Bronek traci w oczach wyborc贸w

Data: 2015-05-20 21:37:44
Autor: Marek Czaplicki
Bronek traci w oczach wyborc贸w
Przedstawiciel_narodu pisze na pl.soc.polityka w 艣roda, 20 maja 2015 20:52:

Do niedawna moja 偶ona m贸wi艂a, 偶e b臋dzie g艂osowa膰 na Bronka, my艣la艂em ca艂y
czas, 偶e chce mi to robi膰 na z艂o艣膰, po prostu stawia膰 kontr臋.

Przecie偶 dalej stawia Ci kontr臋. Wczoraj chyba wycofa艂e艣 si臋 z wspierania  Dudy. Dzisiaj rano chyba wsta艂e艣 lew膮 nog膮 i nazad go wspiera膰. Zdecyduj si臋 wreszcie.

Data: 2015-05-20 21:50:35
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mjinq9$fo8$2news.icm.edu.pl...
[...]

Ja nie id臋 na wybory, ewidentnie...

Data: 2015-05-21 15:01:29
Autor: Marek Czaplicki
Przedstawiciel_narodu pisze na pl.soc.polityka w 艣roda, 20 maja 2015 21:50:

Ja nie id臋 na wybory, ewidentnie...

A kto Ci臋 tam wie? Raz m贸wisz to, innym razem co innego. Pogoni艂e艣 na wybory bo uwierzy艂e艣 w lansuj膮c膮 si臋 za pieni膮dze partyjne pani膮. Teraz codziennie zmieniasz zdanie. Raz wybory si臋 dla Ciebie sko艅czy艂y, raz za g艂os spo艂ecze艅stwa bierzesz to co m贸wi膮 Twoi najbli偶si. Uspok贸j si臋 w ko艅cu. Festiwal obiecanek b臋dzie trwa艂 jeszcze jeden dzie艅, a potem nast膮pi cisza, po niej wybory, i zacznie si臋 podgryzanie polskie codzienne.

Bronek traci w oczach wyborc贸w