Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   BronisÅ‚aw Komorowski - pierwszy obywa tel RP3 który nie zagÅ‚osuje [HGW referendum : prezydent wszystkich POlaków?]

Bronisław Komorowski - pierwszy obywa tel RP3 który nie zagłosuje [HGW referendum : prezydent wszystkich POlaków?]

Data: 2013-08-08 23:55:39
Autor: the_foe
Bronisław Komorowski - pierwszy obywa tel RP3 który nie zagłosuje [HGW referendum : prezydent wszystkich POlaków?]
http://www.rp.pl/artykul/10,1036918-Komorowski-- Nie-zaglosuje-w-referendum-ws-- odwolania-Gronkiewicz-Waltz.html
   Referendum w Warszawie. Komorowski podjÄ…Å‚ decyzjÄ™
   mp 07-08-2013, ostatnia aktualizacja 07-08-2013 13:53

   Prezydent BronisÅ‚aw Komorowski [...] W rozmowie z TVP zapowiedziaÅ‚
   też, że nie weźmie udziaÅ‚u w warszawskim referendum w sprawie
   odwoÅ‚ania Hanny Gronkiewicz-Waltz. [...]

https://news.google.com/news/story?ncl=dwHe0d37pNyA9SMnbJfq8F1F9cUOM&ned=pl_pl&topic=h

to nie jego wina ze konstrukcja prawna referendum de facto daje cztery warianty wyboru
1) nie idę głosować bo mnie to nie obchodzi
2) nie idę głosować bo chcę aby prezydent/burmistrz/wójt nie stracił posady
3) idę głosować za tym, aby prezydent/burmistrz/wójt zachował stanowisko mimo, ze mój głos raczej przybliza go do utraty stanowiska
4) idę głosować za tym, aby prezydent/burmistrz/wójt stracił stanowisko

--
@foe_pl

Data: 2013-08-09 01:58:28
Autor: JoteR
"the_foe" napisał:

[...]

5) idę głosować i oodaję głos nieważny - rezultat jak w pkt 3 ;-)
Spełniam zatem swój obywatelski obowiązek, który nagle wg wykładni Obywatelskiej stał się jakiś taki nieobywatelski ;->

JoteR

Data: 2013-08-09 09:37:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "JoteR" <usenet@interia.eu> napisał w wiadomości news:520430ab$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
"the_foe" napisał:

[...]

Gówno prawda. Twój 5 punkt oznacza głosowanie za usunięciem (frekwencja).

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-09 19:44:46
Autor: JoteR
"Bogdan Idzikowski" napisał:

[...]

Czyli *utratÄ…* stanowiska? Doskonale, Watsonie, tylko po co te ekskrementy?
Doprawdy, nawet w dobie rozmaitych parad, takie publiczne obnoszenie siÄ™ ze swojÄ… koprofiliÄ… jest jakieÅ› takie hmm... niesmaczne.

JoteR

Data: 2013-08-09 23:08:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "JoteR" <usenet@interia.eu> napisał w wiadomości news:52052b32$0$1229$65785112news.neostrada.pl...
"Bogdan Idzikowski" napisał:

[...]

Nie słyszałeś przymule o pewnym księdzu, który twierdził, że istnieje prawda, cała prawda i gówno prawda?
No to spadaj i wracaj dopiero, gdy osiÄ…gniesz podstawowy poziom wiedzy.

ubawiony

Data: 2013-08-09 23:41:06
Autor: JoteR
"Bogdan Idzikowski" napisał:

Nie słyszałeś przymule o pewnym księdzu, który twierdził, że istnieje prawda, cała prawda i gówno prawda?

Co za niereformowalny przygłup. Wyłóż mu kawę na ławę, to nie dość, że szklankę wywróci, to jeszcze na ławę zdefekuje.

No to spadaj i wracaj dopiero, gdy osiÄ…gniesz podstawowy poziom wiedzy.

Wypad z powrotem do swojego chlewika, zakompleksiony koprofilku.

JoteR

Data: 2013-08-09 20:13:49
Autor: the_foe
W dniu 2013-08-09 01:58, JoteR pisze:
"the_foe" napisał:

[...]

wg wykladni PKW głos niewazny (zle wypelniona, ale wrzucona karta) wlicza sie do frekwencji.
Tak wiec, myslacy zwolennik HGW, nie moze spelnic obywatelskiego obowiazku.

--
@foe_pl

Data: 2013-08-09 21:15:46
Autor: JoteR
"the_foe" napisał:

[...]

To aż wykładni PKW potrzeba do takiej konstatacji?
Ojagupiacipa, myślałem, że to oczywista oczywistość.

Tak wiec, myslacy zwolennik HGW,

Rozważania nad znaczeniem sÅ‚owa "oksymoron" przerwaÅ‚a mi dÅ‚ugo oczekiwana ulewa. Czy ten czÅ‚owiek od wajchy w tunelu jest na posterumku?  ;->

nie moze spelnic obywatelskiego obowiazku.

To musi być bardzo frustrujące dla sympatyka ugrupowania z przymiotnikiem "obywatelska" w nazwie. ;->

JoteR

Data: 2013-08-09 23:12:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "JoteR" <usenet@interia.eu> napisał w wiadomości news:52053feb$0$1458$65785112news.neostrada.pl...
"the_foe" napisał:

[...]

Mój ty geniuszu. Nie ma i nie było żadnej wajchy w tunelu. Teraz powszechne zastosowanie ma elektronika. Nie jesteś głąbie na bierząco!

ubawiony

Data: 2013-08-09 23:33:22
Autor: JoteR
"Bogdan Idzikowski" napisał:

Mój ty geniuszu. Nie ma i nie było żadnej wajchy w tunelu.

A w Ratuszu nadal siedzą takie lebiegi, które nie mają pojęcia, z czego się warszawiacy nie tak dawno śmieli. Zgodnie z przysłowiem: "Pluj świni w oczy, a ona mówi, że deszcz pada" (sic!)

Nie jesteś głąbie na bierząco!

Na *bieżąco*, mój drogi przygłupie, właśnie wykonujesz pracę pożytecznego idioty, który napędza frekwencję. Co pysk otworzysz, to więcej ludzi się przekonuje, że warto pójść na referendum i pogonić tę bandę. Przemyśl swą strategię, frajerze głodny.

JoteR

Data: 2013-08-09 23:10:57
Autor: Bogdan Idzikowski

"the_foe" napisał:

[...]

Spełnia obywatelski obowiązek, ponieważ w wyborach powszechnuch wybrał ją na całą kadencję i nie uległ przygłupom, którzy chcą namieszać, sądząc, że odniosą polityczną korzyść.

ubawiony

Data: 2013-08-09 22:35:58
Autor: Budzik
Bronis³aw Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zag³osuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]
Osobnik posiadaj±cy mail bogdanid@neostrada.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Spe³nia obywatelski obowi±zek, poniewa¿ w wyborach powszechnuch wybra³
j± na ca³± kadencjê i nie uleg³ przyg³upom, którzy chc± namieszaæ,
s±dz±c, ¿e odnios± polityczn± korzy¶æ.

Ale dlaczego uwa¿asz, ze mo¿liwo¶c odwo³ania ¼le dzia³ajacej w³adzy przed czasem nastepnych wyborów to z³y pomys³?

Przeciez to fantastyczna rzecz.

Oczywiscie moze sie z tego zrobic cyrk ale co do zasady... No i czasami dzia³a dobrze.

Inna sprawa, ze same regu³y s± ¼le opisane ale o tym juz pisa³em wczesniej.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2013-08-09 17:55:56
Autor: A.L.
Bronis³aw Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zag³osuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]
On Fri, 9 Aug 2013 22:35:58 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]

Dlatego ze nei ma gwaranci iz nastepna bedzie rzadzic lepiej. A lepszy
wrobel w garsci niz skowronek na dachu.

Co wiecej, mam pzreczucie graniczace z pewnoscia ze nastebna wadza
bedzie gorsza niz obecna

A.L.

Data: 2013-08-10 00:00:27
Autor: Budzik
Bronis³aw Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zag³osuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]
Osobnik posiadaj±cy mail alewando@aol.com napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

Ale to znaczy ze postulujesz zmianê zasad (np. mozliwosc odwolania ale tylko w polaczeniu z glosowaniem na nowa osobe) czy ogólnie likwidacje referendum i takich mo¿liwo¶ci?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Jest Le¿ajsk, jest dobrze.
By³ Le¿ajsk, jest mi niedobrze.

Data: 2013-08-10 08:39:03
Autor: A.L.
Bronis³aw Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zag³osuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]
On Sat, 10 Aug 2013 00:00:27 +0000 (UTC), Budzik
[...]

Nie, nie postuluje. Wrecz przeciwnie.

Uwazam tylko ze referendum powinno byc na temat a nei narzedziem walki
politycznej i pzrejmowania wladzy. W calej tej wferze dobro miasta i
obywatela organizatorzy tej afery wydaja sie miec gleboko w dooop....

A.L.

Data: 2013-08-10 17:47:46
Autor: Budzik
[...]

Ale jak chcesz to zapisac w prawie?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"TPSA - to ludzka rzecz okradaæ"

Data: 2013-08-11 13:20:18
Autor: the_foe
W dniu 2013-08-10 19:47, Budzik pisze:
[...]

50%+1 g³os liczone z ogólnej liczby uprawnionych. referendum o odwo³anie urzêdnika przed up³ywem kadencji interesuje wy³±cznie jego przeciwników. Dlaczego mamy zmuszac zwolenników do potwierdzania swojego wyboru, skoro robili to juz na z gory ustalony okres? Dlatego bezwzgledna wiekszosc zalatwia sprawe bez do niemówieñ i kalkulacji.

--
@foe_pl

Data: 2013-08-11 18:00:22
Autor: Budzik
Bronis³aw Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zag³osuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]
Osobnik posiadaj±cy mail the_foe@wupe.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

Hmm...
Pojawia sie problem, ze srednia frekwencja w wyborach nie przekracza 50% a ty oczekujesz 100% frekwencji wsród przeciwników...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa siê my¶l,
 ¿e dla unikniêcia publicznego zgorszenia trzeba unikaæ prawdy"

Data: 2013-08-12 10:57:03
Autor: the_foe
W dniu 2013-08-11 20:00, Budzik pisze:
Hmm...
Pojawia sie problem, ze srednia frekwencja w wyborach nie przekracza 50% a
ty oczekujesz 100% frekwencji wsród przeciwników...

to ich problem, zawsze moga jak w USA, grzecznie poczekac do konca kadencji.

--
@foe_pl

Data: 2013-08-12 12:01:00
Autor: Budzik
[...]

Czyli postulujesz nie tyle likwidacje referendum co takie wy¶rubowanie warunków, ¿e odwo³anie kogokolwiek bedzie praktycznie niemo¿liwe?

A sam próg og³oszenia referendum?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Jeste¶ tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,
¿e jego wiêzienna cela jest taka obszerna."  Anthony de Mello SJ

Data: 2013-08-12 21:24:39
Autor: the_foe
W dniu 2013-08-12 14:01, Budzik pisze:
Czyli postulujesz nie tyle likwidacje referendum co takie wy¶rubowanie
warunków, ¿e odwo³anie kogokolwiek bedzie praktycznie niemo¿liwe?

jest jakis poziom wk***a ktory bedzie gwarantowa³ spelnienie takich warunków. IMO tylko w takim przypadku powinno sie ucinac kadencje. Nie moze byc jak teraz, ze latwiej kogos odwolac niz wygrac z nim w wyborach.

A sam próg og³oszenia referendum?

przy 50%+1 uprawnionych moze byc bez progu. Pod warunkiem ze wnioskujacy to sfinansuje gdy referendum nie bedzie wiazace.

--
@foe_pl

Data: 2013-08-12 21:45:33
Autor: A. Filip
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
W dniu 2013-08-12 14:01, Budzik pisze:
Czyli postulujesz nie tyle likwidacje referendum co takie wyśrubowanie
warunków, że odwołanie kogokolwiek bedzie praktycznie niemożliwe?

jest jakis poziom wk***a ktory bedzie gwarantował spelnienie takich
warunków. IMO tylko w takim przypadku powinno sie ucinac kadencje. Nie
moze byc jak teraz, ze latwiej kogos odwolac niz wygrac z nim w
wyborach.

Nowe prawo w sposób średnio przyzwoity uchwali się dopiero za kilka
miesięcy (>3). Jeśli PO+PSL uchwalą bardziej wyśrubowane progi
obowiązujące od następnych ogólnopolskich wyborów samorządowych to ja nie będzie bardzo przeciw o ile ostro nie przeholują.
Tylko że im raczej chodzi o chronienie "już" swojej jeszcze przewagi w
samorządach a nie ochronę samorządowców z wyborów po których się "raczej cofną" :-)

A sam próg ogłoszenia referendum?

przy 50%+1 uprawnionych moze byc bez progu. Pod warunkiem ze
wnioskujacy to sfinansuje gdy referendum nie bedzie wiazace.

Ja bym sugerował kaucje proporcjonalną do liczby uprawnionych wyborców
przepadającą jeśli w referendum nie byłoby frekwencji 25% lub 75%
frekwencji z "obalanych" wyborów.

--
A. Filip
Nie zÅ‚apiesz pchÅ‚y jednym palcem.   -- PrzysÅ‚owie madagaskarskie

Data: 2013-08-13 19:47:27
Autor: the_foe
W dniu 2013-08-12 21:45, A. Filip pisze:
Tylko że im raczej chodzi o chronienie "już" swojej jeszcze przewagi w
samorządach a nie ochronę samorządowców z wyborów po których się
"raczej cofnÄ…"

IMO zlikwidowanie zupelnie mozliwosci odwolania urzednika przed uplywem kadencji byłoby mniej antydemokratyczne niz to co sie dzieje teraz. Kadencja oczywiscie nie jest swietoscia absolutna, ale na przykladzie HGW nie widze ZADNEGO powodu dla którego ok. 15% uprawnionych miałoby miec szanse na jej odwołanie. Nie siedzie w mamrze, nie zamkneli jej w psychiatryku, nawet nie złapano jej na "gazie".

--
@foe_pl

Data: 2013-08-13 20:13:35
Autor: Hades
Bronisław Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zagłosuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]
Użytkownik "the_foe"
[...]

A dlaczego by 15% nie mialo miec mozliwosci odwolania? Skoro beda
bardziej zmotywowani niz zwolenicy bufetowej (ktorych to namawia sie
aby w referendum nie wzieli udzialu) to czemu nie!
AM

Data: 2013-08-13 20:33:01
Autor: Maciej Bebenek
"Hades" <waruga@vp.pl> wrote:

A dlaczego by 15% nie mialo miec mozliwosci odwolania? Skoro beda
bardziej zmotywowani niz zwolenicy bufetowej (ktorych to namawia sie
aby w referendum nie wzieli udzialu) to czemu nie!

SkÄ…d taka liczba 15%? Czemu nie 10% albo 5%?

Demokracja v.2013? ;-)

Data: 2013-08-13 21:21:42
Autor: Hades
Bronisław Komorowski - pierw szy obywatel RP3 który nie z agłosuje [HGW referendum: pr ezydent wszystkich POlaków?]
Użytkownik "Maciej Bebenek"
[...]

Pewnie z matematyki. Uprawnionych bedzie (zalozenie) 1.1 mln, do waznosci
referendum potrzeba np. 380 tys. do dwolania 50% glosujacych czyli 190 tys.
z czego wynika ze bedzie to 15%. To takie pobierzne podliczenie.
AM

Data: 2013-08-13 21:26:58
Autor: u2
Bronisław Komorowski - pierw szy obyw atel RP3 który nie z agłosuje [HGW referendum : pr ezydent wszystkich POlaków?]
W dniu 2013-08-13 21:21, Hades pisze:
Użytkownik "Maciej Bebenek"
[...]

bardzo po-bieżne ...-;)

--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Data: 2013-08-13 21:54:36
Autor: Maciej Bebenek
Bronisław Komorowski - pierw szy obywatel RP3 który nie z ag łosuje [HGW referendum: pr ezyde nt wszystkich POlaków?]
"Hades" <waruga@vp.pl> wrote:
Użytkownik "Maciej Bebenek"
[...]

Matematyka zna więcej liczb, niż 15, 10 czy 5 :-P

Data: 2013-08-13 22:08:46
Autor: u2
Bronisław Komorowski - pierw szy obyw atel RP3 który nie z ag łosuje [HGW referendu m: pr ezyde nt wszystkich POlaków?]
W dniu 2013-08-13 21:54, Maciej Bebenek pisze:
"Hades" <waruga@vp.pl> wrote:
Użytkownik "Maciej Bebenek"
[...]

a ty ile znasz ?

--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Data: 2013-08-14 10:17:50
Autor: Maciej Bebenek
u2 <u_2@o2.pl> wrote:
W dniu 2013-08-13 21:54, Maciej Bebenek pisze:

Matematyka zna więcej liczb, niż 15, 10 czy 5 :-P

a ty ile znasz ?

Liczb naturalnych? Zawsze o jedną więcej niż Ty.

Data: 2013-08-13 21:55:42
Autor: the_foe
W dniu 2013-08-13 20:13, Hades pisze:

A dlaczego by 15% nie mialo miec mozliwosci odwolania? Skoro beda
bardziej zmotywowani niz zwolenicy bufetowej (ktorych to namawia sie
aby w referendum nie wzieli udzialu) to czemu nie!

bo to zmienia reguly w trakcie gry. Ludzie ida na wybory raz na okreslony z góry okres a piastujacy urzad otrzymuja go na kadencje, dzieki czemu moga zaplanowac strategie sprawowania urzedu. Dlatego, ci co twierdza ze np. HGW straciÅ‚a madat spoleczny powinni to udowodnic. Nie jest  fair kiedy zwolennika co piec minut pytajÄ… czy na pewno nei zmieniÅ‚ zdania. To ci ktorzy chca skrocic kadencje powinni sie wykazac i tylko oni.

--
@foe_pl

Data: 2013-08-13 22:35:33
Autor: Hades
[...]

Co Ty bredzisz! Jaka zmiana regul? Ktos zostal wybrany na jakis okres
(kadencje) i okazalo sie ze byla to pomylka. Czy ma to wiec oznaczac
ze mimo ze np. uplynela dopiero polowa kadencji to trzeba sie sie meczyc
i druga polowe? Otoz nie. Nieudacznika lub obiecankiewicza nalezy odwolac
przed koncem kadencji. I do tego sluzy instytucja referendum.
AM

Data: 2013-08-14 08:44:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Bronisław Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zagłosuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]

Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:520a9895$0$1212$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "the_foe"
[...]

W wypadku HGW nie może być pomyłki. To jest jej druga kadencja. W trakcie pierwszej kadencji - możliwe. W trakcie drugiej - niemożliwe. Wychodzi na to, że jest to tylko awantura, niemająca żadnego związku z HGW.
Proste jak konstrukcja cepa.

ubawiony

Data: 2013-08-14 10:30:39
Autor: Maciej Bebenek
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote:

[...]

Oczywiście, że mogła to być pomyka. Władza demoralizuje, człowiek władzy
staje się nieśmiertelny, nieomylny (niepotrzebne skreślić). Poza tym zwykłe
wypalenie - brak pomysłów na działanie. Zauważ, że w USA przez ostatnich
kilkadziesiąt lat 2. kandencja prezydencka zwykle kończy się jakimś
skandalem. Ale generalizować nie wolno.

Data: 2013-08-14 13:57:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:520b402f$0$1263$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Srutututu!

ubawiony

Data: 2013-08-14 19:14:24
Autor: the_foe
W dniu 2013-08-14 10:30, Maciej Bebenek pisze:
[...]

no popatrz, same skandale w tym usa, a do dzis nie było tam na tyle madrych ludzi, zeby wprowadzić instytucjię referendum skracajacego kadencję! Zamiast tego mecza sie tyle lat z procedurą impeachmentu. No, ale w Usa nie ma demokracji skoro wybierany urzednik miedzy wyborami spi spokojnie i nie musi sie martwic ze go przeciwnicy polityczni odwolaja.

--
@foe_pl

Data: 2013-08-14 10:54:38
Autor: the_foe
W dniu 2013-08-13 22:35, Hades pisze:

Co Ty bredzisz! Jaka zmiana regul? Ktos zostal wybrany na jakis okres
(kadencje) i okazalo sie ze byla to pomylka.

skad wiesz ze to jest pomyłka? Emancypujesz wyniki referendum i kolejnych wyborów? Obecnie to jest jak paragraf 22: w kazdym przypadku referendum podwazy wladze HGW. Kto za to beknie jak HGW 3 raz wygra wybory? Zapewne nikt.
Referendum o odwolanie jak najbardziej. nawet codziennie. Na zasadach: 50%+1 głosów wszystkich uprawnionych za odwolaniem + zwrot kosztów cyrku jak bedzie smiesznie niska frekwencja (np. ponizej 25%)

--
@foe_pl

Data: 2013-08-10 02:02:47
Autor: Pawel O'Pajak
Bronis³aw Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zag³osuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]
Powitanko,

Dlatego ze nei ma gwaranci iz nastepna bedzie rzadzic lepiej.

Nigdy nie ma. No moze w '98 byla, ale tez sie spieprzyla.
A lepszy
wrobel w garsci niz skowronek na dachu.

Ten wrobelek sie strasznie zesral... w garsc, nie wiem jaki bedzie skowronek, ale ladnie spiewa, no i przynajmniej w garsc nie narobi;-)

Co wiecej, mam pzreczucie graniczace z pewnoscia ze nastebna wadza
bedzie gorsza niz obecna

To raczej byloby trudne, no chyba, ze Galas kandyduje;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznaæ ma³± szkodliwo¶æ spo³eczn±?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro¿ek)

Data: 2013-08-10 01:00:38
Autor: Budzik
Bronis³aw Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zag³osuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]
Osobnik posiadaj±cy mail opajak@interia.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

[...]

Podziwiam naiwne podejscie, ze przy naszym polskim "jakos to bedzie" nagle wszystkie urzedy podleg³e magistratowi beda dzia³a³y bezb³ednie jak tylko zmieni sie prezydent.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Je¿eli wydaje siê, ¿e wszystko dzia³a dobrze,
to znaczy, ¿e co¶ przeoczy³e¶."  Ed Murphy

Data: 2013-08-10 08:40:02
Autor: A.L.
Bronis³aw Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zag³osuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]
On Sat, 10 Aug 2013 02:02:47 +0200, Pawel O'Pajak <opajak@interia.pl>
wrote:

Powitanko,

[...]

No. Asfalt odchodzi na Moscie Polnocnym. Asfalt PiSowski bedzie twardy
jak skala

A.L.

Data: 2013-08-10 17:47:46
Autor: Budzik
[...]

Na pewno asfalt?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Stwierdzono, ¿e demokracja jest najgorsz± form± rz±du, je¶li nie
liczyæ wszystkich innych form, których próbowano od czasu do czasu."
Winston Churchill

Data: 2013-08-10 19:57:23
Autor: Hades
Bronis³aw Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zag³osuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]
U¿ytkownik "Budzik"
[...]

Oczywiscie ze nie asfalt (bo to jedynie dodatek) tylko masa bitumiczna czy cos
bardziej nowoczesnego jak to co wlasnie ukladaja na Spacerowej.
AM

Data: 2013-08-10 19:00:14
Autor: Budzik
Bronis³aw Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zag³osuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]
Osobnik posiadaj±cy mail waruga@vp.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Mysla³em, ¿e mo¿e beton "pisowski" ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Je¿eli nawet OE nie widzi ¿adnych za³±czników, to ich nie ma ;)

Data: 2013-08-10 21:57:12
Autor: Pawel O'Pajak
Bronisław Komorowski - pierwszy obywa tel RP3 który nie zagłosuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]
Powitanko,

No. Asfalt odchodzi na Moscie Polnocnym.

Tu akurat HGW slusznie postepuje, bo powiedziala, ze jest gwarancja i ja wyegzekwuje. Zeby tak zawsze...

Asfalt PiSowski bedzie twardy
jak skala

Wszystko zalezy od umowy. Dzialam w zarzadze WM, normalne jest, ze kazdy, kto dla nas cos robi, a byly wymieniane za mojej "kadencji" wszystkie instalacje i sporo innych remontow, po pierwsze bez referencji nie bierzemy pod uwage oferty, po drugie gwarancja, zwykle udaje sie wynegocjowac 5 lat, po trzecie i najwazniejsze czesc zaplaty nastepuje w kolejnych latach, ostatnia czesc po ustalonym terminie, zazwyczaj przy koncu gwarancji. Najwiekszym zyskiem byloby dla nas, gdyby ktorys z wykonawcow nie dotrzymal terminow, ale... jak dotad zaden nie byl na tyle bogaty;-) No i oczywiscie nie ma mowy o zadnej zaliczce, czy placeniu za czesc roboty.
Rozumiem, ze budowa mostu to inna skala, ale nie widze powodu, by tych prostych zasad nie przestrzegac. A kto bedzie to robil, to juz jest mi obojetne.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-08-11 10:00:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Bronisław Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zagłosuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]

Użytkownik "Pawel O'Pajak" <opajak@interia.pl> napisał w wiadomości news:ku65ur$lha$1usenet.news.interia.pl...
Powitanko,

[...]

Przecież nie o to chodzi, że pani HGW słusznie postępuje. Jest pretekst: asfalt odchodzi - niewątpliwa wina HGW. Deszcz zalał jakiś tunel: wina HGW. Nie jest istotne, że nawalił jakiś elektroniczny czujnik. Pani HGW powinna być na miejscu i pilnować czujników, by nie nawalały. Itd...

ubawiony

Data: 2013-08-11 12:56:53
Autor: the_foe
[...]

LK jako prezydent Warszawy miał na to sposób: nie miał czego pilnowac bo niczego nie budował. Nie było wiec sie do czego przyczepic, a jak cos nawalilo to winny był poprzednik, który był na tyle głupi ze kazał cos zbudowac czy wyremontowac.

--
@foe_pl

Data: 2013-08-11 16:02:01
Autor: Pawel O'Pajak
[...]

Nie trzeba budowac,  by miec co pilnowac. Owszem, prawda jest, ze za s.p. LK chyba nic nie wybudowano poza Muzeum PW, ale pamietam 1 fakt sprawnosci rzadzenia. Byla zima i standardowo w naszym zwrotnikowym klimacie snieg wzbudzil zdziwienie, zaskoczenie i niedowierzanie u naszych sluzb oczyszczania miasta. LK sie wk* i wypieprzyl dyrektora od odsniezania. I oto stal sie cud: jak tylko ZAPOWIADALI opady sniegu, to plugi czekaly w roznych punktach miasta, a bylo ich wiecej niz laweciarzy.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-08-11 17:09:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Bronisław Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zagłosuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]

Użytkownik "Pawel O'Pajak" <opajak@interia.pl> napisał w wiadomości news:ku85gs$4jm$1usenet.news.interia.pl...

Powitanko,

[...]

Osiągnięcie zajebiste. Oprócz wpomnianego, budowania muzeum, pisana donosów na poprzedników coś jeszcze LK dokonał?

ubawiony

Data: 2013-08-15 06:38:10
Autor: leming.show
Bronis³aw Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zag³osuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]
Osi±gniêcie zajebiste. Oprócz wpomnianego, budowania muzeum, pisana donosów na poprzedników co¶ jeszcze LK dokona³?

Tak, nie dojebal 70% podwyzki biletow, potrafil tez wyslac ekipe do oczyszczania studzienek. No i nie nakradl tyle co Hajka.

https://www.youtube.com/watch?v=1VKBU_s4JdU

Te i pozostale wypowiedzi kojarza mi sie z kims kto tez jest zawsze wesoly
i usmiechniety i wydawac by sie moglo ze wszystko jest w jaknajlepszym
porzadku. Wystarczy jednak spojrzec z boku i okazuje sie ze ten "ubawiony"
jest owszem i wesoly tyle tylko ze jest w kaftanie bezpieczenstwa.

Jak bys bral taka emeryturke za tyle lat pracy jak on tez byl bys ubawiony. Problem w tym ze ten system ma ograniczenia, stosunek zapierdalajacych do bioracych takie swiadczenia, musi byc zachowany. W innym przypadku to sie jebnie, czego oznaki juz sie pojawiaja.

Data: 2013-08-11 16:15:29
Autor: Pawel O'Pajak
[...]

Nie, HGW, kazdy prezydent, ba, szef firmy powinien umiec dobierac wspolpracownikow, a jesli sie nie sprawdzaja, to wyslac ich na ul. Ciolka 10A. HGW nie musi sie znac na pompach i automatyce przemyslowej, ale powinna miec kogos, kto sie na tym zna i projekt z 1 czujnikiem oddalby na makulature, a firme, ktora cos takiego projektuje wpisalby na czarna liste. Do tego za system, ktorego nikt nie mogl wlaczyc zdalnie tez ktos powinien poleciec.
Jesli na budowie mostu byl inspektor nadzoru, a chyba HGW az taka odwazna/glupia nie byla by Urz. Miasta nie zatrudnil takiego, to tenze czlowiek powinien stracic uprawnienia.
I to jest odpowiedzialnosc HGW. Jedyna i przesadzajaca o jej nie sprawdzaniu sie na tym stanowisku. Jak sie dobiera kolesi zamiast fachowcow i trzyma takich Galasopodobnych, to w koncu sie 230000 ludzi wk*wilo i podpisalo pod wnioskiem o referendum.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-08-11 17:19:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Bronisław Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zagłosuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]

Użytkownik "Pawel O'Pajak" <opajak@interia.pl> napisał w wiadomości news:ku86a5$6o5$1usenet.news.interia.pl...
Powitanko,

[...]

Ty, fachowcu genialny! Może pokażesz mi schemat i opis działania zabezpieczenia, o którym napisałeś z taką pewnością. Przedstaw i modele urządzeń jakie się stosuje w podobnych przypadkach.
A jak winda się zablokuje, to też HGW. A jeśli zechcesz wypróżnić się, a w toalecie zatnie się zamek i zesrasz się a pory, to też jej wina?
Pogłaszcz się po swojej genialnej główce i wymyśl jeszcze coś, tak durnego, jak powyżej!

Przypomniało mi się. Chyba 2 dni temu na kolei uległo uszkodzeniu jakieś urządzenie elektroniczne i cały ruch został wstrzymany do czasu naprawy. To w tym wypadku cały rząd powinien podać się do dymisji?

ubawiony

Data: 2013-08-11 17:31:39
Autor: Hades
Bronisław Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zagłosuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]
Użytkownik "Bogdan Idzikowski"
[ciach]

Data: 2013-08-12 10:16:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:5207ae5b$0$1229$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A co masz do powiedzenia, geniuszu, na temat, który łaskawie nie wyciąłeś? Kogo za to powiesisz?

ubawiony

Data: 2013-08-11 22:34:57
Autor: Pawel O'Pajak
Bronisław Komorowski - pierwszy obywa tel RP3 który nie zagłosuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]
Powitanko,

Ty, fachowcu genialny!

Dziekuje.

Może pokażesz mi schemat i opis działania
zabezpieczenia, o którym napisałeś z taką pewnością.
> Przedstaw i modele
> urządzeń jakie się stosuje w podobnych przypadkach.

Moze mam Ci jeszcze zainstalowac w piwnicy?
Wybierz sobie:
http://www.automatyka.pl/produkty/czujniki-i-przetworniki-poziomu-napelnienia-7878-11

A jak winda się zablokuje, to też HGW.

Nie.

A jeśli zechcesz wypróżnić się, a
w toalecie zatnie się zamek i zesrasz się a pory, to też jej wina?

Zesranie sie w pory jest wysoce prawdopodobne w naszym miasteczku ale nie z powodu zamkow, ino z powodu braku publicznych kibli, a za to juz odpowiada ktorys z podwladnych tej milej pani.

Pogłaszcz się po swojej genialnej główce i wymyśl jeszcze coś, tak
durnego, jak powyżej!

Troche nie rozumiem zwiazku przyczynowo skutkowego pomiedzy moim glaskaniem sie po glowce, a Twoimi wymyslami o sraniu w pory, ale jesli to Ci pomaga w tworczosci, OK, moge poglaskac myself;-)

Przypomniało mi się. Chyba 2 dni temu na kolei uległo uszkodzeniu jakieś
urządzenie elektroniczne i cały ruch został wstrzymany do czasu naprawy.
To w tym wypadku cały rząd powinien podać się do dymisji?

Nie widze powodu zeby rzad sie podawal do dymisji, bo cos sie zepsulo, jesli Ty tak twierdzisz, well, pewnie znasz szczególy "jakiegos urzadzenia elektronicznego", okolicznosci wyboru jego specyfikacji, poprawnosci instalacji, spelniania norm kompatybilnosci EM, spelniania na sile ROHS, choc te urzadzenia nie musza (i nie powinny) itd. Ja z takiego ogolnego opisu nie umiem nic powiedziec, choc z elektroniki zyje.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-08-10 08:23:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Bronis³aw Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zag³osuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]

U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:10082013.5539983Dbudzik61.poznan.pl...
[...]

Sam sobie odpowiedzia³e¶: "...Oczywiscie moze sie z tego zrobic cyrk...". To se ogl±daj ten cyrk, a nawet bierz w nim udzia³.

ubawiony

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z go³êbiem. Niewa¿ne, jak dobrze grasz, go³±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicê i bêdzie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-11 23:35:49
Autor: Piotr Kosewski
On 2013-08-10 00:35, Budzik wrote:
Ale dlaczego uwa¿asz, ze mo¿liwo¶c odwo³ania ¼le dzia³ajacej w³adzy przed
czasem nastepnych wyborów to z³y pomys³?

Je¶li kto¶ jest zadymiarzem lub idiot±, to rzeczywi¶cie odwo³anie z³ej w³adzy bêdzie dla niego sukcesem.
Dla cz³owieka my¶l±cego sukcesem by³oby zast±pienie aktualnej ekipy lepsz±.

W Warszawie mo¿e rz±dziæ PO, co daje szansê na spokój i jaki¶ wzglêdny rozwój. Mo¿e rz±dziæ inna du¿a partia, która nie dogada siê z Wojewod± i Rz±dem (po co nam to?). Mo¿e te¿ rz±dziæ jaki¶ w miarê niezale¿ny przyg³up, który zniknie po nastêpnych wyborach, ale co zd±¿y spieprzyæ, to bêdzie nam ci±¿y³o przez lata.

Ocena ekipy HGW jest osobn± kwesti±. Ja np. jestem z niej zadowolony i mam nadziejê, ¿e zmiany nie bêdzie.

Przeciez to fantastyczna rzecz.

Dzi¶ ogl±da³em pierwszy raz w ¿yciu Star Trek i to jest "fantastyczna rzecz". Polityka to szukanie kompromisów i pragmatyzm.

Oczywiscie moze sie z tego zrobic cyrk ale co do zasady... No i czasami
dzia³a dobrze.

Cyrk ju¿ jest.

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2013-08-12 02:13:37
Autor: Pawel O'Pajak
[...]

Cale szczescie, ze tak nie mysleli ludzie w 1980, czy 89 roku...

Dla cz³owieka my¶l±cego sukcesem by³oby zast±pienie aktualnej ekipy lepsz±.

Droga do tego wiedzie przez referendum w tym przypadku.

W Warszawie mo¿e rz±dziæ PO, co daje szansê na spokój i jaki¶ wzglêdny
rozwój.

Jak narazie mamy awanture wlasnie z przyczyny PO. Maja pelnie wladzy, rzad, wiekszosc w Parlamencie, maja za soba glowne media, od niedawna NIK, wladze w naszym miasteczku, dramatu nie bedzie, jak to ostatnie zostawia w spokoju. Tzn. dramat dla kilku kumpli HGW moze bedzie, moze Tobie bedzie smutno przez jakis czas, ale swiat sie od tego nie zawali.

Mo¿e rz±dziæ inna du¿a partia,

Ja bym wolal, zeby samorzadem lokalnym rzadzili ludzie oddani sprawom lokalnym. Ani mala, ani duza partia nie jest tu do niczego potrzebna. Od polityki jest Sejm, tu dla mnie najwazniejze jest, czy bede mogl w miare szybko dojechac z punktu A do B, czy nauczyciel w szkole mojego dziecka bedzie sam kupowal mape, czy moze jednak znajdzie sie kasa na pomoce naukowe, czy w 2 milionowym miasteczku bedzie wiecej niz 1 lekarz okulista na dyzurze i cala masa tego typu problemow. Szczerze mowiac mam w dupie z jakiej partii, w co wierzy i jakiej muzyki slucha gosc, ktory sie z takich obowiazkow bedzie wywiazywal.

która nie dogada siê z Wojewod± i

No i co ten Wojewoda zrobi w odwecie, zamknie deficytowe lotnisko w Modlinie?

Rz±dem (po co nam to?).

Ile podpisow trzeba, zeby zrobic referendum w/s odwolania rzadu?;-)

Mo¿e te¿ rz±dziæ jaki¶ w miarê niezale¿ny
przyg³up, który zniknie po nastêpnych wyborach, ale co zd±¿y spieprzyæ,
to bêdzie nam ci±¿y³o przez lata.

Zalezny, czy niezalezny, przyglup jest przyglupem i np. zadluza Warszawe, co niewatpliwie bedzie nam ciazylo przez lata.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2013-08-13 19:50:15
Autor: the_foe
W dniu 2013-08-12 02:13, Pawel O'Pajak pisze:
Dla cz³owieka my¶l±cego sukcesem by³oby zast±pienie aktualnej ekipy
lepsz±.

Droga do tego wiedzie przez referendum w tym przypadku.

nie, nie wiedzie. Premier da kosmisarza, oczywiscie z PO. Moze byc wredny i moze mianowac HGW na komisarza. Tak czy siak zmiana ekipy moze nastapic wylacznie tak jak w kazdym normalnym kraju, po up³ywie kadencji.

--
@foe_pl

Data: 2013-08-13 20:13:17
Autor: u2
W dniu 2013-08-13 19:50, the_foe pisze:
[...]

w normalnym kraju demokracja to wlasnie prawo do glosowania i referenda. jesli ktus tego zabrania znaczy komunista.

--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Data: 2013-08-13 21:24:41
Autor: Hades
Bronis³aw Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zag³osuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]
U¿ytkownik "u2"
[ciach]

[...]

Tak wlasnie. W takiej demokratycznej Szwajcarii moze odbyc sie referendum
w sprawie tego czy maslo ma czy tez nie zdrozec o 1,3%.
AM

Data: 2013-08-13 21:28:28
Autor: u2
Bronis³aw Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zag³osuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]
W dniu 2013-08-13 21:24, Hades pisze:
U¿ytkownik "u2"
[ciach]

[...]

jak ktus bogaty to tysz moze sie tam osiedlic i uzyskac obywatelstwo bez karencji 17 lat ...-;)

--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Data: 2013-08-13 22:02:16
Autor: the_foe
W dniu 2013-08-13 20:13, u2 pisze:
w normalnym kraju demokracja to wlasnie prawo do glosowania i referenda.
jesli ktus tego zabrania znaczy komunista.

a kto zabrania komukolwiek isc na wybory i zaglosowac przeciwko HGW?

--
@foe_pl

Data: 2013-08-13 22:12:38
Autor: u2
W dniu 2013-08-13 22:02, the_foe pisze:
[...]

ja kcem ale nie mogiem, bo za daleko mi do tej qrwy ...-;)

--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Data: 2013-08-13 23:26:10
Autor: Piotr Kosewski
On 2013-08-12 02:13, Pawel O'Pajak wrote:
Je¶li kto¶ jest zadymiarzem lub idiot±, to rzeczywi¶cie odwo³anie z³ej
w³adzy bêdzie dla niego sukcesem.
Cale szczescie, ze tak nie mysleli ludzie w 1980, czy 89 roku...

No cz³owieku. Je¶li porównujesz sytuacjê z 1989 roku z prób± obalenia HGW, której g³ówn± wad± jest nale¿enie do partii innej ni¿ ta "ulubiona" (a przecie¿ to kieruje ogromn± wiêkszo¶ci± podpisuj±cych wniosek o referendum), to tak± wypowiedzi± obra¿asz ludzi uczestnicz±cych w tamtych wydarzeniach. Mnie nie obra¿asz, ale za to trochê za³amujesz.

Dla cz³owieka my¶l±cego sukcesem by³oby zast±pienie aktualnej ekipy
lepsz±.

Droga do tego wiedzie przez referendum w tym przypadku.

Droga do wybrania lepszej w³adzy wiedzie przez znalezienie lepszych kandydatów. Sk±d ta g³upia idea, ¿e obalenie ju¿ rozwi±zuje problem?

Jak powszechnie wiadomo (i by³o to przypominane w w±tku): po referendum bêdzie komisarz z PO, a potem bêd± wybory, które najpewniej znów wygra PO. Je¶li Waltz bêdzie mia³a ochotê, to pewnie w obu wypadkach ona zostanie szefem miasta.

Ale obok jednej g³upiej idei jest druga, chyba jeszcze bardziej o¶mieszaj±ca "obalaczy". Oto si³y po³±czyli narodowcy, socjali¶ci, TRWAMowcy, PiSowy, zieloni, lewicowi, feministki, szowini¶ci, prawicowi, emeryci, ksiê¿a i oczywi¶cie g³upie dzieci z Che Guevar± na koszulkach. Wszyscy pod sztandarem znalezienia lepszego prezydenta. Mam dla nich wszystkich z³± wiadomo¶æ: to stanowisko mo¿e sprawowaæ tylko jedna osoba i mam wra¿enie, ¿e wszystkim nie dogodzi.

Otó¿ mamy HGW. Kobieta, profesor uniwersytecki, aktywny katolik, promuje rowerzystów, zna siê na administracji, medialna, ojciec walczy³ w PW, dzia³a³a w Solidarno¶ci, prounijna, jest za aktywnym inwestowaniem w infrastrukturê i szkolnictwo, ale nie boi siê oszczêdzaæ.

Czy umiesz podaæ mi nazwisko innego wa¿nego polityka (tylko tacy maj± szansê w Wawie), który jest bardziej uniwersalny, bardziej przypasuje mieszkañcom tego miasta? Kandydata który w racjonalnych wyborach (bez emocjonalnego podtekstu) móg³by j± pokonaæ w stolicy?

[...]

Z tymi zarzutami dyskutowa³ nie bêdê, bo mi siê nie chce. Mam dla Ciebie tylko pytanie. Czy, skoro (jak sam twierdzisz) PO rz±dzi w³a¶ciwie wszystkim w tym kraju, prezydent Wawy z innej partii bêdzie atutem? Rozumiem, ¿e Ciebie ucieszy sam fakt zrobienia tej partii na z³o¶æ, ale czy to wyjdzie na zdrowie miastu?

Zalezny, czy niezalezny, przyglup jest przyglupem i np. zadluza
Warszawe, co niewatpliwie bedzie nam ciazylo przez lata.

Warszawa siê zad³u¿a, bo potrzebna jest kasa na inwestycje. Bo za ma³o forsy przychodzi ze "wspólnego wora" od Wojewody i Premiera. My¶lisz, ¿e prezydent miasta walcz±cy z politykami na tych stanowiskach dostanie wiêcej? A mo¿e szybciej wywalczy zniesienie Janosikowego? Jakie¶ pomys³y? Nastêpcy te¿ zabraknie kasy na dopiêcie bud¿etu. Zatem je¶li Twoim kandydatem nie jest Bill Gates, to jeszcze raz dobrze to przemy¶l.

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2013-08-14 00:14:26
Autor: Hades
Bronis³aw Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zag³osuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]
U¿ytkownik "Piotr Kosewski"
[ciach]

[...]

Napewno sie zastanowiles przed wymienieniem tego wszystkiego co
powyzej (oj, oj! zapomniales o najwazniejszym! stanowisko jakie miala
zaszczyt piastowac w UE!)? Czy cokolwiek z tego ma jakies znaczenie
dla bycia prezydentem Stolicy? Chyba to: medialna. Taka medialna ze
AZ. Szkoda tylko ze dopiero od jakichs kilkunastu tygodni.

[...]

No i prosze. Czemu robisz z gory zalozenie ze prezydentem Stolicy MUSI
byc polityk i do tego koniecznie z popapranej partii? A moze ugrupowania
ktore zaangazowaly sie w referendum postawia na bepartyjnego fachowca?
Moze maja juz upatrzonego "starzynskiego" XXI wieku?

[ciach]

[...]

Kazde ograniczenie wladzy POpaprnacow wyjdzie Stolicy i krajowi na
dobre.

[ciach]

 Nastêpcy te¿ zabraknie kasy na dopiêcie bud¿etu. Zatem je¶li Twoim kandydatem nie jest Bill Gates, to jeszcze raz dobrze to przemy¶l.

No zabraknie nastepcy i kolejnemu po nim. Jak przyjdzie splacac dlugi
ktore tak chetnie na prowadzenie bufetu zostaly zaciagniete.

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

AM

Data: 2013-08-14 10:26:05
Autor: Maciej Bebenek
Bronisław Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zagłosuje [HGW referendum: prezydent wszystkich P Olaków?]
"Hades" <waruga@vp.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr Kosewski"

Czy umiesz podać mi nazwisko innego ważnego polityka (tylko tacy mają
szansę w > Wawie), który jest bardziej uniwersalny, bardziej przypasuje
mieszkańcom tego > miasta? Kandydata który w racjonalnych wyborach (bez
emocjonalnego podtekstu) > mógłby ją pokonać w stolicy?

[...]

A  może poszli do lasu...

Na początku, jak zaczęła się cała afera, pomyślałem sobie, że jeśli ktoś
zwróci się do mnie z prośbą o podpisanie się pod wnioskiem, to to zrobię.
Następnie pójdę na referendum (jeśli się odbędzie) i zagłosuję przeciw
odwołaniu. Zgodnie ze swoim przekonaniem.

Bilans szczęść i nieszczęść związanych z HGW na pewno nie jest bardzo
optymistyczny. Natomiast porównując go z bilansem poprzedników po 1989
roku, a w szczególności z Prezydentem Tysiąclecia, dla którego jedyną
zrealizowaną inwestycją było MPW, na pewno wypada najkorzystniej.

Teraz, widzÄ…c co tzw. politycy wyprawiajÄ…, zdecydowanie mam to w czterech
literach. Analitycy doszli do wniosku, że absencja jest optymalnym
rozwiązaniem? To niech tak będzie.

Przypomnę jeszcze państwu, że wybory nie są po to, żeby wszystkim było
dobrze. Wybory są po to, żeby je wygrać. Jednym z najbardziej pouczających
przykładów ostatnich lat są wybory z roku 2005: a to dziadek z Wehrmachtu,
a to lodówka, a to plakaty na koszt państwa. Takie większe i mniejsze
świństewka. To nic, że potem przerżnęli w sądach. Wynik się liczy.

Data: 2013-08-14 13:59:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:520b3f1d$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
"Hades" <waruga@vp.pl> wrote:
[...]

Pełna prawda. A po wygranych wyborach: "teraz kurwa my!!!!"

ubawiony

Data: 2013-08-15 14:12:42
Autor: Winston Niles Rumfoord
W dniu 2013-08-14 00:14, Hades pisze:
A moze ugrupowania
ktore zaangazowaly sie w referendum postawia na bepartyjnego fachowca?
Moze maja juz upatrzonego "starzynskiego" XXI wieku?

Guzia³a "czasem têcz, czasem Smoleñsk"? Przecie¿ to on jest szefem tego biednego ugrupowania i wprost stwierdza, ¿e bêdzie kandydowa³ (jak go osobi¶cie poprosz±).
Starzyñskim to on raczej nie jest. Wystarczy spytaæ mieszkañców Ursynowa.

--
"I liked the weather before it was cool" - W. N. Rumfoord

Data: 2013-08-15 14:22:01
Autor: u2
W dniu 2013-08-15 14:12, Winston Niles Rumfoord pisze:
[...]

Guzial to syn prlowskiego dyplomaty :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Piotr_Guzia³

pewnie lewuski juz maja dosyc Hajki aka bufetowej u wladzy. to akurat dobrze, bo Hajka a to zrobi muzeum zydow, a to kibuc w centrum Warszawy, ale po trupach Polakow.

--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Data: 2013-08-14 02:15:14
Autor: Szuwaks
Bronis³aw Komorowski - pierwszy obywatel RP3 który nie zag³osuje [HGW referendum: prezydent wszystkich POlaków?]
Witam,

U¿ytkownik "Piotr Kosewski" <piotr.kosewski@mail.nowhere> napisa³ w wiadomo¶ci news:520aa342$0$1454$65785112news.neostrada.pl...

Czy umiesz podaæ mi nazwisko innego wa¿nego polityka (tylko tacy maj± szansê w Wawie),

Co za pomys³....
Wa¿ny polityk, co mu ka¿± to zrobi byle siê w tej polityce utrzymaæ i byæ dalej "wa¿nym".
Nawet piesa na saloony wprowadzi.
Ech politykierzy....

Szuwaks.

Data: 2013-08-14 03:37:14
Autor: Pawel O'Pajak
[...]

Pozostawilem cytat w calosci, zebys widzial do czego sie odnosze. Odwolanie zlej wladzy nie jest ani zadymiarstwem, ani idiotyzmem. Najnormalniejsza rzecz w demokracji.

Droga do wybrania lepszej w³adzy wiedzie przez znalezienie lepszych
kandydatów. Sk±d ta g³upia idea, ¿e obalenie ju¿ rozwi±zuje problem?

Najpierw musi sie zwolnic miejsce, a dopiero potem mozna kandydowac/wybierac. Miejsce moze sie zwolnic albo po uplywie kadencji (a to za dlugo), albo w wyniku referendum.

[...]

Nie kracz. Ja juz mam serdecznie dosyc.

[...]

Znaczy sie wk*wila wszystkich.

Wszyscy pod sztandarem znalezienia lepszego prezydenta. Mam dla nich
wszystkich z³± wiadomo¶æ: to stanowisko mo¿e sprawowaæ tylko jedna osoba
i mam wra¿enie, ¿e wszystkim nie dogodzi.

Z pewnoscia masz racje, narazie jednak najwidoczniej zadna z w/w grup nie jest zadowolona.

Otó¿ mamy HGW. Kobieta,

Well, nikt nie jest doskonaly;-)

profesor uniwersytecki,

LK tez byl. Samo bycie profesorem niestety nie czyni nikogo lepszym. Mialem do czynienia z takimi zdemoralizowanymi prostakami z tytulami naukowymi, ze glowa mala. Na szczescie wiekszosc byla OK. Spotkalem tez ludzi z wyksztalceniem co najwyzej podstawowym, a duchowo, moralnie i intelektualnie wspanialych.

aktywny katolik,

Chwaly nam katolikom nie przynosi.

promuje
rowerzystów,

Jako katolik powinna sie z tego spowiadac, tylko kto by ja rozgrzeszyl;-)

zna siê na administracji,

Bufetu.

medialna,

Prawie jak Doda;-)

ojciec walczy³ w PW,

Palikot, Hartman, B. Piwnik i pewnie cala masa innych, ktorzy tez maja piekne rodzinne tradycje niepodleglosciowe i co z tego. Czy o taka Polske walczyli ich przodkowie?...

dzia³a³a w Solidarno¶ci,

Jakos solidarna juz nie jest podwyzszajac podatek za uzytkowanie wieczyste i ceny biletow KM.

prounijna,

Za to, to juz na pewno rozgrzeszenia nie dostanie.

jest za aktywnym inwestowaniem w
infrastrukturê i szkolnictwo,

Tez jestem za tym, ba, nie wiem, czy daloby sie znalesc kogos, kto bylby przeciw.

ale nie boi siê oszczêdzaæ.

Pelna zgoda, na szkolnictwie nie boi sie oszczedzac.

[...]

Polityka? Nie, zadnego. A juz na pewno nie waznego (cokolwiek to znaczy).

Czy, skoro (jak sam twierdzisz) PO rz±dzi w³a¶ciwie
wszystkim w tym kraju, prezydent Wawy z innej partii bêdzie atutem?

Nie ma byc zadnym atutem, ma rzadzic naszym miasteczkiem. Nie obchodzi mnie czy bedzie grac z Donaldem T w gale, czy mu z³orzeczyc.

Rozumiem, ¿e Ciebie ucieszy sam fakt zrobienia tej partii na z³o¶æ,

Z tym cieszeniem sie to bym nie przesadzal. Cieszylbym sie raczej z czegos pozytywnego, tu co najwyzej cos na zasadzie "Jak Kuba Bogu, tak Bog Fidelowi";-)

ale
czy to wyjdzie na zdrowie miastu?

Tak.

Warszawa siê zad³u¿a, bo potrzebna jest kasa na inwestycje.

Ja tez potrzebuje kasy na inwestycje, ale nie zadluzam Rodziny. Na tyle mam rozsadku, choc wyklady z ekonomii mialem przez rok tylko. Prof ekonomii ma gdzies, ze moje dziecie, o ile nie ucieknie z naszego nieszczesliwego kraju, bedzie te dlugi splacac i jeszcze placic na emeryture HGW.

Bo za ma³o
forsy przychodzi ze "wspólnego wora" od Wojewody i Premiera.

To niech vice przewodniczaca PO sie dogada z przewodniczacym.

My¶lisz, ¿e
prezydent miasta walcz±cy z politykami na tych stanowiskach dostanie
wiêcej?

Jak narazie to politycy dostaja z Warszawy kase, a nie odwrotnie.

A mo¿e szybciej wywalczy zniesienie Janosikowego?

Biorac pod uwage, ze rzadza od 6 czy 7 lat i nie zniesli, a maja komfortowa pelnie wladzy, to ktos z poza PO bedzie nie mniej skuteczny. Moze nawet jakis projekt ustawy likwidujacy janosikowe wygeneruje. Narazie HGW tematu nie ruszyla.

Nastêpcy te¿ zabraknie kasy na dopiêcie bud¿etu.

Jesli ja, czy Ty, czy ktokolwiek inny sie zadluzy i bedzie mial problem ze splacaniem, to przyjdzie komornik i sprawe zalatwi. Kazdy rozsadny czlowiek stara sie rownowazyc budzet domowy. Jesli go nie stac, to nie zatrudnia kierowcy, lokaja, kucharza, nie wydaje na dowolne fantazje. HGW zatrudnia 7000 urzednikow, wydaje kilkadziesiat tys na "ekspertyze", ktora czyni calodobowy bus-pas niezbednym i cala masa wydatkow kogos albo bez pojecia o ekonomii, albo szalenca.

Zatem je¶li
Twoim kandydatem nie jest Bill Gates, to jeszcze raz dobrze to przemy¶l.

Bill Gates wprawdzie prowadzi dzialalnosc charytatywna, ale raczej nie pakuje pieniedzy w zadluzajace sie na wlasne zyczenie samorzady.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa