Broniarz WYROLOWANY! Nauczyciele podjęli za niego decyzję!

Data: 2019-04-11 19:14:23
Autor: Lord Donald
Broniarz WYROLOWANY! Nauczyciele podjęli za niego decyzję!
Broniarz WYROLOWANY! Nauczyciele podjęli za niego decyzję!

Mimo trwającego strajku nauczyciele gimnazjaliści przystąpili do egzaminu gimnazjalnego. Egzaminy rozpoczęły się planowo, bez zakłóceń i przy pełnych składach komisji egzaminacyjnych. Nauczyciele nie zdecydowali się na zachowanie zgodne z instrukcją szefa ZNP, który groził nawet unieważnieniem egzaminów.

https://propublico24.pl/index.php/2019/04/10/z-ostatniej-chwili-broniarz-wyrolowany-nauczyciele-podjeli-za-niego-decyzje/?fbclid=IwAR14865kw9grKQe_02RohuE_48WX_NW-YO8HdxgIZQFn7Hr4q48XNfUkGXs

Data: 2019-04-11 10:22:57
Autor: Bruno Brunowski
Broniarz WYROLOWANY! Nauczyciele podjęli za niego decyzję!
Uwaga! Troll portal! Redaktorzy propublico24 boją się przedstawić!

Pewnie to ta sama ekipa zmyślających informacje co newsweb!

--
Bruno

Data: 2019-04-12 21:16:19
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

Uwaga! Troll portal! Redaktorzy propublico24 boją się przedstawić!

Pewnie to ta sama ekipa zmyślających informacje co newsweb!

może trzeba dildowi puścić jak rekrutują "redaktorów" do newsweb-ów i
propublicobon ? rusek chyba przegapił tak intensywnie przekleja fejki :DDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-04-11 19:37:21
Autor: Lord Donald
Broniarz WYROLOWANY! Nauczyciele podjęli za niego decyzję!
Uwaga! Troll portal! Redaktorzy propublico24 boją się przedstawić!

Pewnie to ta sama ekipa zmyślających informacje co newsweb!

Oczywiście srajdaczku. Zapomniałeś dodać czytajcie tylko nasze niemieckie GW i oglądajcie TVN, bo tam nasza jedyna prawda, tylko Niemiec od setek lat wiedział co dla Polaków najlepsze i co Polak powinien wiedzieć. Pogratulować naprawdę twoich nauczycieli historii, albo współczuć nauczycieli i to od reszty, tak czy inaczej gdzie by Niemcy znaleźli takiego pożytecznego idiotę, co nie dość że usłużnie pracuje to i jeszcze robi darmową agitację.

Data: 2019-04-11 10:46:11
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 11 kwietnia 2019 19:37:23 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> Uwaga! Troll portal! Redaktorzy propublico24 boją się przedstawić!
> Oczywiście srajdaczku. Zapomniałeś dodać czytajcie tylko nasze niemieckie GW i oglądajcie TVN, bo tam nasza jedyna prawda

W przeciwieństwie do twoich trollportali tam się ludzie podpisują pod materiałem, a redakcja ma adres. Dorabiasz jako "nowoczesny dziennikarz"? Ile niusów dziennie zmyślasz? 5? 10? 20?

--
Bruno

Data: 2019-04-12 07:42:58
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:5df8c8e0-0acc-4cb4-98db-7c49dd85de00googlegroups.com...
[...]

lodzik pisze z wielu "KĄT" wiec "w brew" temu co sądzisz zarabia suwalska kupe kasy! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-04-11 20:31:34
Autor: Lord Donald
[...]

Tak jak powyżej, uzupełniłeś swoją wypowiedź, nic dodać nic ująć.

Dorabiasz jako "nowoczesny dziennikarz"? Ile niusów dziennie zmyślasz? 5? 10? 20?

Nie dorabiam. A więc nie zmyślam bo po co? Fakty srajdaczku są oczywiste, można tu prorokować PiS to. PiS tamto, co robi twoje TVN od lat, nie wiem ile w tym prawdy, spodziewam że PiS teraz raczej prawdę o sobie próbuje ukryć na TVP, wyjdzie prędzej czy później jak coś nie tak, ale jak na razie jakimś tam wieżowiec kaczora na który zbierał w fundacji imieniem swojego brata mnie nie przeraża, czasami luknę na wasze TVN, gówno tam jest i jakaś kpina, jak już wymyślacie mogli byście się bardziej postarać, bo afery tam nie widać, tylko wasi się tam ośmieszyli, bo postawa kaczora raczej jeszcze mu dodała. Ale jeżeli chodzi o POsrańców i ich przyrośle PSL od 91 po obaleniu rządów Olszewskiego, tu nie ma złudzeń, tu się nie da wymyślać, to oni po 30 latach przy korycie napisali ten scenariusz, wystarczy co jakiś czas zrobić kopiuj wklej. Więc srajdaczku w dupę se wsadźcie te swoje proroctwa TVN, skoro fakty są dla was takie okrutne, trzeba być skończonym debilem aby wierzyć po 30 latach nadal twoim POsrańcom i drzeć mordę, że ich taśmy, afery, a nawet współpraca z agenturą gdzie są nagrane ich gęby, podpisy nie dające się podważyć to czyjaś ściema, nie wiem jakim trzeba być debilem aby szczali w oczy tak jak wam szczają a wy nadal że deszcz pada.

Data: 2019-04-11 11:50:48
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 11 kwietnia 2019 20:31:46 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]

> Nie dorabiam. A więc nie zmyślam bo po co? Fakty srajdaczku są oczywiste, można tu prorokować PiS to. PiS tamto, co robi twoje TVN od lat, nie wiem ile w tym prawdy, spodziewam że PiS teraz raczej prawdę o sobie próbuje ukryć na TVP, wyjdzie prędzej czy później jak coś nie tak, ale jak na razie jakimś tam wieżowiec kaczora na który zbierał w fundacji imieniem swojego brata mnie nie przeraża, czasami luknę na wasze TVN, gówno tam jest i jakaś kpina, jak już wymyślacie mogli byście się bardziej postarać, bo afery tam nie widać, tylko wasi się tam ośmieszyli, bo postawa kaczora raczej jeszcze mu dodała. Ale jeżeli chodzi o POsrańców i ich przyrośle PSL od 91 po obaleniu rządów Olszewskiego, tu nie ma złudzeń, tu się nie da wymyślać, to oni po 30 latach przy korycie napisali ten scenariusz, wystarczy co jakiś czas zrobić kopiuj wklej. Więc srajdaczku w dupę se wsadźcie te swoje proroctwa TVN, skoro fakty są dla was takie okrutne, trzeba być skończonym debilem aby wierzyć po 30 latach nadal twoim POsrańcom i drzeć mordę, że ich taśmy, afery, a nawet współpraca z agenturą gdzie są nagrane ich gęby, podpisy nie dające się podważyć to czyjaś ściema, nie wiem jakim trzeba być debilem aby szczali w oczy tak jak wam szczają a wy nadal że deszcz pada.

Zmyślasz, zmyślasz i plujesz bez sensu jadem. Troll jak się patrzy. --
Bruno

Data: 2019-04-12 07:44:37
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:52bcb576-5891-4e13-a447-2d7055c0a046googlegroups.com...
W dniu czwartek, 11 kwietnia 2019 20:31:46 UTC+2 użytkownik Lord Donald z "KĄTa" napisał:

[...]

Kremlowski parobek robiący za michę zupy z brukwi.

--
Pajdak

Data: 2019-04-12 21:17:10
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

> Dorabiasz jako "nowoczesny dziennikarz"? Ile niusów dziennie zmyślasz? 5? 10? 20?
> Nie dorabiam.

wierzę ci. dlatego te "portale" istnieją bo zawsze znajdą się jacyś idioci od
kolportowania tych bzdur :DDDD

Data: 2019-04-12 07:41:36
Autor: Pajdak
psychol  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:q8nsld$nuj$2gioia.aioe.org...
[...]

W skład komisji wchodzą: woźny z dzwonkeim, sprzątaczka ze szmatą, leśnik z partyjna legitymacja i strażak z sikawką. Wszyscy zaakceptowanie przez Kuwetę.

--
Pajdak

Broniarz WYROLOWANY! Nauczyciele podjęli za niego decyzję!