Bronisław zmienia markę

Data: 2014-03-27 19:31:42
Autor: twardziejszy
Bronisław zmienia markę
....i emblemat z błękitno-białym wentylatorem zamienia na 4 okręgi. Sądząc po stylu jazdy kierowców BOR (2:12 w pierwszym reportażu), ze względu na nudności.

[1] http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/policja-kupila-bmw-od-kancelarii-prezydenta-aby-lapac-piratow-drogowych,407173.html
[2] http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/bor-bogatsze-o-27-limuzyn,160249.html

--
pzdr

Data: 2014-03-27 20:21:11
Autor: Czesław Wiśniak
Bronisław zmienia markę
[...]

W koncu nie swoje wydaje, nie ?:)
I pomyslec, ze ministrowie chyba w Holandii czy Szwecji jezdza do pracy na rowerach, a polskie MSZ sprowadza konsulowi do Brazylii najnowsza Bmw 5 bo tam nie produkuja :)

Data: 2014-03-27 12:48:21
Autor: kogutek444
Bronisław zmienia markę
W dniu czwartek, 27 marca 2014 20:21:11 UTC+1 użytkownik Czesław Wi¶niak napisał:
> [...]

I pomyslec, ze ministrowie chyba w Holandii czy Szwecji jezdza do pracy na rowerach, a polskie MSZ sprowadza konsulowi do Brazylii najnowsza Bmw 5 bo tam nie produkuja :)

W Polsce jest inny model rozpierdalania kasy niż na Ukrainie. Tam dygnitarze kradli a potem kupowali za ukradzione jak za swoje. Ma to wadę bo co jaki¶ czas zwykli ludzie się wkurwiaj± i zabieraj± to co ukradzione i stało się prywatne. Polski model jest korzystniejszy dla góry. Góra nie kradnie a może korzystać jak by to jej prywatne było. A to że może zabrakn±ć na jaki¶ przeszczep serca. A chuj w dupę temu co serca potrzebuje. Mógł nie chorować.

Data: 2014-03-27 21:26:46
Autor: twardziejszy
Bronisław zmienia markę
W dniu 27.03.2014 20:21, Czesław Wiśniak pisze:
W koncu nie swoje wydaje, nie ?:)
I pomyslec, ze ministrowie chyba w Holandii czy Szwecji jezdza do pracy
na rowerach, a polskie MSZ sprowadza konsulowi do Brazylii najnowsza Bmw
5 bo tam nie produkuja :)

Nie chodzi mi tyle o rozrzutność, co raczej o wybór marki. Stara flota wszak z 2001 czy z 2002, należała się już wymiana.

--
pzdr

Data: 2014-03-27 21:50:23
Autor: Czesław Wiśniak
Bronisław zmienia markę
Nie chodzi mi tyle o rozrzutność, co raczej o wybór marki. Stara flota wszak z 2001 czy z 2002, należała się już wymiana.

A ok, marka tez moze byc :)

Data: 2014-03-28 00:23:36
Autor: and_24
Bronisław zmienia markę
W dniu 27.03.2014 21:50, Czesław Wiśniak pisze:
Nie chodzi mi tyle o rozrzutność, co raczej o wybór marki. Stara flota
wszak z 2001 czy z 2002, należała się już wymiana.

A ok, marka tez moze byc :)
Super, ale ta wiadomość pochodzi z 2011 (wtedy kupiono audi) to o czym ta dyskusja.

And

Data: 2014-03-28 07:35:00
Autor: Czesław Wiśniak
Bronisław zmienia markę

[...]

Moze teraz zostalo zrealizowane zamowienie ?:)

Bronisław zmienia markę