Bronio nas obroni.

Data: 2011-01-01 23:45:55
Autor: Ikselka
Bronio nas obroni.
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8892771,Komorowski__przyczyny_katastrofy_smolenskiej_arcybolesnie.html
"(...)Prezydent przyznał też, że w czasie kampanii prezydenckiej po
katastrofie smoleńskiej rozważał możliwość rezygnacji z kandydowania. - Był
taki moment, w którym myślałem, że może będzie trzeba zrezygnować z
kandydowania do urzędu prezydenta, skoro pełnię obowiązki głowy państwa po
katastrofie smoleńskiej. Tyle, że zawsze gdzieś staje pytanie - no dobrze,
wypełniam swoje obowiązki, państwo polskie funkcjonuje, łącze funkcję
prezydenta i marszałka Sejmu, nie kandyduję i co dalej. Kto weźmie
odpowiedzialność za państwo. Tak, że ten moment wahania był dosyć krótki -
stwierdził.(...)"

No żałosne po prostu.

Data: 2011-01-01 23:06:59
Autor: obserwator
Bronio nas obroni.
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

moment byl wyjatkowo krotki, bowiem zaczal urzedowac w gabinecie prezydenta,
zanim otrzymal potwierdzenie, ze Prezydent Lech Kaczynski rzeczywiscie zginal
w katastrofie i czy przypadkiem nie jest jedna z ofiar ktora zostala
przwieziona do szpitala z miejsca w ktorym samolot sie rozbil.

Bronislawowi Klamliwemu bez Honoru, bardziej zalezalo na szybkim przeszukaniu
szuflad i zabezpieczeniu Aneksu do Raportu WSI, na ktorym tak niesamoicie
zalezalo gen. Dukaczewskiemu i jego kolegom ze stowarzyszenia SOWA.

Data: 2011-01-01 23:19:22
Autor: obserwator
Bronio popiera stowarzyszenie SOWA

a zalozyciel tego Stowarzysznie - gen. Dukaczewski wypil szampana po wyborze
Bronia na Prezydenta RP.
Mial sie z czego cieszyc, bo akcja ulokowania Bronia na stolcu prezydenckim
zakonczyla sie pelnym sukcesem.

*Na czele Stowarzyszenia SOWA stoi gen bryg. Marek Dukaczewski &#8211; w latach
2001&#8211;2005 szef WSI, wcześniej oficer Zarządu II Sztabu Generalnego LWP,
szkolony przez GRU w roku 1989. Na świadectwie ukończenia kursu sowieckie
służby umieściły informację, że uprawnia ono do wykonywania &#8222;czynności, w
zakresie których był szkolony&#8221; na terenie ZSRR. Nazwisko Dukaczewskiego
pojawia się również w archiwach Stasi, do których dotarł brytyjski wywiad
MI-6. Obok gen. Bolesława Izydorczyka i Konstantego Malejczyka Dukaczewski
figuruje jako jeden z szefów WSI, &#8222;bezpośrednio zaangażowanych w działalność
wywiadowczą przeciwko Wielkiej Brytanii i Stanom Zjednoczonym już po upadku
komunizmu w Polsce&#8221;.

O rzeczywistej, obecnej roli Dukaczewskiego świadczą fakty ujawnione przez
Witolda Waszczykowskiego &#8211; negocjatora w sprawie tarczy antyrakietowej.
Twierdził on, że były szef WSI bywa częstym gościem w gabinecie ministra
Radosława Sikorskiego, który konsultuje z nim wiele decyzji personalnych. W
ostatnich dwóch latach Dukaczewski zasłynął publicznym głoszeniem licznych
rewelacji na temat skutków likwidacji WSI. W lutym 2007 r. twierdził jakoby
&#8222;za granicą zatrzymano kilku znajomych jednej z osób wymienionych w raporcie z
weryfikacji WSI&#8221;, rok później oburzał się na &#8222;nielegalne kopiowanie i
wynoszenie materiałów kontrwywiadu przez ludzi Macierewicza&#8221; i postulował, by
&#8222;&#187;wygasić SKW&#171;, bo straciła kontrolę nad listą współpracowników&#8221;. W czerwcu
2008 r. alarmował, że &#8222;polski wywiad utracił kontakt z agentami w Rosji, na
Ukrainie, na Białorusi oraz w Azji Środkowej i na Bliskim Wschodzie, a ich
życie może być zagrożone&#8221;, a we wrześniu ubiegłego roku wieścił, iż &#8222;wojskowy
wywiad dziś już praktycznie nie istnieje&#8221;.

Wszystkie rewelacje Dukaczewskiego okazywały się kłamstwem, nigdy bowiem nie
potwierdzono przypadków, o których grzmiał były szef WSI. Nie trzeba dodawać,
że oficer ten nie przyznał się do &#8222;pomyłek&#8221; i nadal jest medialnym fachowcem
od spraw służb wojskowych.*

Wiecej szczegolow dla osob chcacych sie ;epiej zorientowac w tych gierkach
postkomunistycznych sluzb, ktore graja na nosie frajerom, nadal naiwnie
wierzacym w demokracje w Polsce, tutaj:

http://wzzw.wordpress.com/2010/02/20/sowa-%E2%80%93-czyli-reaktywacja/

Data: 2011-01-02 00:39:06
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Bronio nas obroni.
Ikselka wrote:

[...]

Po co tyle kasy wydawano na wybory, jak nawet sam marszałek sejmu, poza sobą nie widział nikogo, kto mógłby wziąć odpowiedzialność za państwo?

Trzeba było od razu zrobić zaprzysiężenie Bronka na Prezydenta i już.
Ile to kasy zostałoby na orliki, może nawet i na białe...

--
Pit

Data: 2011-01-02 17:52:57
Autor: jadrys
Bronio nas obroni.
W dniu 2011-01-01 23:45, Ikselka pisze:
[...]

A niby dlaczego żałosne? Nawet Dyzma zstanawiał sie długo nad przyjęciem funkcji Premiera Kraju..

Data: 2011-01-03 18:40:17
Autor: Ikselka
Bronio nas obroni.
Dnia Sun, 02 Jan 2011 17:52:57 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

No właśnie nie TO miałam na myśli :-D
Gorzej, że właśnie Dyzmę Komorowski mi przywodzi na myśl co rusz...

Data: 2011-01-03 22:13:51
Autor: jadrys
Bronio nas obroni.
W dniu 2011-01-03 18:40, Ikselka pisze:

A niby dlaczego żałosne? Nawet Dyzma zstanawiał sie długo nad przyjęciem
funkcji Premiera Kraju..
No właśnie nie TO miałam na myśli :-D
Gorzej, że właśnie Dyzmę Komorowski mi przywodzi na myśl co rusz...
  Ja właśnie lubię takich gawędziarzy jak Komorowski. Facet nawet wydaje się być ludzki. A poprzednik przypominał mi zimną nakręcaną kukłę.. Nie piszę tego żeby kogoś obrażać a innych wychwalać, - piszę tylko o swoich odczuciach.

Data: 2011-01-03 13:50:16
Autor: Antenka
Bronio nas obroni.
On 3 Sty, 22:13, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> No w a nie nie TO mia am na my li :-D
> Gorzej, e w a nie Dyzm Komorowski mi przywodzi na my l co rusz...

  Ja w a nie lubi takich gaw dziarzy jak Komorowski. Facet nawet wydaje
si by ludzki. A poprzednik przypomina mi zimn nakr can kuk .. Nie
pisz tego eby kogo obra a a innych wychwala , - pisz tylko o swoich
odczuciach.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

No wiesz Jadrysiu, żeby byłego prezydenta nazwać "zimną kukłą"? To
Bronka trza by zakwalifikować do lodowej kukły! :- /

Antenka

P.s. Obecny uzurpator to najgorszy prezydent  RP. Gorszy był jedynie
Bolek.

Bronio nas obroni.