Bronią placu Zbawiciela

Data: 2013-12-06 11:59:58
Autor: abc
Bronią placu Zbawiciela
Większość mieszkańców pl. Zbawiciela i okolic jest przeciw tej instalacji.
Domagamy się jej likwidacji bądź przeniesienia.

To żadne dzieło sztuki, to coś szpetnego - mówi w rozmowie z tygodnikiem
"wSieci" (wydanie właśnie w kioskach) Grażyna Houwalt, pracownik Urzędu
m.st. Warszawy, mieszkanka okolic pl. Zbawiciela i jedną z organizatorek
obywatelskiego protestu przeciwko lokalizacji tęczy LGBT przed kościołem pw.
Najświętszego Zbawiciela. (...)

Obawiamy się również, że ta tęcza i to, co się wokół niej dzieje, jest
dopiero początkiem pewnej drogi. Ona ma służyć temu, by stopniowo w swojej
świadomości społeczeństwo przyzwyczajało się do nowej nazwy placu.

Najprawdopodobniej w przyszłości ktoś zaproponuje nazwę pl. Tęczowy,
działacze i zwolennicy to podchwycą, a reszta nie zareaguje. Widziałam już
kilka artykułów, w których używano sformułowania "na placu Tęczy".

U ludzi wierzących nigdy nie będzie zgody na taką zamianę.

Jak mieszkańcy zamierzają przeciwstawić się uderzeniu w plac imienia
Zbawiciela? Czytaj w tygodniku "wSieci".

Bronią placu Zbawiciela