Bronek odciety od kasy PO

Data: 2012-07-08 13:29:57
Autor: u2
Bronek odciety od kasy PO
.... przez Donka. Niech sie cieszy, ze zostal wyznaczony na prezia :)

http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/631170,polityczna_zemsta_tuska_komorowski_odciety_od_pieniedzy_z_po.html

Jak dowiedział się Wprost.pl, prezydent Bronisław Komorowski podjął już
decyzję o kandydowaniu na kolejną kadencję. Jednak na swoją kampanię
może nie dostać ani grosza od Donalda Tuska i PO.

Niedawno na spotkaniu ze swymi ministrami i doradcami, podsumowując dwa
lata prezydentury, Komorowski niedwuznacznie zasugerował, że będzie się
starał o kolejną kadencję - pisze Wprost.pl.

To naturalne biorąc pod uwagę wysokie poparcie prezydenta w sondażach i
fakt, że w tej chwili nie ma realnego prezydenckiego konkurenta w
partiach opozycyjnych. Nie wiadomo, czy Jarosław Kaczyński w ogóle
wystartuje, a Zbigniew Ziobro jest wciąż słaby. Z kolei z Januszem
Palikotem i Leszkiem Millerem, pomimo napomnień ze strony Platformy,
Komorowski utrzymuje przyjazne stosunki.

Dziś jedynym realnym konkurentem politycznym prezydenta jest więc Donald
Tusk, którego - jak zauwża Wprost.pl - coraz bardziej irytuje mało
finezyjna, ale skuteczna polityka Komorowskiego. Dlatego też stara się
Komorowskiego osłabić.

Kilka tygodni temu pod koniec jednego z rutynowych spotkań Komorowski
zapytał Tuska o plotkę, którą zasłyszał u życzliwych mu działaczy
Platformy. Owa plotka głosi, że PO nie sfinansuje kolejnej kampanii
Komorowskiego.

Premier nie zaprzeczył. Oznajmił Komorowskiemu, że na trzy ostatnie
kampanie wyborcze Platforma wydała ok. 100 mln zł. W dodatku ścięte
zostały wypłaty dla partii z budżetu państwa.

Tusk jest niechętny finansowaniu kampanii Komorowskiego tym bardziej, że
najbliższe wybory prezydenckie wypadają kilka miesięcy przed wyborami
parlamentarnymi, które odbędą się na jesieni 2015 roku. Jest oczywiste,
co jest priorytetem dla Tuska, któremu marzy się trzecia z rzędu
premierowska kadencja.

Data: 2012-07-08 15:07:57
Autor: pluton
Bronek odciety od kasy PO
Jak dowiedział się Wprost.pl, prezydent Bronisław Komorowski podjął już
decyzję o kandydowaniu na kolejną kadencję. Jednak na swoją kampanię
może nie dostać ani grosza od Donalda Tuska i PO.

I bardzo dobrze. Nakopiemy mu do dupy za emerytury. Kaczor na prezydenta!

Nullification

Data: 2012-07-08 15:47:47
Autor: pluton
Bronek odciety od kasy PO
> I bardzo dobrze. Nakopiemy mu do dupy za emerytury. Kaczor na
prezydenta!

Dowcip dnia :)

Nie widze w tym nic smiesznego. Kaczka gwarantuje wetowanie
wszystkiego co sie rusza i nie pozwoli Tuskowi na zadne szkodliwe wybryki.

Nullification

Data: 2012-07-08 15:55:43
Autor: Marek Czaplicki
Bronek odciety od kasy PO
On 2012-07-08 15:47, pluton wrote:

Kaczka gwarantuje wetowanie wszystkiego co sie rusza i nie pozwoli Tuskowi na zadne szkodliwe wybryki.

Prezes już nie chce być prezydentem, ale...
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/jaroslaw-kaczynski-nie-chce-byc-prezydentem-chce-byc-premierem_229444.html

Data: 2012-07-08 16:10:15
Autor: pluton
Bronek odciety od kasy PO
Prezes już nie chce być prezydentem, ale...

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/jaroslaw-kaczynski-nie-chce-byc-prezydentem-chce-byc-premierem_229444.html

Niezle go pogielo.

Nullification

Data: 2012-07-08 16:23:39
Autor: Marek Czaplicki
Bronek odciety od kasy PO
On 2012-07-08 16:10, pluton wrote:
Prezes już nie chce być prezydentem, ale...

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/jaroslaw-kaczynski-nie-chce-byc-prezydentem-chce-byc-premierem_229444.html

Niezle go pogielo.

Nie chce po prostu aby wyszło na to, że jacyś ludzie z pochodniami kręciliby się koło jego miejsca pracy jako prezydenta. A tak to co mu grozi w byciu premierem? Miasteczko namiotowe? :-)

Data: 2012-07-08 16:09:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Bronek odciety od kasy PO

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jtc36i$a8s$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Nie widze w tym nic smiesznego. Kaczka gwarantuje wetowanie
wszystkiego co sie rusza i nie pozwoli Tuskowi na zadne szkodliwe wybryki.

Zakładasz, że Tusk po raz trzeci będzie premierem?
Albo inaczej: że PO po raz trzeci wygra wybory parlamentarne?

Data: 2012-07-08 22:08:42
Autor: Krzysztof Lewczuk
Bronek odciety od kasy PO
Zakładasz, że Tusk po raz trzeci będzie premierem?
Albo inaczej: że PO po raz trzeci wygra wybory parlamentarne?

Tusk twierdził, że nie będzie miał zamiaru starać się o fotel premiera, że odejdzie w cień - cokolwiek to znaczy.

A PO na trzecią kadencję? Już druga kadencja to na polskie warunki ewenement, chociaż z drugiej strony z braku alternatywy...

Obawiam się, że pis ma szansę, jeśli prezes nie spierniczy czegoś jak podczas ostatnich hm kilku wyborów tylko będzie szedł prosto wyznaczoną ścieżką przez pr-owców to wszystko możliwe. Przez te lata które minęły sporo ludzi zdążyło zapomnieć co to znaczy prawo i sprawiedliwość u władzy, codzienny cyrk w wiadomościach i mniejszy lub większy wstyd, że cały świat patrzy na to. Afery, wieczne potyczki między koalicjantami, szukanie zdrajców wszędzie na około, teczki na czołowych polityków, prowokacje agenta tomka i mu podobnych...

Niestety w tym kraju nie ma na kogo głosować, PSL stara się utrzymać na tonącym okręcie i zgodzi się na wszystko i z każdym byle jakieś ministerstwo dostać. Ruch Palikota strasznie rozczarowuje, nic się u nich nie dzieje, nikt nie biega z gumowymi fallusami za kaczorem. A SLD sądzę że nawet jakby dostało szanse to rozpadnie się w oka mgnieniu i nie wiele czasu minie nim będziemy mieć ponowne wybory.

KL

--
Z przekonania libertarianin-minarchista oraz chrześcijanin biblijnie
fundamentalistyczny. Pierwsze oznacza dążenie do tego, żeby państwo

Data: 2012-07-08 22:36:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Bronek odciety od kasy PO

Użytkownik "Krzysztof Lewczuk" <lewczuk.krzysztof@gmail.com> napisał w wiadomości news:jtcpdf$mmr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Twe rachuby oparte są na: "jeśli prezes nie spierniczy czegoś jak podczas ostatnich hm kilku wyborów tylko będzie szedł prosto wyznaczoną ścieżką".
To jest niemożliwe. PiS nie pozwoli zapomnieć co znaczą ich rządy. Prezes na to nie pozwoli. Zawsze można na niego liczyć. PiS okopuje się w swoich nieprzekraczalnych granicach, a ich wyznawcy nie dadzą im możliwości uzyskania przewagi, bo jest ich zbyt mało. Ani w wyborach prezydenckich ani parlamentarnych. Komorowski niezagrożony i być może w pierwszej turze przejdzie na drugą kadencję. PO po dokonaniu niezbędnych reform, będzie odrabiało zaufanie wyborców, niewątpliwie przy wydatnej pomocy Kaczyńskiego.
Jeśli nic nieprzewidywalnego się nie zdarzy będziemy mieli powtórkę.
Ja tak to widzę.

Data: 2012-07-08 22:57:03
Autor: u2
Bronek odciety od kasy PO
W dniu 2012-07-08 22:08, Krzysztof Lewczuk pisze:
Niestety w tym kraju nie ma na kogo głosować

Oczywiscie ze jest. Piarowcy pelomafii chca wytworzyc wrazenie, ze tylko
oni potrafia rzadzic, ale prawda jest okrutna dla pelomafii.

Data: 2012-07-08 22:58:12
Autor: Krzysztof Lewczuk
Bronek odciety od kasy PO
W dniu 2012-07-08 22:57, u2 pisze:
[...]

Ja godnych reprezentantów swoich przekonań nie widzę, przynajmniej pośród partii, które realnie mogą uczestniczyć w grze o stołki.

KL

Data: 2012-07-08 23:04:37
Autor: u2
Bronek odciety od kasy PO
W dniu 2012-07-08 22:58, Krzysztof Lewczuk pisze:
[...]

To juz twoj problem. A prawdy o pelomafii nie da sie juz ukryc. De facto
to jest wraza agentura, ktora rzadzi od okraglego stolika, a wladze
swoja umocnila dzieki t.zw. bolkowej nocnej zmianie.

Bronek odciety od kasy PO