Bronis艂aw 艁askawy herbu Ruski

Data: 2011-03-09 00:12:30
Autor: Inc
Bronis艂aw 艁askawy herbu Ruski
艁askawo艣膰 Bronis艂awa Komorowskiego

Tylko w ci膮gu dw贸ch miesi臋cy urz臋dowania Bronis艂aw Komorowski u艂askawi艂 wi臋cej os贸b, ni偶 艣p. prof. Lech Kaczy艅ski w ci膮gu jednego roku. Wed艂ug oficjalnych informacji od po艂owy pa藕dziernika do po艂owy grudnia Bronis艂aw Komorowski u艂askawi艂 52 osoby, natomiast 艣p. prof. Lech Kaczy艅ski w ca艂ym 2006 roku u艂askawi艂 tylko 37 os贸b.

Kogo w tak ekspresowym tempie u艂askawi艂 obecny prezydent? Z oficjalnych, og贸lnodost臋pnych informacji wynika, 偶e w艣r贸d u艂askawionych przez prezydenta Bronis艂awa Komorowskiego skazani m.in. za zab贸jstwo, zn臋caj膮cy si臋 nad rodzin膮, uchylaj膮cy si臋 od p艂acenia aliment贸w, oszu艣ci kapita艂owi, skazani za kradzie偶e, fa艂szowanie dokument贸w i gro藕by karalne. W艣r贸d u艂askawionych os贸b s膮 skazani zar贸wno przez s膮dy cywilne jak i wojskowe. Na stronie www.prezydent.pl s膮 podane jedynie informacje statystyczne.

Prof. Ryszard Bugaj uwa偶a, 偶e powinna by膰 opublikowana 鈥濨ia艂a Ksi臋ga鈥 u艂askawie艅, w kt贸rej by艂by opisany dok艂adnie ka偶dy przypadek. - Takie podej艣cie nie dziwi, poniewa偶 np.w przypadku najci臋偶szych przest臋pstw opinia publiczna powinna mie膰 prawo do poznania ca艂o艣ci sprawy 鈥 uwa偶a pose艂 Arkadiusz Mularczyk ( PiS), wiceprzewodnicz膮cy sejmowej komisji sprawiedliwo艣ci i praw cz艂owieka.

Do najbardziej kontrowersyjnych u艂askawie艅 nale偶y sprawa pruszkowskiego gangstera Andrzeja Z. Ps S艂owik ( u艂askawi艂 go Lech Wa艂臋sa), Petera V (skazany za zab贸jstwo ze szczeg贸lnym okrucie艅stwem, u艂askawi艂 go Aleksander Kwa艣niewski mimo negatywnej opinii prokuratora generalnego i s膮du), Zbigniewa Sobotki ( u艂askawi艂 go Aleksander Kwa艣niewski mimo negatywnej opinii prokuratora generalnego).

Dorota Kania

Data: 2011-03-09 07:40:45
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-09 07:12, Inc pisze:
[...]

Czyli p.Dorota sugeruje 偶e Komorowski to zatwardzia艂y kryminalista kt贸ry staje w obronie takich jak on? W 偶yciu takich bzdur nie czyta艂em. Naprawd臋 nie masz jakich艣 powa偶niejszych zarzut贸w wobec niego do wklejania?

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-03-09 08:02:49
Autor: matusm
Bronis砤w skawy herbu Ruski

U縴tkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomo禼i news:il7815$q1i$3news.onet.pl...
W dniu 2011-03-09 07:12, Inc pisze:
skawo舵 Bronis砤wa Komorowskiego

Kogo w tak ekspresowym tempie u砤skawi obecny prezydent? Z oficjalnych, og髄nodost阷nych informacji wynika, 縠 w秗骴 u砤skawionych przez prezydenta Bronis砤wa Komorowskiego skazani m.in. za zab骿stwo, zn阠aj眂y si nad rodzin, uchylaj眂y si od p砤cenia aliment體, oszu禼i kapita硂wi, skazani za kradzie縠, fa硈zowanie dokument體 i gro糱y karalne. W秗骴 u砤skawionych os骲 s skazani zar體no przez s眃y cywilne jak i wojskowe. Na stronie www.prezydent.pl s podane jedynie informacje statystyczne.

Dorota Kania

Czyli p.Dorota sugeruje 縠 Komorowski to zatwardzia硑 kryminalista kt髍y staje w obronie takich jak on? W 縴ciu takich bzdur nie czyta砮m. Naprawd nie masz jakich powa縩iejszych zarzut體 wobec niego do wklejania?

Co nowego sugerujesz? Teraz sie u砤skawia niewinnych????

Bylem pewien ze od oczyszczenia z zarzutow jest Sad .Generalnie to stworzono furtke dla bandytow
aby chroni interesy esbekow  wiec  funkcjonariusz  WSI bedzie  ich chronil, bo nadal,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-03-09 08:12:40
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-09 08:02, matusm pisze:

Czyli p.Dorota sugeruje 偶e Komorowski to zatwardzia艂y kryminalista kt贸ry
staje w obronie takich jak on? W 偶yciu takich bzdur nie czyta艂em. Naprawd臋
nie masz jakich艣 powa偶niejszych zarzut贸w wobec niego do wklejania?

Co艣 nowego sugerujesz? Teraz sie u艂askawia niewinnych????

Bylem pewien ze od oczyszczenia z zarzutow jest Sad .Generalnie to stworzono
furtke dla bandytow
aby chroni膰 interesy esbekow  wiec  funkcjonariusz  WSI bedzie  ich chronil,
bo nadal,,,,,,,,,,,,

Sugeruj臋 to 偶e Prezydent powinien (je偶eli oczywi艣cie zechce, bo jak na razie to nie ma takiego obowi膮zku) u艂asklawia膰 tych w og贸lnym odczuciu pokrzywdzonych przez zimne i bezduszne prawo, a nie tych kt贸rzy z ca艂膮 premedytacj膮 艂ami膮 je 艣wiadomie.

Data: 2011-03-09 08:03:33
Autor: Przemys砤w W
Bronis?aw 艁askawy herbu Ruski

[...]

Jadrys, zanim podejmiesz temat be砶otu Doroty Kani, wpisz w google jej imi i nazwisko, 縠by si dowiedzie kto zacz. Tutaj masz pr骲k:

http://wyborcza.pl/1,76842,6605063,Jak_Dorota_Kania_wyciagala_pieniadze_od_rodziny_Dochnala.html

Przemek

--

.."Prezydent Lech Kaczy駍ki u砤skawi gangstera, z kt髍ym jego zi赕 prowadzi interesy. Marcin Dubieniecki i Adam S. pojawiaj si w dokumentach jednej ze sp蟪ek. Udzia硑 w niej ma tak縠 Robert Draba, by硑 szef kancelarii Lecha Kaczy駍kieg. Zi赕 Lecha Kaczy駍kiego i by硑 szef jego kancelarii prowadzili interesy z przest阷c, kt髍ego u砤skawi nie縴j眂y prezydent".

Data: 2011-03-09 08:12:35
Autor: jadrys
Bronis墓?aw 墓?askawy herbu Ruski
W dniu 2011-03-09 08:03, Przemys艂aw W pisze:

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂

Czyli p.Dorota sugeruje 墓藕e Komorowski to zatwardzia墓锟統 kryminalista kt膫艂ry staje w obronie takich jak on? W 墓藕yciu takich bzdur nie czyta墓锟絜m. Naprawd脛锟 nie masz jakich墓锟 powa墓藕niejszych zarzut膫艂w wobec niego do wklejania?

Jadrys, zanim podejmiesz temat be艂kotu Doroty Kani, wpisz w google jej imi臋 i nazwisko, 偶eby si臋 dowiedzie膰 kto zacz. Tutaj masz pr贸bk臋:

http://wyborcza.pl/1,76842,6605063,Jak_Dorota_Kania_wyciagala_pieniadze_od_rodziny_Dochnala.html Przemek

O q*wa ! Ale sobie tu niekt贸rzy autorytety do cytowania znajduj膮...

Data: 2011-03-09 02:05:44
Autor: Inc
Bronis?aw ?askawy herbu Ruski
jadrys pisze:

> Czyli p.Dorota sugeruje ze Komorowski to zatwardzialy kryminalista
ktory staje w obronie takich jak on?

Gdzie dokladnie takie sugestie przeczytales?

> W zyciu takich bzdur nie czytalem.

Nic dziwnego ze nie czytales, poniewaz nikt tego tutaj nie napisal,
ale komunisci maja sklonnosci do produkowania bzdur w ktore tylko
oni sami wierza.

>Naprawde nie masz jakichs powazniejszych zarzutow wobec niego do wklejania?

W tej chwili nie mam, ale obiecuje wkleic wypowiedz komunisty Nalecza,
kiedy publicznie wyjasni dlaczego jego pryncypal pelniacy obowiazki prezydenta, ulaskawia skazanych za zabojstwo,  skazanych za znecanie
sie nad rodzina, uchylaj眂y sie od placenia alimentow, oszustow kapitalowych i skazanych za kradzieze.

Data: 2011-03-09 02:15:05
Autor: Inc
Przemys砤w W pisze:

>Jadrys, zanim podejmiesz temat be kotu Doroty Kani, wpisz w google jej >imi i nazwisko, eby si dowiedzie kto zacz. Tutaj masz pr bk :

Zamiast bzdur z GWna, moze jednak zacytujesz tresc wyroku wydanego
przez sad?
A to sobie wpisz do pamietnika malego manipulatora:

"Beata Kozicka i J髗ef Niekrawiec z Prokuratury Okr阦owej w Opolu, kt髍zy doprowadzili  do sformu硂wania aktu oskar縠nia w sprawie rzekomej p砤tnej protekcji, jakiej mia砤 dopu禼i si dziennikarka Dorota Kania, odeszli z pracy w prokuraturze. Co ciekawe odej禼ie prokuratora Niekrawca zbieg硂 si ze 秎edztwem, jakie wszcz瓿a katowicka prokuratura po zawiadomieniu NIK sprawie nierzetelnego prowadzenia ksi眊 rachunkowych w 2009 r. przez Prokuratur Okr阦ow w Opolu, kiedy to szefem opolskiej prokuratury by w砤秐ie J髗ef Niekrawiec.

Prokurator Beata Kozicka, kt髍a prowadzi砤 wspomniane post阷owanie w opolskiej prokuraturze awansowa砤 i zosta砤 w砤秐ie skierowana do pracy w Wojew骴zkim S眃zie Administracyjnym w Gliwicach. Wcze秐iej odebra砤 od prezydenta Bronis砤wa Komorowskiego nominacj s阣ziowska.

Kozicka pod koniec czerwca 2010 r. w秗骴 秝iadk體 powo砤nych na rozpraw przed warszawskim s眃em rejonowym wezwa砤 do stawiennictwa 秔. Zbigniewa Wassermanna, kt髍y 10 kwietnia zgin背 w katastrofie smole駍kiej, co spotka硂 si z krytyk prze硂縪nych.

Z prokuratury opolskiej odszed te nadzoruj眂y w spraw rzekomej p砤tnej protekcji dziennikarki szef opolskiej prokuratury okr阦owej J髗ef Niekrawiec.

Niekrawiec to by硑 cz硂nek PZPR. Od 1995 r. pe硁i funkcj szefa Prokuratury Okr阦owej w Opolu z p蟪roczn przerw, kiedy to zosta odwo砤ny przez ministra Zbigniewa Ziobro. Powodem odwo砤nia by硑 nieprawid硂wo禼i w finansach opolskiej prokuratury. Po wygranej PO w 2007 r. i po obj阠iu fotela ministra sprawiedliwo禼i przez Zbigniewa 苭i眐alskiego J髗ef Niekrawiec zosta ponownie szefem Prokuratury Okr阦owej w Opolu.

W ko馽u ubieg砮go roku okaza硂 si, 縠 NIK dopatrzy si naruszenia prawa w funkcjonowaniu opolskiej prokuratury. Izba skierowa砤 zawiadomienie o pope硁ieniu przest阷stwa i kilka tygodni temu Prokuratura Okr阦owa w Katowicach wszcz瓿a 秎edztwo w sprawie nierzetelnego prowadzenia ksi眊 rachunkowych w 2009 r. przez Prokuratur Okr阦ow w Opolu.

Prokuratorzy, kt髍zy zajmuj si t spraw, uznali, 縠 zachodzi uzasadnione podejrzenie pope硁ienia przest阷stwa i podj阬i decyzje o wszcz阠iu 秎edztwa."

Data: 2011-03-09 14:57:40
Autor: Przemys砤w W
Bronis?aw ?askawy herbu Ruski
U縴tkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisa w wiadomo禼i news:il7cub$8u7$1news.eternal-september.org...
Przemys砤w W pisze:

> [...]

Zamiast bzdur z GWna, moze jednak zacytujesz tresc wyroku wydanego

R體nie dobrze ja mog napisa: zamiast cytowa bzdury z "niezale縩ej" podaj tre舵 wyroku s眃u.

Przemek

Data: 2011-03-09 15:21:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Bronis?aw ?askawy herbu Ruski

U縴tkownik "Przemys砤w W" <Bro駇y RP przed pisem@...pl> napisa w wiadomo禼i news:il810m$8c$1inews.gazeta.pl...
Przemys砤w W pisze:

> [...]

przez sad?

R體nie dobrze ja mog napisa: zamiast cytowa bzdury z "niezale縩ej" podaj tre舵 wyroku s眃u.

Ta Pani jest tak samo winna jak np. prezydent Sopotu, senator ostatnio wybrany itp.
Jest tak: ka縟y, kto nie jest skazany prawomocnym wyrokiem s眃u jest niewinny. Mo縠 by podejrzany, pos眃zany itp., ale niewinny.
I to by by硂 na tyle.

--
J. Kaczy駍ki - "musimy uzyska w砤禼iw odpowied"
"Jak nie wyl眃uj(my), to mnie zabije(j)"

Data: 2011-03-09 23:42:08
Autor: Inc
Bronislaw Laskawy herbu Ruski
Przemys艂aw W pisze:
U偶ytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:il7cub$8u7$1news.eternal-september.org...
Przemys艂aw W pisze:

> [...]

Zamiast bzdur z GWna, moze jednak zacytujesz tresc wyroku wydanego

R贸wnie dobrze ja mog臋 napisa膰: zamiast cytowa膰 bzdury z "niezale偶nej" podaj tre艣膰 wyroku s膮du.

Mozesz, ale to nie zrobi z ciebie bardziej wiarygodnego manipulatora.
Pomysl o podniesieniu swoich kwalifikacji, bo strasznie cienko ci to
idzie.

--
"Jak podaj膮 serwisy internetowe, s膮d w Warszawie uzna艂, 偶e Jaros艂aw Kaczy艅ski nie musi przeprasza膰 Agory. Chodzi o wypowied藕 prezesa PiS
z wrze艣nia 2007 i por贸wnania 鈥濭azety Wyborczej鈥 do 鈥濼rybuny Ludu鈥. Por贸wnanie to, tak ubod艂o Michnika, czy te偶 inne 艁uczywo, 偶e z p艂aczem

Wydawnictwo Agora praktykuje ten spos贸b dyskusji z ka偶dym, kto posiada inne ni偶 oficjalnie przyj臋te w firmie zdanie 鈥瀗a temat鈥.
Pomys艂odawc膮 tej najbardziej demokratycznej formy dysputy jest sam Adam Michnik, wielki demokrata i odwieczny zwolennik pokojowego porozumienia mi臋dzy wszystkimi Polakami. Znane s膮 jego 鈥瀦aproszenia do dyskusji鈥, wytaczane prof. Zyberowiczowi, IPNowi czy Rafa艂owi Ziemkiewiczowi.

Co kraj, to obyczaj.
A kraj Michnika to, jak wida膰 s膮dy, knebel i jedna, jedynie s艂uszna my艣l przewodnia. Taki to te偶 obyczaj wytaczania proces贸w i pieniaczenia si臋.

Generalnie w s膮downictwie III RP post臋p jest znaczny, gdy偶 jeszcze niedawno orzekaj膮cy w procesach z udzia艂em A. Michnika nie dopuszczali nawet zamiar贸w wykonania ruchu przeciw Red. Nacz. 鈥濭W鈥 (casus Stanis艂awa Remuszki, kt贸remu zabroniono rozpowszechnianie ksi膮偶ki o 鈥濭W鈥, gdy偶 mog艂y by narusza膰 鈥瀌obre imi臋鈥 A. Michnika).Dzi艣 ju偶 zdarza si臋 nawet, 偶e nasze s膮downictwo nie do艣膰, 偶e nie traktuje A.M. powa偶nie (sprawa Michnik-IPN) to jeszcze gra mu na nosie, jak w sporze Agora vs. Kaczy艅ski.

Po g艂臋bszym zastanowieniu si臋 musze przyzna膰 jednak, tak po cz臋艣ci racj臋 鈥瀖ichnikowcom鈥. Por贸wnanie 鈥濭W鈥 do 鈥濼rybuny Ludu鈥 nie jest do ko艅ca sprawiedliwe. Nie jest sprawiedliwe ale dla 鈥濼rybuny Ludu鈥. Jest wiele podobie艅stw, ale te偶 kilka r贸偶nic. Jak pami臋taj膮 starsi, 鈥濼L鈥 dysponowa艂a kadrami niesp贸jnymi i raczej z ch臋ci materialnych ni偶 zaanga偶owania 艣wiatopogl膮dowego, dziennikarska bra膰 艣redniego i ni偶szego szczebla decydowa艂 si臋 tam pracowa膰 (mowa oczywi艣cie o latach 70-80 鈥 te pami臋tam). 鈥濭azeta鈥 skupia natomiast zwart膮 grup臋 aktywnych i przekonanych o swojej misji dziennikarskiej, wychowanych na 鈥濪zie艂ach Michnika鈥 偶urnalist贸w, gotowych na wszystko. O podobie艅stwach obu tytu艂贸w pisa艂 nie b臋d臋, gdy偶 na 鈥瀘ko鈥 je wida膰.

Przy pr贸bie por贸wnania 鈥濭azety Wyborczej鈥 osobi艣cie sk艂ania艂 bym si臋 ku postawieniu znaku r贸wno艣ci np. z sowieckimi organami 鈥濸rawd膮鈥 czy 鈥濱zwiesti膮鈥. To z racji dyscypliny i jednomy艣lno艣ci w d膮偶eniu do celu.
Ale to oczywi艣cie rzecz gustu."

Data: 2011-03-10 07:46:17
Autor: Przemys砤w W
Bronislaw Laskawy herbu Ruski

U縴tkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisa w wiadomo禼i news:il9obi$pmj$1news.eternal-september.org...
Przemys艂aw W pisze:

> [...]

Mozesz, ale to nie zrobi z ciebie bardziej wiarygodnego manipulatora.
Pomysl o podniesieniu swoich kwalifikacji, bo strasznie cienko ci to

Ja w przeciwie駍twie do ciebie nie wstydz si 紃骴砤 informacji i podaje link. Rozumiem, 縠 cytuj眂 "niezale縩" nie masz si czym chwali, ale nie zmienia to faktu, 縠 opierasz si na informacjach podanych przez brukowic, podobny do "naszego dziennika i "gazety polskiej", kt髍ych wiarygono舵 jest wystarczaj眂a dla kombinator體 twojej proweniencji.

Przemek

Data: 2011-03-10 00:56:25
Autor: Inc
Przemys艂aw W pisze:

U偶ytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:il9obi$pmj$1news.eternal-september.org...
Przemys墓锟絘w W pisze:
U墓藕ytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisa墓锟 w wiadomo墓锟絚i news:il7cub$8u7$1news.eternal-september.org...
Przemys墓锟絘w W pisze:

> [...]
jej >imi i nazwisko, eby si dowiedzie kto zacz. Tutaj masz pr bk :

Zamiast bzdur z GWna, moze jednak zacytujesz tresc wyroku wydanego

R膫艂wnie dobrze ja mog脛锟 napisa脛锟: zamiast cytowa脛锟 bzdury z "niezale墓藕nej" podaj tre墓锟矫勶拷 wyroku s脛锟絛u.

Mozesz, ale to nie zrobi z ciebie bardziej wiarygodnego manipulatora.
Pomysl o podniesieniu swoich kwalifikacji, bo strasznie cienko ci to
idzie.

Ja w przeciwie艅stwie do ciebie nie wstydz臋 si臋 藕r贸d艂a informacji i podaje link.

Kazdy kto czyta to forum dluzej niz dwa dni, dobrze wie, ze twoje
zrodlo jest zawsze jedno: szmatlawiec michnika. Jak mowia zydzi,
reklama dziwgnia handlu, gowno tez trzeba jakos sprzedac skoro
interes nie idzie.

>Rozumiem, 偶e cytuj膮c "niezale偶n膮" nie masz si臋 czym chwali膰,

Zle rozumiesz, chociaz juz raz ci to tlumaczylem.

> ale nie zmienia to faktu, 偶e opierasz si臋 na informacjach
podanych przez brukowic,

No wiec podaj tresc wyroku wydanego w tej sprawie, ewentualnie jakies sprostowanie w temacie zamieszczone przez szmatlawiec z ktorego
jestes taki dumny.

Data: 2011-03-10 09:11:29
Autor: Przemys砤w W
[...]

Na podstawie czego mia硂by by sprostowanie? Chyba nie na podstawie informacji zamieszczonej przez brukowiec cytowany przez ciebie. Chcesz sprostowania, to wyka, 縠 GW napisa砤 nieprawd.

Przemek

Data: 2011-03-10 23:17:51
Autor: Inc
Przemys艂aw W pisze:

U偶ytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisa艂 w

No wiec podaj tresc wyroku wydanego w tej sprawie, ewentualnie jakies sprostowanie w temacie zamieszczone przez szmatlawiec z ktorego
jestes taki dumny.

Na podstawie czego mia艂oby by膰 sprostowanie? Chyba nie na podstawie informacji zamieszczonej przez brukowiec cytowany przez ciebie.

No wiec sprawdzmy jak dziala szmatlawiec michnika w analogicznych
sytuacjach. Przyklad pierwszy z brzegu:

Ostatnie k艂amstwa Gazeta Wyborczej
http://tnij.org/ktvy

Masz podstawe, a teraz poszukaj sprostowania.

Chcesz sprostowania, to wyka偶, 偶e GW napisa艂a nieprawd臋.

""Gazeta Wyborcza鈥 opublikowa艂a na m贸j temat kolejny, tendencyjny tekst, w kt贸rym wykorzystuj膮c materia艂y ze 艣ledztwa w mojej sprawie 鈥瀌orzuci艂a鈥 ewidentne k艂amstwa. I tak si臋 dziwnie sk艂ada, 偶e kilka tygodni wcze艣niej z艂o偶y艂am wniosek o przes艂uchanie w charakterze 艣wiadk贸w wicenaczelnego 鈥濭W鈥 Jaros艂awa Kurskiego oraz Bogdana Wr贸blewskiego, autora szeregu pochlebnych artyku艂贸w na temat Marka Dochnala. Wniosek do Prokuratury Okr臋gowej w Opolu z艂o偶y艂am po zapoznaniu si臋 z aktami sprawy, w kt贸rych Aleksandra Dochnal powo艂uje si臋 na "GW" i do kt贸rych Aleksandra Dochnal do艂膮czy艂a swoj膮 korespondencj臋 z redaktorem Jaros艂awem Kurskim z 2007 roku. Kontakt z 鈥濭W鈥 Aleksandra Dochnal nawi膮za艂a 15 maja 2007 roku. 26 lutego 2008 roku Marek Dochnal w TVN w programie 鈥濼eraz MY鈥, wytoczy艂 pod moim adresem szereg bezpodstawnych oskar偶e艅. Na przestrzeni tego czasu czyli dziewi臋ciu miesi臋cy w 鈥濭azecie Wyborczej鈥 ukaza艂o si臋 76 tekst贸w, w kt贸rych pojawi艂o si臋 nazwisko Dochnala, w tym gloryfikuj膮cy lobbyst臋 tekst Bogdana Wr贸blewskiego pt. 鈥炁乷wca motyli鈥 z lipca2007 roku. Dla przyk艂adu podam, 偶e w tym samym czasie w 鈥濺zeczpospolitej鈥 ukaza艂o si臋 19 test贸w, w kt贸rych pojawi艂o si臋 nazwisko lobbysty. Materia艂y ze 艣ledztwa, kt贸re opublikowa艂 Wojciech Czuchnowski, autor artyku艂u na m贸j temat, nie zosta艂y udost臋pnione przez Prokuratur臋 Okr臋gow膮 w Opolu. Mieli natomiast do nich dost臋p pe艂nomocnicy Marka Dochnala w S膮dzie Rejonowym Warszawa Mokot贸w oraz w S膮dzie Okr臋gowym Warszawa Praga, gdzie tocz膮 si臋 sprawy, kt贸re wytoczy艂am Dochnalowi. S膮d zwr贸ci艂 si臋 do prokuratury o udost臋pnienie akt i prokuratura - zgodnie z prawem - te materia艂y przes艂a艂a. Przez ca艂y okres tocz膮cego si臋 艣ledztwa prokuratura w Opolu nie udost臋pni艂a ani dziennikarzom ani te偶 nikomu z rodziny Marka Dochnala 偶adnych materia艂贸w. Artyku艂 w 鈥濭W鈥 ukaza艂 si臋 dopiero po tym, jak pe艂nomocnicy lobbysty mieli w s膮dzie wgl膮d w te akta. Wida膰, 偶e 鈥濭W鈥 pi贸rem Wojciecha Czuchnowskiego realizuje plan Marka Dochnala, bezkrytycznie przyjmuj膮c wszystko, co lobbysta im powie. Nie b臋d臋 si臋 odnosi艂a do rzekomych 鈥瀝ewelacji鈥, kt贸re maj膮 wynika膰 z akt 艣ledztwa, poniewa偶 s膮 one nieprawdziwe. Wiem, jak by艂o naprawd臋 i wierz臋, 偶e prokuratura to ustali. Artyku艂 Wojciecha Czuchnowskiego jest ra偶膮cym przyk艂adem braku rzetelno艣ci dziennikarskiej 鈥 nie zwr贸ci艂 si臋 do mnie o wypowied藕, nie zapyta艂 o spraw臋 mojego adwokata, nie zada艂 pytania nikomu z Prokuratury Okr臋gowej w Opolu natomiast bezkrytycznie przyj膮艂 to, co przekaza艂 mu Dochnal i rodzina lobbysty opatruj膮c sw贸j artyku艂 tytu艂em, kt贸ry jest jednoznacznym wyrokiem. PS. Informuj臋, 偶e sk艂adam dodatkowy wniosek o przes艂uchanie przez opolsk膮 prokuratur臋 Wojciecha Czuchnowskiego m.in. odno艣nie jego kontakt贸w z lobbyst膮 Markiem Dochnalem, jego rodzin膮 oraz pe艂nomocnikami.

Dorota Kania"

Data: 2011-03-11 07:47:24
Autor: Przemys砤w W
Bronislaw Laskawy herbu Ruski
U縴tkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisa

..

[...]

Albo zrozumiesz, 縠 nie ochodz mnie twoje, Doroty Kani, czy "niezale縩ej", konfabulacje, tylko wyrok s眃u, albo nasza rozmowa nie ma sensu. Jeszcze by tego brakowa硂, 縠by gazeta pisz眂a prawd musia砤 co prostowa, bo tak chce opisana osoba. Poza tym przeczytaj sobie z jakiego powodu Dorota Kania zosta砤 wyrzucona z "Wprost".

Przemek

Data: 2011-03-12 11:35:04
Autor: Inc
Przemys艂aw W pisze:
> U偶ytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisa艂
>
> .

> Albo zrozumiesz, 偶e nie ochodz膮 mnie twoje, Doroty Kani, czy
> "niezale偶nej", konfabulacje, tylko wyrok s膮du, albo nasza rozmowa
> nie ma sensu.

Albo zrozumiesz, ze znalezienie kryminalisty ktory opisze intymne spotkania michnika z 12 letnim chlopcem, nie jest az tak bardzo skomplikowane - takie osobiste zwierzenia mozna oczywiscie szeroko
opisac w prasie i poczekac kilka lat na wyrok sadowy, nie ryzykujac
zupelnie nic - albo nasza rozmowa nie ma sensu. Nie obchodza mnie konfabulacje szmatlawca prowadzonego przez syna dzialaczy ubeckiego aparatu wladzy, intersuje mnie wyrok sadu ktory potwierdzi to
wszystko co szmatlawiec napisal.

> Jeszcze by tego brakowa艂o, 偶eby gazeta pisz膮ca prawd臋 musia艂a co艣
> prostowa膰, bo tak chce opisana osoba.

he he he...raz komuch zawsze komuch, michnik jest tylko synem mamusi i tatusia, tez komuchow z dokladnie takim samym zamilowaniem do prawdy.

Adam Michnik - "Pow艣ci膮gliwo艣膰 i Praca" nr 6 1986 r. :
"...nale偶a艂em do komunist贸w w sze艣膰dziesi膮tych latach. Uwa偶a艂em, 偶e komunistyczna Polska to moja Polska. 艢rodowiskiem, z kt贸rego pochodz臋 jest liberalna 偶ydokomuna. Jest to 偶ydokomuna w sensie 艣cis艂ym, bo moi rodzice wywodzili si臋 ze 艣rodowisk 偶ydowskich i byli przed wojn膮 komunistami. By膰 komunist膮 znaczy艂o wtedy co艣 wi臋cej ni偶 przynale偶no艣膰 do partii, to oznacza艂o przynale偶no艣膰 do pewnego j臋zyka, do pewnej kultury, fobii, nami臋tno艣ci".

Data: 2011-03-09 15:16:27
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-09 09:05, Inc pisze:
jadrys pisze:

> Czyli p.Dorota sugeruje ze Komorowski to zatwardzialy kryminalista
ktory staje w obronie takich jak on?

Gdzie dokladnie takie sugestie przeczytales?

W tym co wklei艂e艣. W艂a艣nie ten tekst p. Doroty ma pokaza膰 jak nieodpowiedzialne a nawet szkodliwe s膮 u艂askawienia  obecnego Prezydenta.

> W zyciu takich bzdur nie czytalem.

Nic dziwnego ze nie czytales, poniewaz nikt tego tutaj nie napisal,
ale komunisci maja sklonnosci do produkowania bzdur w ktore tylko
oni sami wierza.

Z tego co piszesz mozna wnioskowa膰 偶e twoja wiedza o Komunistach jest bardzo p艂ytka.

> [...]

kiedy publicznie wyjasni dlaczego jego pryncypal pelniacy obowiazki prezydenta, ulaskawia skazanych za zabojstwo,  skazanych za znecanie
sie nad rodzina, uchylaj膮cy sie od placenia alimentow, oszustow kapitalowych i skazanych za kradzieze.

Rad b臋d臋 o tym poczyta膰.. I tak nawiasem - 偶aden Komunista z Na艂臋cza.

Data: 2011-03-10 00:00:50
Autor: Inc
jadrys pisze:

> Czyli p.Dorota sugeruje ze Komorowski to zatwardzialy kryminalista
ktory staje w obronie takich jak on?

Gdzie dokladnie takie sugestie przeczytales?

W tym co wklei砮. W砤秐ie ten tekst p. Doroty ma pokaza jak nieodpowiedzialne a nawet szkodliwe s u砤skawienia  obecnego Prezydenta.

Zmieniasz slowa piosenki jak pijany soldat na defiladzie. Pytalem,
gdzie przeczytales, ze dziennikarka sugeruje "ze Komorowski to zatwardzialy kryminalista ktory staje w obronie takich jak on"
Potrafisz wskazac jedno zdanie?

> W zyciu takich bzdur nie czytalem.

Nic dziwnego ze nie czytales, poniewaz nikt tego tutaj nie napisal,
ale komunisci maja sklonnosci do produkowania bzdur w ktore tylko
oni sami wierza.

Z tego co piszesz mozna wnioskowa 縠 twoja wiedza o Komunistach jest bardzo p硑tka.

W tej chwili opieram ja na twoich umiejetnosciach kojarzenia prostych
faktow i umiejetnosci czytania prostych tekstow w jezyku polskim. Masz
z tym spore trudnosci, a to o komunistach nie swiadczy najlepiej.

> [...]

sie nad rodzina, uchylaj眂y sie od placenia alimentow, oszustow kapitalowych i skazanych za kradzieze.

Rad b阣 o tym poczyta.. I tak nawiasem - 縜den Komunista z Na酬cza.

Nie zaden, tylko prawdziwy, taki z krwi i kosci, od mlodych lat karmiony
mlekiem z partyjnych piersi. Wzorowi komunisci o ktorych czesto lubisz sobie tutaj konfabulowac, istnieja tylko i wylacznie w ruskich bajkach, a ty jestes na etapie wiary w komunistycznego dziadka mroza, ktory kiedys ma sie pojawic i wszystkim zrobic dobrze. Kiedy dorosniesz, byc moze zrozumiesz, ze Lenin zrobi cie w ch...

Data: 2011-03-10 07:48:09
Autor: Przemys砤w W
Bronislaw Laskawy herbu Ruski

U縴tkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisa

Zmieniasz slowa piosenki jak pijany soldat na defiladzie.

Albo Kaczy駍ki 秔iewaj眂y hymn.

Przemek

Data: 2011-03-10 09:10:05
Autor: jadrys
jadrys pisze:

> [...]

gdzie przeczytales, ze dziennikarka sugeruje "ze Komorowski to zatwardzialy kryminalista ktory staje w obronie takich jak on"

Ja nie mam w zwyczaju cytowa膰 kogo艣 dos艂ownie. Tu wskaza艂em  tylko jakie przes艂anki kierowa艂y P. Dorot臋 do napisania tago artyku艂u.

> [...]

faktow i umiejetnosci czytania prostych tekstow w jezyku polskim. Masz
z tym spore trudnosci, a to o komunistach nie swiadczy najlepiej.

Nie jestem Komunist膮, - bardzo wiele mi brakuje 偶ebym by艂 godny nosi膰 to miano. Ale ty tego i tak nie zrozumiesz, bo tak na dobr膮 spraw臋 nie masz poj臋cia czym jest Komunista.

> [...]

mlekiem z partyjnych piersi. Wzorowi komunisci o ktorych czesto lubisz sobie tutaj konfabulowac, istnieja tylko i wylacznie w ruskich bajkach, a ty jestes na etapie wiary w komunistycznego dziadka mroza, ktory kiedys ma sie pojawic i wszystkim zrobic dobrze. Kiedy dorosniesz, byc moze zrozumiesz, ze Lenin zrobi cie w ch...

Wsp贸艂czuje ci tego 偶e nie pozna艂e艣 偶adnego z Komunisty osobi艣cie.

Data: 2011-03-10 23:40:45
Autor: Inc
jadrys pisze:

> [...]

gdzie przeczytales, ze dziennikarka sugeruje "ze Komorowski to zatwardzialy kryminalista ktory staje w obronie takich jak on"

Ja nie mam w zwyczaju cytowa kogo dos硂wnie.

Zupelnie bez sensu. Czytasz artykul, twierdzisz ze ktos cos sugeruje, ale nie masz zwyczaju cytowania tych sugesti?

>tago artyku硊.

Dlatego pytalem, o wskazanie w tekscie tych przeslanek.
Czy to jest az takie trudne?

Nie jestem Komunist, - bardzo wiele mi brakuje 縠bym by godny nosi to miano.

A kim jestes? Cichym adoratorem Lenina?

Ale ty tego i tak nie zrozumiesz, bo tak na dobr spraw nie masz poj阠ia czym jest Komunista.

Zalozmy ze nie mam pojecia, zalozmy tez ze ty pojecia masz, poniewaz
tak sobie wymysliles....a teraz podaj definicje wzorowego komunisty.

Wsp蟪czuje ci tego 縠 nie pozna砮 縜dnego z Komunisty osobi禼ie.

To moze podaj przyklad takiej osoby, napisz gdzie poznales tego
wzorowego, prawdziwego komuniste i od jak dawna utrzymujecie przyjacielskie stosunki.

Data: 2011-03-12 18:39:14
Autor: u2
W dniu 2011-03-11 06:40, Inc pisze:
Nie jestem Komunist, - bardzo wiele mi brakuje 縠bym by godny nosi
to miano.

A kim jestes? Cichym adoratorem Lenina?

Jest adoratorem idei i my秎i Marksa, Engelsa i Lenina, w skr骳ie LEM-a :)

Bronis艂aw 艁askawy herbu Ruski