezydenta i platfonsa- ot co.
J-23

Data: 2011-08-09 14:10:41
Autor: stevep
Dnia 09-08-2011 o 13:12:27 Hans Kloss <necr0c0w@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Konkret kretynie, a nie pisowskie lanie wody.

--
stevep

Data: 2011-08-09 18:29:21
Autor: Hans Kloss
Bronek nie tylko popełnia błędy w pisaniu, ale i w mowie
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
Konkret
Naści plugawy starcze pierwszy z brzegu "konkret":
http://www.youtube.com/watch?v=wJj7EeVMmbY
J-23

PS: "...wiele pięknych odruchów ludzkiej solidarności ze sobą, w tym także
solidarności ludzi polskiej wsi z&#65279; sobą samą!"
"widziałem jak wiele jeszcze jest do zrobienia w każdym obszarze który
decyduje o tym jak myślimy"
"wspólnym wysiłkiem, wspólnym marzeniem o nowoczesności możemy potwierdzać, że
fundament narodu będzie trwał"

Jaką niosą treść powyższe zdania, fanatyczny staruchu? Bełkot, bełkot idioty
podobnie jak twoje wypociny na psp.

Data: 2011-08-10 09:52:03
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j1rua1$861$1inews.gazeta.pl...
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):

Konkret
Naści plugawy starcze pierwszy z brzegu "konkret":
http://www.youtube.com/watch?v=wJj7EeVMmbY
J-23

Hans, opanowałeś już temat cache i proxy? Czyżby dla twego starzejącego się umysłu temat był za trudny?

BomBel

Data: 2011-08-11 18:00:29
Autor: .[HeÂŽSk].
Bronek nie tylko popełnia błędy w pisaniu, ale i w mowie
On Tue, 09 Aug 2011 14:10:41 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> [...]
> Durnia mamy za prezydenta i platfonsa- ot co.
> J-23

Konkret kretynie, a nie pisowskie lanie wody.

 zobacz, taki "duren" zostal wybrany prezydentem, a taki "geniusz"
 jak jaroslaw musi zadowolic sie raz w m-cu przemarszem po krakowskim
 przedmiesciu. alez musi go bolec serce kiedy wyobraza sobie tego  "durnia" bujajacego sie w fotelu w ktorym prezes widzial siebie.
 tak przy okazji: jak zdrowie starszej pani?

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-08-09 14:48:12
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j1r4mr$gcb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na szczęście dla Polski prezydentem nie został Jarosław Kaczyński! ;)))))

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-08-09 12:48:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-09 12:23, Tomek pisze:
Ogłosił, ze wybory "odbędą się w dniu dziewiątego października" :-)
A ponoć studia skończył, i to humanistyczne...
Tomek

A niby gdzie tu widzisz błąd?

Data: 2011-08-09 13:00:32
Autor: Grzegorz Z.
jadrys napisał:

[...]

Daj spokój Tomkowi. On ma zaświadczenie.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-09 11:14:55
Autor: Hans Kloss
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
> A niby gdzie tu widzisz błąd?

Daj spokój Tomkowi. On ma zaświadczenie.

Po prostu niewiarygodne zgrzesiu.. Z POWROTEM DO PODSTAWÓWKI marsz!!
J-23

Data: 2011-08-09 14:08:24
Autor: stevep
Dnia 09-08-2011 o 13:14:55 Hans Kloss <necr0c0w@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

> A niby gdzie tu widzisz błąd?

Daj spokój Tomkowi. On ma zaświadczenie.

Po prostu niewiarygodne zgrzesiu.. Z POWROTEM DO PODSTAWÓWKI marsz!!

Ty z Tomkiem zdecydowanie, ale bez korepetycji się nie obejdzie.

--
stevep

Data: 2011-08-09 14:45:45
Autor: Leprechaun

Data: 2011-08-09 14:46:33
Autor: Leprechaun
> [...]

> A niby gdzie tu widzisz błąd?

Daj spokój Tomkowi. On ma zaświadczenie.

Po prostu niewiarygodne zgrzesiu.. Z POWROTEM DO PODSTAWÓWKI marsz!!

Te, admin, opanowałeś już pojęcia: cache i proxy?

BomBel

Data: 2011-08-09 18:37:21
Autor: Hans Kloss
Bronek nie tylko popełnia błędy w pisaniu, ale i w mowie
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a):
[...] opanowałeś już pojęcia: [...]
 Radze ci opanować zwrot "wypierdalaj trollu" i stosować się do jego wskazania
za każdym razem gdy najdzie cie ochota trollowania pod moim adresem.
J-23

Data: 2011-08-09 13:14:28
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-09 13:00, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

[...]

Ee, Tomek akurat do durakĂłw nie naleĹźy.

Data: 2011-08-09 14:07:28
Autor: stevep

jadrys napisał:

[...]

Ee, Tomek akurat do duraków nie należy.

Typowy chłopek- roztropek o mocno ograniczonych horyzontach.

--
stevep

Data: 2011-08-09 13:39:48
Autor: Przemysław W
Bronek nie tylko popeĹ?nia bĹ?Ä?dy w pisaniu, ale i w mowie

Jest usprawiedliwiony ;-))

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-09 13:08:02
Autor: Tomek

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j1r3fl$nb3$2news.onet.pl...
[...]

Kiedyś matury były porządne...
A w temacie - "w dniu dziewiątym października".
Tak trudno to zauważyć? :-)
Tomek

Data: 2011-08-09 13:14:50
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-09 13:08, Tomek pisze:
UĹźytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisał w wiadomości
[...]

No, chodzi o dziewiąty dzień miesiąca. - Gdzie tu błąd?

Data: 2011-08-09 14:09:52
Autor: stevep
Dnia 09-08-2011 o 13:08:02 Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisaÂł w wiadomoÂści
W dniu 2011-08-09 12:23, Tomek pisze:
OgÂłosiÂł, ze wybory "odbĂŞdÂą siĂŞ w dniu dziewiÂątego paÂździernika" :-)
A ponoĂŚ studia skoĂączyÂł, i to humanistyczne...
Tomek

A niby gdzie tu widzisz b³¹d?

--
KiedyÂś matury byÂły porzÂądne...
A w temacie - "w dniu dziewiÂątym paÂździernika".

Może były porzadne, ale chyba dla ciebie za trudne.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-09 14:47:21
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e411569$0$2487$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie masz do czego się przyczepić smutasie?

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-08-09 14:05:39
Autor: stevep
Dnia 09-08-2011 o 12:23:40 Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):

OgÂłosiÂł, ze wybory "odbĂŞdÂą siĂŞ w dniu dziewiÂątego paÂździernika" :-)
A ponoĂŚ studia skoĂączyÂł, i to humanistyczne...
Tomek

A ty skończyłeś chociaż podstawówkę, bo raczej na to nie wygląda?

Data: 2011-08-09 14:45:10
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e410b03$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
Ogłosił, ze wybory "odbędą się w dniu dziewiątego października" :-)
A ponoć studia skończył, i to humanistyczne...
Tomek

Masz jeszcze jakiś problem? Może wiesz kiedy prezes PiS zrobi pj?

BomBel

Bronek nie tylko popełnia błędy w pisaniu, ale i w mowie