Broniarz odrzuca wielkie pieniądze dla nauczycieli. Ważniejszy strajk

Data: 2019-04-17 16:40:39
Autor: Lord Donald
Broniarz odrzuca wielkie pieniądze dla nauczycieli. Ważniejszy strajk
Broniarz odrzuca wielkie pieniądze dla nauczycieli. Ważniejszy strajk

Rząd zaproponował dziś nauczycielom gigantyczne podwyżki i całościowy plan, dzięki któremu już w 2023 r. zarobki nauczyciela dyplomowanego wyniosłyby aż 8100 zł brutto miesięcznie. Ale szef ZNP Sławomir Broniarz uważa, że i tak od poniedziałku powinien rozpocząć się strajk. Młodzież czekająca na egzaminy nie ma w tej sprawie żadnego znaczenia.

Zgodnie z planem rządu, podwyżki dla nauczycieli dyplomowanych mają być realizowane stopniowo. W wariancie pensum 24 godz. to: w 2020 r. - 6335 zł, 2021 r. - 7434 zł, 2022 r. - 7800 zł; 2023 r. - 8100 zł. Aktualne są też podwyżki i inne propozycje wcześniej obiecane, czyli 15 proc. podwyżki w 2019 r., skrócenie stażu, ustalenie kwoty dodatku za wychowawstwo na poziomie minimum 300 zł, zmiana w systemie oceniania nauczycieli i zmniejszenie biurokracji.

Wiele grup zawodowych marzyłoby o takich propozycjach. Tym bardziej, że obecna totalna opozycja podczas swoich rządów zamroziła płace nauczycieli na kilka lat. Ale to z nimi jednym głosem mówi dziś Broniarz, za nic mający dobro uczniów, którzy już w przyszłym tygodniu powinni zdawać egzaminy.

Wielu sprzyjających totalnemu obozowi komentatorów ma nadzieję, ze strajk zaszkodzi rządowi PiS i pomoże ich ulubieńcom. Cynizm oraz obłuda Broniarza i spółki mogą jednak sprawić, że stanie się dokładnie odwrotnie.

https://centrummedialne.pl/wydarzenia/broniarz-odrzuca-wielkie-pieniadze-dla-nauczycieli.-wazniejszy-strajk?fbclid=IwAR1MrI1D8Zi89_LSm_0GV3LwkW53Yq3Nzlqqzgo5oKHyeoIkgK_ZrxN2w4w

Data: 2019-04-17 09:27:49
Autor: Bruno Brunowski
Broniarz odrzuca wielkie pieniądze dla nauczycieli. Ważniejszy strajk
Uwaga! centrummedialne.pl to kolejny trollportal Lordzika!

--
Bruno

Data: 2019-04-17 17:39:24
Autor: Pajdak
Broniarz odrzuca wielkie pieniądze dla nauczycieli. Ważniejszy strajk
psychol "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> z niemieckiego serwera bełkotał
Broniarz odrzuca wielkie pieniądze dla nauczycieli. Ważniejszy strajk

https://www.gosc.pl/doc/5457208.Nauczycielska-Solidarnosc-podpisala-porozumienie-z-rzadem

"Wicepremier, przewodnicząca Komitetu Społecznego Rady Ministrów Beata
Szydło (P) i przewodniczący Sekcji Krajowej Oświaty i Wychowania NSZZ
,,Solidarność" Ryszard Proksa (L) podpisali porozumienie po zakończeniu
rozmówy ostatniej szansy strony rządowej z przedstawicielami oświatowych
central związkowych, 7 bm. w Centrum Partnerstwa Społecznego ,,Dialog" w
Warszawie. NSZZ "Solidarność" przyjęła propozycje rządu, dwie pozostałe
centrale związkowe je odrzuciły."

"Zakłada ono, że od września po wdrożeniu podwyżki wynagrodzenie zasadnicze
nauczyciela stażysty wyniesie 2780 zł, kontraktowego - 2860 zł,
mianowanego - 3248 zł, dyplomowanego - 3815 zł."

https://pl.jooble.org/praca-biedronce-magazynier/Gda%C5%84sk

"Magazynier
JERONIMO MARTINS POLSKA S.A.  -  Gdańsk

3400 - 4950 zł
-Praca w centrum logistycznym sieci Biedronka: Gdańsk, ul. Kartuska
491, -Pracodawca zapewnia bezpłatny dojazd z Tczewa do miejsca pracy i z
powrotem, "

Przebijaj! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-04-17 17:42:44
Autor: u2
W dniu 17.04.2019 o 17:39, fajdak pisze:
3400 - 4950 zł
-Praca w centrum logistycznym sieci Biedronka: Gdańsk, ul. Kartuska
491, -Pracodawca zapewnia bezpłatny dojazd z Tczewa do miejsca pracy i z
powrotem, "

toż to brutto, nauczyciele za 2700 netto zasadniczego + dodatki mają pensum 20h i wakacje 2 miesiące:)
--
George Orwell :

Data: 2019-04-17 17:45:37
Autor: Pajdak
kupa "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5cb74973$0$508$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 17.04.2019 o 17:39, pan Pajdak dla ciebie chamie pisze:
[...]

To dlaczego "inszyniesze" nie chciałeś być belfrem tylko tyrałeś przy budowie linii energetycznych na zadupiach?

--
Pajdak

Data: 2019-04-17 18:28:26
Autor: u2
W dniu 17.04.2019 o 17:45, fajdak pisze:
[...]

widać, że ja ciebie nie uczyłem, i całe szczęście:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-17 18:54:49
Autor: Pajdak
u2 jako nauczyciel wychował pokolenie "głombów" ;-)))
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5cb75429$0$533$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 17.04.2019 o 17:45, PAN Pajdak dla ciebie chamie pisze:

To dlaczego "inszyniesze" nie chciałeś być belfrem tylko tyrałeś przy budowie linii energetycznych na zadupiach?

widać, że ja ciebie nie uczyłem, i całe szczęście:)))))))))))

Gdybyś mnie "uczył" byłbym takim idiotą jak zenuś czy lodzik ;p))))).

Za stary dziad dla mnie jesteś! lol! lol! lol!

--
Pajdak

Data: 2019-04-17 19:33:40
Autor: u2
W dniu 17.04.2019 o 18:54, fajdak pisze:
Gdybyś mnie "uczył" byłbym takim idiotą jak zenuś czy lodzik

niby jesteś od lat na zachodku, niby dobrze zarabiasz, a tracisz czas na trollowanie na usenecie, żaden z moich uczniów tego nie robi:))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-17 20:47:57
Autor: Lord Donald
W dniu 17.04.2019 o 19:33, u2 pisze:
[...]

Co tam srajdak osiągnął szczyt kariery, on jak jego wódz Tusk pluje na rodzinę że urodzili go Polakiem, tak zieje pogardą do samego siebie, że zagrzybiały barak i praca na budowie u niemieckiego pana za miskę zupy jak tu kiedyś pisał do dla takich polaczków jak nas nazywa to zbytek łaski. Takim jak on, w sumie reszcie tej hołocie z PO to trudno wyjaśnić co to jest szacunek do samego siebie a co dopiero swojego kraju, rodziny małej ojczyzny. Wykształcony Polak, z poszanowaniem godności tam nie pojechał, tam jasno mówią, że do siedzenia przy stołkach mają swoich ludzi, Polak potrzebny jest do najgorszej zasyfianej pracy, gdzie płaci się połowę mniej niż najgorsza praca dla własnych obywateli. W sumie my podobnie traktujemy Ukraińców, ale tak to już jest. Każdy kto zdobył wykształcenie w kraju pracuje tutaj, ma pracę od ręki. Nawet niech zarobi tam 1tys EUR, ale te tysiąc EUR, jako pomocnik na budowie, może to dużo dla pomocnika budowlanego w kraju, dlatego tam jadą, ale ludzie wykształceni zarabiają po kilka do kilkunastu tysięcy w kraju. Co do Europy to płace głodowe przy europejskich cenach na zachodzie a więc szału nie ma, stać go tam na zagrzybiały barak, może kilka EUR przyśle do kraju.  Ale sprzedaje swoją godność, nawet jak był bym jakiś parobkiem na budowie to wolał bym pracować w kraju mieć swoją godność niż u fryca, mimo że wydaje się na nasze być 2 razy więcej. Człowiek wykształcony u nas w kraju zarabia dobrze, nie musi tam jechać, no może tam by zarobił 3 razy więcej, ale to że tam zarobi 3 razy więcej to nie oznacza że będzie tam 3 razy lepiej żył, po za tym tam każą Polakom co d... podetrzeć naszymi papierami, od piórek mają swoich, od niewoli Polaków, podobnie jak my traktujemy Ukraińców, ale po to ma się swój kraj aby nie żyć w czyimś i dbać o swoich. Niech Ukraińcy wypierdzielą swoich złodziei i zadbają o swój rząd, to będą mieli lepiej, podobnie myślą o nas Niemcy, ale niestety szwabskie lobby przywykło do srajdakowego niewolnictwa, i nie bardzo im pasuje że to się zmienia, Polacy odbudowują swój kraj, i nawet srajdaki w końcu ze spuszczonym łbem wrócą do kraju, mimo że napluli na kraj, będą palić głupa i grać patriotów. Może tego się srajdaczek obawia, że wyjdzie na frajera u siebie w wiosce, będzie ze statusem szwabskiej dziwki ze skulonym ogonem siedział, dla niego lepiej aby w kraju była nędza jak za PO, wtedy czuje się jak zaradna gnida tam u fryca, jakby diabła za ogon złapał.

Data: 2019-04-17 20:55:08
Autor: u2
W dniu 17.04.2019 o 20:47, Lord Donald pisze:
Polak potrzebny jest do najgorszej zasyfianej pracy, gdzie płaci się połowę mniej niż najgorsza praca dla własnych obywateli.

połowa to jeszcze nie tak źle, fajdak bez skrupułów wykorzystuje w swojej firemce podwykonawców z Europy wschodniej, Litwinów z Szypliszek, czy Rumunów i Bułgarów:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-17 21:10:48
Autor: Lord Donald
W dniu 17.04.2019 o 20:55, u2 pisze:
[...]

W sumie ta jego firma to jak u nas samozatrudnienie. Tylko w tym że Niemiec już się brzydzi przyjąć taniej. Dlatego płaci srajdakowi 3/4 stawki aby ten z 1/4 przyjął kilku Litwinów, oczywiście zapieprzy im paszporty i zagrozi że wymorduje rodzinę na wschodzie, było o tym w telewizji. Więc Niemiec ma za 3/4 najniższej stawki minimum 5 pracowników w tym srajdaka, tak zwanego managera. Oczywiście takie gnidy jak srajdak wsadzają tych tak zwanych pracowników swojej firmy nawet gnojąc rynek innym mniej zaradnym jemu podobnym POsrańcom na zachodzie, którzy za tą 3/4 stawki próbują sami wykonać robotę. Tym się różni przedsiębiorczy srajdak na zachodzie od innych mniej przedsiębiorczych Polaków co także upodlili się jechać tam w niewolę.

Data: 2019-04-17 21:19:26
Autor: u2
W dniu 17.04.2019 o 21:10, Lord Donald pisze:
[...]

oczywiście, moi krewni również robią w na "samozatrudnieniu" w Rajchu, również zatrudniają Polaków, ale tak bezczelnie ich nie okradają jak fajdak, to się wszystkim opłaca, nie ma pracy niewolniczej jak w przypadku firemki fajdaka:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-17 23:54:04
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

połowa to jeszcze nie tak źle, fajdak bez skrupułów wykorzystuje w swojej firemce podwykonawców z Europy wschodniej, Litwinów z Szypliszek, czy Rumunów i Bułgarów:)

jest jeden !
jeden podwójniak który przeczytał dildo :DDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-04-17 23:55:36
Autor: u2
W dniu 17.04.2019 o 23:54, Pisiorowy Escobar pisze:
jest jeden !
jeden podwójniak który przeczytał dildo

sfiksowałeś się na punkcie dildo:))))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-18 00:20:03
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 17.04.2019 o 23:54, Pisiorowy Escobar pisze:
> jest jeden !
> jeden podwójniak który przeczytał dildo

sfiksowałeś się na punkcie dildo:))))))))))))))))))

bo obaj wyglądacie jak dildo
kórym się zabawiacie, tęczowe dziewczynki :DDDDD

Data: 2019-04-17 23:53:37
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Co tam srajdak osiągnął szczyt kariery, on jak jego wódz Tusk pluje na rodzinę że urodzili go Polakiem, tak zieje pogardą do samego siebie, że

i znowu lord dildo publicznie się zesrał

Data: 2019-04-17 18:33:44
Autor: Pisiorowy Escobar
[...]

widzę że teraz to już połykasz zużyty papier toaletowy :DDDDD

jak nisko upadłeś rusku :DDDD