Bronio nas obroni.

Data: 2011-01-02 17:52:57
Autor: jadrys
Bronio nas obroni.
W dniu 2011-01-01 23:45, Ikselka pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8892771,Komorowski__przyczyny_katastrofy_smolenskiej_arcybolesnie.html
"(...)Prezydent przyznał też, że w czasie kampanii prezydenckiej po
katastrofie smoleńskiej rozważał możliwość rezygnacji z kandydowania. - Był
taki moment, w którym myślałem, że może będzie trzeba zrezygnować z
kandydowania do urzędu prezydenta, skoro pełnię obowiązki głowy państwa po
katastrofie smoleńskiej. Tyle, że zawsze gdzieś staje pytanie - no dobrze,
wypełniam swoje obowiązki, państwo polskie funkcjonuje, łącze funkcję
prezydenta i marszałka Sejmu, nie kandyduję i co dalej. Kto weźmie
odpowiedzialność za państwo. Tak, że ten moment wahania był dosyć krótki -
stwierdził.(...)"

No żałosne po prostu.

A niby dlaczego żałosne? Nawet Dyzma zstanawiał sie długo nad przyjęciem funkcji Premiera Kraju..

Data: 2011-01-03 18:40:17
Autor: Ikselka
Bronio nas obroni.
Dnia Sun, 02 Jan 2011 17:52:57 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

No właśnie nie TO miałam na myśli :-D
Gorzej, że właśnie Dyzmę Komorowski mi przywodzi na myśl co rusz...

Data: 2011-01-03 22:13:51
Autor: jadrys
Bronio nas obroni.
W dniu 2011-01-03 18:40, Ikselka pisze:

A niby dlaczego żałosne? Nawet Dyzma zstanawiał sie długo nad przyjęciem
funkcji Premiera Kraju..
No właśnie nie TO miałam na myśli :-D
Gorzej, że właśnie Dyzmę Komorowski mi przywodzi na myśl co rusz...
  Ja właśnie lubię takich gawędziarzy jak Komorowski. Facet nawet wydaje się być ludzki. A poprzednik przypominał mi zimną nakręcaną kukłę.. Nie piszę tego żeby kogoś obrażać a innych wychwalać, - piszę tylko o swoich odczuciach.

Data: 2011-01-03 13:50:16
Autor: Antenka
Bronio nas obroni.
On 3 Sty, 22:13, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> No w a nie nie TO mia am na my li :-D
> Gorzej, e w a nie Dyzm Komorowski mi przywodzi na my l co rusz...

  Ja w a nie lubi takich gaw dziarzy jak Komorowski. Facet nawet wydaje
si by ludzki. A poprzednik przypomina mi zimn nakr can kuk .. Nie
pisz tego eby kogo obra a a innych wychwala , - pisz tylko o swoich
odczuciach.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

No wiesz Jadrysiu, żeby byłego prezydenta nazwać "zimną kukłą"? To
Bronka trza by zakwalifikować do lodowej kukły! :- /

Antenka

P.s. Obecny uzurpator to najgorszy prezydent  RP. Gorszy był jedynie
Bolek.

Bronio nas obroni.