Bronisław Komorowski

Data: 2010-04-12 12:47:50
Autor: jurek
Bronisław Komorowski
Nie tak dawno z jego ust padły te nikczemne słowa "Jaki prezydent taki zamach" -
co dzis ma nam do powiedzenia drogi Bronisław?

Data: 2010-04-12 07:31:29
Autor: alojzy bibuła
Bronisław Komorowski
On 12 Kwi, 12:47, "jurek" <jurek...@op.pl> wrote:
Nie tak dawno z jego ust padły te nikczemne słowa "Jaki prezydent taki zamach" -
co dzis ma nam do powiedzenia drogi Bronisław?

nie mógł to być błąd pilota bo Komorowski powiedział że:"Polski lotnik
poleci nawet na drzwiach od stodoły" - powiedział po podpisaniu
kontraktu na zakup przez Polskę amerykańskich myśliwców ówczesny
minister obrony nardowej Bronisław Komorowski (dzisiaj Marszałek Sejmu
z ramienia PO)

Data: 2010-04-12 16:42:22
Autor: Neko
Bronisław Komorowski
Użytkownik "alojzy bibuła" <bil69@vp.pl> napisał w

[...]

-- -- -

"Polski lotnik
poleci nawet na drzwiach od stodoły"

Szlag mnie trafi ....

Data: 2010-04-12 12:53:37
Autor: Neko
Bronisław Komorowski
Użytkownik "jurek" <jurekbil@op.pl> napisał

Nie tak dawno z jego ust padły te nikczemne słowa "Jaki prezydent taki zamach" -
co dzis ma nam do powiedzenia drogi Bronisław?

Ja juz zapomnialem o tej zenujacej, prymitywnej wypowiedzi.

O prymitywnych ludziach, o prymitywnych wypowiedziach natychmiast
zapominam, bo nie warto zasmiecac sobie glowy takimi sprawami.

Ale w sumie dobrze, ze to przypomniales.

Ja bym jeszcze dodal: a gdzie jest Palikot i jego tandetne wypowiedzi?

Dlaczego TVN od soboty nie zaprasza Palikota? Wczesniej
byl wiecznie. Zarzad TVN mial ubaw przeciez.

Jakby powiedzial Dr. House: "hipokryci"...

Data: 2010-04-12 14:09:32
Autor: bolek
Bronisław Komorowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hpuu4t$96h$1news.onet.pl...
[...]

 Szkoda tylko, że nami takie rządzą.

bolek

Data: 2010-04-12 17:04:06
Autor: the_foe
Bronisław Komorowski
W dniu 2010-04-12 12:53, Neko pisze:
Ja juz zapomnialem o tej zenujacej, prymitywnej wypowiedzi.

nigdy nie mogłeś jej pamiętać bo nigdy takiej wypowiedzi nie było nt. Prezydenta.

--
the_foe

Data: 2010-04-12 12:55:43
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Bronisław Komorowski

"jurek" <jurekbil@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
Nie tak dawno z jego ust padły te nikczemne słowa "Jaki prezydent taki
zamach" -
co dzis ma nam do powiedzenia drogi Bronisław?

--

  On sam tego jeszcze nie wie i wiedziec nie bedzie tak dlugo,
  az mu kol. Dukaczewski z Sowy czegos stosownego nie

  AR

Data: 2010-04-12 13:06:36
Autor: sofu
Bronisław Komorowski

Użytkownik "jurek" <jurekbil@op.pl> napisał w wiadomości
Nie tak dawno z jego ust padły te nikczemne słowa "Jaki prezydent taki
zamach" -
co dzis ma nam do powiedzenia drogi Bronisław?

--

Wyborcy w niedalekiej przyszłości swoimi glosami powinni go na drzwiach od
stodoły ponieść i wrzucić do szamba, bo tam jego miejsce.

sofu

Data: 2010-04-12 13:06:57
Autor: Neko
Bronisław Komorowski
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał

Wyborcy w niedalekiej przyszłości swoimi glosami powinni go na drzwiach od
stodoły ponieść i wrzucić do szamba, bo tam jego miejsce.

Tylko ze juz nie ma na kogo glosowac ;((((((((((((((((((((

Data: 2010-04-12 13:14:08
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Bronisław Komorowski

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

> stodoły ponieść i wrzucić do szamba, bo tam jego miejsce.

Tylko ze juz nie ma na kogo glosowac ;((((((((((((((((((((

   Glosuj na Kluske od o.Rydzyka! :-)
   http://pl.wikipedia.org/wiki/Roman_Kluska

   AR

Data: 2010-04-12 13:17:30
Autor: Neko
Bronisław Komorowski
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał

  Glosuj na Kluske od o.Rydzyka! :-)
  http://pl.wikipedia.org/wiki/Roman_Kluska

Nie rozumiem. Pan Kluska to znakomity fachowiec
i kapitalny przedsiebiorca. Mialem okazje go kiedys
spotkac, gdy Optimus w Nowym Saczu rozpoczyl swoja
prace (mnostwo lat temu).
Pamietam go jako niesamowicie dobrodusznego
czlowieka.

Ale pan Kluska nie jest kandydatem na prezydenta.

Nie rozumiem to co piszesz.

Data: 2010-04-12 13:25:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Bronisław Komorowski

> [...]

Pamietam go jako niesamowicie dobrodusznego
czlowieka.

Ale pan Kluska nie jest kandydatem na prezydenta.

   Roman Kluska brany byl pod uwage jako ewentualny
   niepelowski i niekomunistyczny kandydat na prezydenta
   RP wlasnie przez ludzi z kregu o.Rydzyka.

   Uwazam, ze w zaistnialej sytuacji to bardzo dobry kandydat
   i dlatego o tym pisze.

   AR

Data: 2010-04-12 14:44:49
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Bronisław Komorowski
Wlodzimierz Zabotynski wrote:

[...]

Może i dobry z niego przedsiębiorca, ale polityk żaden. Zatem ktoś nim będzie musiał sterować. Być może tylko na początku, ale to wystarczy, żeby...,,,

To już bardziej się Rydzyk, brrrr, na-na-nadaje.
--
Pit

Data: 2010-04-12 14:55:10
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Bronisław Komorowski

"Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

żeby...,,,

To już bardziej się Rydzyk, brrrr, na-na-nadaje.

   ,,Ale polityk z niego zaden'' - politycy to (najczesciej) najgorsi
   zlodzieje.  Czy prezydent RP, ktory pelni funkcje pelni funkcje
   reprezentacyjne i kontrolne, musi byc akurat (zawodowym)
   politykiem, a nie polskim przedsiebiorca, ktory do majatku
   doszedl dzieki wlasnym zdolnosciom i wlasnej pracowitosci
   i to w przezartej zlodziejstwem wszelkiego autoramentu Polsce?

   AR

Data: 2010-04-12 15:14:44
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Bronisław Komorowski
[...]

Kto lepiej złodziei przypilnuje, jak nie inny złodziej?
Trzeba, go tylko po właściwej stronie ustawić.
--
Pit

Data: 2010-04-12 15:18:45
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Bronisław Komorowski

> [...]

Kto lepiej złodziei przypilnuje, jak nie inny złodziej?
Trzeba, go tylko po właściwej stronie ustawić.

   Roman Kluska to wlasnie (rzekomy) zlodziej. :-)
   Po wlasciwej stronie w polityce to on tez juz
   zdazyl byc jako doradca premiera Jaroslawa
   Kaczynskiego do spraw gospodarczych.

   AR

Data: 2010-04-12 15:35:11
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Bronisław Komorowski
> [...]

   Roman Kluska to wlasnie (rzekomy) zlodziej. :-)
   Po wlasciwej stronie w polityce to on tez juz
   zdazyl byc jako doradca premiera Jaroslawa

Sugerujesz, że on... No nie, odpada.
Doradcą owszem, ale prezydentem? Raczej nie.
--
Pit

Data: 2010-04-12 15:41:16
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Bronisław Komorowski

> [...]

>    Kaczynskiego do spraw gospodarczych.

Sugerujesz, że on... No nie, odpada.
Doradcą owszem, ale prezydentem? Raczej nie.

   Niczego nie sugeruje, Roman Kluska wlasnie
   o to zostal oficjalnie oskarzony!
   Kto potrafi dobrze, w poczuciu odpowiedzialnosci
   za swoich wspolpracownikow, prowadzic w POLSCE
   tak duza firme, jak to bylo jego udzialem, ten potrafi
   znacznie wiecej, niz n.p. to wsi-owe popychadlo
   Bronislaw K.

   AR

Data: 2010-04-12 15:56:40
Autor: jadrys
Bronisław Komorowski
W dniu 2010-04-12 15:41, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Mały cwaniaczek wykorzystujący do maksimum idiotyczne przepisy. Kto uczciwy by przewoził swoje komputery przez granicę i wwoził je z powrotem  w celu uniknięcia podatku akcyzowego??
Ja tobym go w du.ę  kopnął szybciej niż na oddał swój głos.

Data: 2010-04-12 16:26:47
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Bronisław Komorowski
jadrys wrote:

[...]

No to dobre referencje o Jadrysia, jak widzę już ma. ;)

Kto
uczciwy by przewoził swoje komputery przez granicę i wwoził je z
powrotem  w celu uniknięcia podatku akcyzowego??

Nie, on niczego wywozić nie musiał. Nasi specjaliści od stanowienia prawa wymyślili sobie, że wystarczyło towar umieścić w tzw. składach celnych i na papierach przewozowych u celników buraka załatwić. Taki towar był wówczas formalnie towarem z importu i był zwolniony z podatku.

Kluska wykorzystał taki zapis prawny i o nic oskarżyć go nie można.
Przynajmniej nie o to.
--
Pit

Data: 2010-04-12 17:08:43
Autor: Tomy M.
Bronisław Komorowski
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hpvait$djb$1news.onet.pl...

[...]

Dodam jeszcze że sposób ten uzgodniony był PISEMNIE
z Ministerstwem Edukacji. Kluska nic na tym nie zarobił
bo zyski zjadło ministerstwo, takie były warunki przetargu.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 21:01:25
Autor: jadrys
Bronisław Komorowski
W dniu 2010-04-12 16:26, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

[...]

No wiem że nie złamał prawa.  Ale strasznie nie lubię takich krętaczy.

Data: 2010-04-13 08:41:59
Autor: cirrus
Bronisław Komorowski
jadrys wrote:
[...]

Jakich, to musisz nie znosić np Lenina, Jaruzelskiego itp.

--
stevep

Data: 2010-04-13 10:30:40
Autor: jadrys
Bronisław Komorowski

Data: 2010-04-13 13:49:11
Autor: cirrus
Bronisław Komorowski

Data: 2010-04-14 22:28:25
Autor: jadrys
Bronisław Komorowski

W dniu 2010-04-13 08:41, cirrus pisze:

No wiem że nie złamał prawa.  Ale strasznie nie lubię takich krętaczy.

Jakich, to musisz nie znosić np Lenina, Jaruzelskiego itp.

Lenin robiący drobne przekręty na podatkach? Stefan, czy ty sobie coś
takiego wogóle wyobrażasz?

Ależ skąd, to znacznie większe przekręty na świadomości ludzkiej.

E tam świadomość - każdy ma swój rozum.

Data: 2010-04-12 14:52:07
Autor: Panslavista
Bronisław Komorowski

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:b427a$4bc30363$54702a04$22441news.chello.at...

> [...]

  RP wlasnie przez ludzi z kregu o.Rydzyka.

  Uwazam, ze w zaistnialej sytuacji to bardzo dobry kandydat

Popieram.

Data: 2010-04-12 13:22:29
Autor: Tomy M.
Bronisław Komorowski
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ab90a$4bc300af$54702a04$22239news.chello.at...

  Glosuj na Kluske od o.Rydzyka! :-)
  http://pl.wikipedia.org/wiki/Roman_Kluska

To ten facet od Optimusa?
Czyli ten który nie chciał się dzielić kasą z chłopakami ze WSI/SB?

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 13:32:46
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Bronisław Komorowski

"Tomy M." <tomy@ansibl.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

>   http://pl.wikipedia.org/wiki/Roman_Kluska

To ten facet od Optimusa?
Czyli ten który nie chciał się dzielić kasą z chłopakami ze WSI/SB?

   Roman Kluska dal sie poznac jako osoba bezwzglednie uczciwa
   tak w sprawach zowodowych, jak i prywatnych, a to bardzo
   rzadka i przez to cenna cecha wsrod naszych rodakow.

   AR

Data: 2010-04-12 13:33:57
Autor: Neko
Bronisław Komorowski
[...]

Potwierdzam. Pan Roman Kluska to krysztalowa osoba

Ale on chyba - z tego co wiem - rzucil to wszystko w diably.

Chyba hoduje owce.

Data: 2010-04-12 15:53:35
Autor: Tomy M.
Bronisław Komorowski
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:e73a9$4bc3050d$54702a04$22575news.chello.at...

  Roman Kluska dal sie poznac jako osoba bezwzglednie uczciwa
  tak w sprawach zowodowych, jak i prywatnych, a to bardzo
  rzadka i przez to cenna cecha wsrod naszych rodakow.

Przecież piszę: "nie chciał się dzielić kasą z chłopakami ze WSI/SB?"
To są jego słowa.Facet jest nieprawdopodobnie uczciwy z włąsnej woli
zapłacił 28 milionów podatku mimo że mógł nie zapłacić nic.
Obawiał się że po "działkę" z tych 28 milionów przylezie
ktoś z WSI/SB, ale i tak go załatwili.
 On by nie wytrzymał w polityce 10 minut. Nie ma uczciwych
polityków.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 16:04:33
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Bronisław Komorowski

> [...]

ktoś z WSI/SB, ale i tak go załatwili.
 On by nie wytrzymał w polityce 10 minut. Nie ma uczciwych

  ,,Nie ma uczciwych politykow'' - dlatego wlasnie, uczciwie myslac,
  prezydentem moze i powinien zostac ktos, kogo stac w tej roli
  na dystans wobec lajdactw politycznych dnia codziennego, bo taka
  ta rola byc musi, by panstwo polskie moglo lepiej funkcjonowac.

  AR

  P.S.  Gabriel Narutowicz tez byl technikiem, a nie politykiem.

Data: 2010-04-12 16:23:34
Autor: Tomy M.
Bronisław Komorowski
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7eaca$4bc328a8$54702a04$25501news.chello.at...

[...]

 Kluska stając się prezydentem zostanie ... politykiem
"A Politycy uczciwi nie są ..."
Problem polega na tym że nie znamy motywów dla których
np. ŚP Lech Kaczyński bratał się z USA, a jakieś
motywy musiały być. Nie uwierzę że to zwykła rusofobia.
Prezydent w największym stopniu skrywa tajemnicę, to
specyfika tego urzędu. Jeżeli ktoś coś ukrywa, nawet
z racji pełnionego stanowiska, to jak się to ma do jego
uczciwości? ... przestaje być uczciwy "z urzędu".
 Wszelkie tajemnice są szkodliwe, dla Polski lepszy byłby
bardziej przejrzysty sposób sprawowania władzy, szczególnie
w kwestii podejmowania ważnych decyzji. Nawet jeżeli
miałby odbić się czkawką z powodów bezpieczeństwa.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 16:40:36
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Bronisław Komorowski

> [...]

miałby odbić się czkawką z powodów bezpieczeństwa.

-- Tomy M. www.ansibl.com

   ,,Kluska stając się prezydentem zostanie ... politykiem"
   - gdyby nim rzeczywiscie zostal, uzyskalby szanse zostac
   czyms wiecej, polskim mezem stanu.

   PiS, z ktorym s.p. pan Prezydent w jakis sposob byl
   zwiazany przed objeciem swego ostatniego urzedu,
   probowalo w jakis sposob rozwiazywac glowny polski
   dylemat polityczny, dylemat kraju od wiekow znajdujacego sie
   ze wzgledu na geopolityczne uwarukowania w krytycznym
   czesto polozeniu.
   Ostatnim zarzutem jaki moglbym Lechowi Kaczynskiemu
   postawic bylaby kontynuacja pilsudczykowskiej linii
   proamerykanskiej w polityce zagranicznej.

   AR

Data: 2010-04-12 14:01:25
Autor: cirrus
Bronisław Komorowski
[...]

Od Rydzyka to chyba na Roberta Nowaka i to poprawne, psychol niech glosuje na psychola.

--
stevep

Data: 2010-04-12 13:40:48
Autor:
Bronisław Komorowski
On Mon, 12 Apr 2010 12:47:50 +0200, "jurek" <jurekbil@op.pl> wrote:

Nie tak dawno z jego ust padły te nikczemne słowa "Jaki prezydent taki zamach" -
co dzis ma nam do powiedzenia drogi Bronisław?

 o zmarlych tylko dobrze albo milczenie. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-12 14:54:36
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Bronisław Komorowski
=?utf-8?Q?=22=2E=3Che=C2=AEsk=3E=2E=22?= =?UTF-8?B?PC5XQzE1woBiaWdicmVkbmllQGludGVyaWEucGw+?= wrote:

[...]

Tak, tak Hesku. Niektórzy mówią dobrze, i wychodzą na na inteligentnych, jak choćby Ty, ale niektórzy zachowują się też jak chamy i bluzgają okrutnie.

Z tego taka pointa się nasuwa, że aby nie wyjść na chama wystarczy nicka zmienić.
--
Pit

Data: 2010-04-12 13:59:40
Autor: cirrus
Bronisław Komorowski
Użytkownik "jurek" <jurekbil@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001675.4bc2fa56newsgate.onet.pl...
Nie tak dawno z jego ust padły te nikczemne słowa "Jaki prezydent taki
zamach" - co dzis ma nam do powiedzenia drogi Bronisław?

A gdzie padły ta słowa, pewnie w twojej wyobraxni psycholu.

--
stevep

Data: 2010-04-12 14:21:57
Autor: sofu
Bronisław Komorowski

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości
> [...]
> zamach" - co dzis ma nam do powiedzenia drogi Bronisław?

A gdzie padły ta słowa, pewnie w twojej wyobraxni psycholu.

Ja tez je słyszałem w TV kilka razy wiec padły na 100 %.
Wystarczy wpisac do google : " Jaki prezydent taki zamach" i sprawa staje
sie jasna.
Mozna tez tutaj zajrzec:
http://www.fronda.pl/budyn78/blog/jaki_prezydent_taka_katastrofa

sofu

Data: 2010-04-12 14:36:47
Autor: PaPi
Bronisław Komorowski
Wystarczy wpisac do google : " Jaki prezydent taki zamach" i sprawa staje
sie jasna.
Mozna tez tutaj zajrzec:
http://www.fronda.pl/budyn78/blog/jaki_prezydent_taka_katastrofa

Czy Ty umiesz czytac ???
Z tejze strony :

""Jaki prezydent, taki zamach" był uprzejmy powiedzieć nasz od wczoraj p.o. Prezydenta, Bronisław Komorowski, po zamachu na prezydenta Kaczyńskiego w  Gruzji"

""Jaki Prezydent, taka katastrofa" – dopowiedział los"

Los =! Bronislaw Komorowski

Data: 2010-04-12 14:43:40
Autor: cytryna
Bronisław Komorowski
> [...]
> zamach" - co dzis ma nam do powiedzenia drogi Bronisław?

A gdzie padły ta słowa, pewnie w twojej wyobraxni psycholu.

Ty oszuście plugawy, dobrze wiesz ze kłamiesz jak wy wszyscy ze służb, aktualnie w PO. Oto dokumentacja:
   1.
      Wiadomości znalezione dla zapytania Jaki prezydent taki zamach"
      Jaki Prezydent, taka katastrofa&#8206; - 1 dzień temu
      "Jaki prezydent, taki zamach" był uprzejmy powiedzieć nasz od wczoraj po Prezydenta, Bronisław Komorowski, po zamachu na prezydenta Kaczyńskiego w Gruzji. ...
      Salon 24
   2.
      Jaki prezydent taki zamach. - Wiadomości - Forum dyskusyjne ...
      24 Lis 2008 ... Forum Gazeta.pl, tematyka: najnowsze wiadomości, newsy, informacje.
      forum.gazeta.pl/.../w,902,87629376,87661132,Jaki_prezydent_taki_zamach_.html
   3.
      Wprost 24 - Forum - Jaki Prezydent taki Zamach
      Liczba postów: 7 - Liczba autorów: 3 - Ostatni post: 24 Lis 2008
      Jaki Prezydent taki Zamach. Autor: ble_ble_ble; Data: 2008-11-24 13:39. -
 albo jakoś tak - powiedział dzisiaj na antenie jedynki marszałek ...
      forum.wprost.pl/glowne/?w=175393 - Kopia
      Więcej wyników z dyskusji
   4.
      Fronda &#8250; Niekonstruktywna krytyka polityczna &#8250; Jaki Prezydent ...
      11 Kwi 2010 ... "Jaki prezydent, taki zamach" był uprzejmy powiedzieć nasz od wczoraj p.o. Prezydenta, Bronisław Komorowski, po zamachu na prezydenta ...
      www.fronda.pl/budyn78/blog/jaki_prezydent_taka_katastrofa - 22 godz. temu
      Więcej wyników z ostatnich 24 godzin
   5.
      Komorowski: "Jaki prezydent taki zamach" - PLK: "Stan Klęski ...
      Komorowski: "Jaki prezydent taki zamach". Tagi: katastrofa samolotu prezydenckiego. pamiętamy tą szyderczą wypowiedz. zgłoś nadużycie dodaj do obserwowanych ...
      stankleskirozumu.salon24.pl/168756,komorowski-jaki-prezydent-taki-
zamach - Kopia
   6.
      Jaki prezydent, taki zamach... (+ gra symulator rzutów) - Joe Monster
      16 Gru 2008 ... Czy najpilniej strzeżony prezydent na świecie może dostać butem w twarz na konfe...
      www.joemonster.org/.../Jaki_prezydent_taki_zamach_gra_symulator_rzutow_ -
 Kopia
   7.
      BLIP - wieczorek: "Jaki #Prezydent, taki zamach" powiedział swego ...
      "Jaki #Prezydent, taki zamach" powiedział swego czasu Bronek. Czy #Komorowski będzie lepszym prezydentem niż #Kaczyński? #polityka #po #prawybory #wybory.
      blip.pl/s/59379385 - Kopia
   8.
      Jaki prezydent taki zamach - Palikot. - Daj Opis
      Jaki prezydent taki zamach - Palikot. zgłoś do moderacji >>. style, WIELKIE LITERY małe litery. Jak w zdaniu FaLoWaNy TeKsT ...
      dajopis.pl/id,1727,edit,opis.html - Kopia
   9.
      Komorowski: Jaka wizyta, taki zamach. To niepoważne
      24 Lis 2008 ... Tytuł powinien brzmieć chyba - "Jaki Prezydent taki zamach". Smutne jest jednaże to, że ośmiesza nas jako naród wobec całego świata. ...
      news.money.pl/artykul/komorowski;jaka;wizyta;...;zamach;... - Kopia - Podobne
  10.
      Jaki prezydent - taki zamach, jaki kraj - tacy terroryści a ...
      Jaki prezydent - taki zamach, jaki kraj - tacy terroryści a ...
      nortus.pinger.pl/m/1288691 - Kopia
  11.
      Jaki Prezydent, taka katastrofa | Niepoprawni.pl
      "Jaki prezydent, taki zamach" był uprzejmy powiedzieć nasz od wczoraj po Prezydenta, Bronisław Komorowski, po zamachu na prezydenta Kaczyńskiego w Gruzji.
      niepoprawni.pl/blog/3/jaki-prezydent-taka-katastrofa

A teraz morda w kubeł oprychu.

Data: 2010-04-12 15:03:17
Autor: PaPi
Bronisław Komorowski
<ciach bredni>

A teraz morda w kubeł oprychu.

Gdzie w podanych przez Ciebie przykladach jest DOWOD na to, ze Komorowski powiedzial :

"JAKI PREZYDENT TAKA KATASTROFA" ?

Przeciez Ty jako "dowody" uzywasz cytatow z grup dyskusyjnych gdzie pisza podobne Tobie wiarygodne autorytety...

Co wiecej, w przytaczanych przez Ciebie linkach np. w tym :
http://www.fronda.pl/budyn78/blog/jaki_prezydent_taka_katastrofa
jak wol stoi co powiedzial Komorowski, a mianowicie :
"JAKI PREZYDENT TAKI ZAMACH"

Rece opadaja ...

Data: 2010-04-12 16:57:55
Autor: the_foe
Bronisław Komorowski
W dniu 2010-04-12 15:03, PaPi pisze:
<ciach bredni>

[...]

a i tego nie powiedzial
powiedzial:
"jaka wizyta taki zamach"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,5981294,Komorowski__Jaka_wizyta__taki_zamach.html

--
the_foe

Data: 2010-04-12 15:09:28
Autor: MarekS
Bronisław Komorowski

[...]

nie ma czasu ani glowy teraz na pisanie przemowien, grzebie w szufladach i piwnicach palacu

Data: 2010-04-12 15:55:56
Autor: Tomy M.
Bronisław Komorowski
Użytkownik "MarekS" <be@op.pl> napisał w wiadomości news:hpv61i$k3h$1newsread1.aster.pl...

nie ma czasu ani glowy teraz na pisanie przemowien, grzebie w szufladach i piwnicach palacu

Dokładnie!  Wieczorem będą pewnie palić papiery
na śmietniku obok IPN.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 16:59:15
Autor: the_foe
Bronisław Komorowski
W dniu 2010-04-12 12:47, jurek pisze:
Nie tak dawno z jego ust padły te nikczemne słowa "Jaki prezydent taki zamach" -
co dzis ma nam do powiedzenia drogi Bronisław?

takich słow nie uzył
powiedział:
"JAKA WIZYTA TAKI ZAMACH"
http://dziennik.pl/wydarzenia/article270237/Komorowski_Jaka_wizyta_taki_zamach.html

--
the_foe

Data: 2010-04-12 17:11:29
Autor: Tomy M.
Bronisław Komorowski
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hpvcg0$mck$2news.dialog.net.pl...

takich słow nie uzył
powiedział:
"JAKA WIZYTA TAKI ZAMACH"
http://dziennik.pl/wydarzenia/article270237/Komorowski_Jaka_wizyta_taki_zamach.html

Gdzie ta zajebista różnica?
Może powiedz jeszcze przez jakie "h" to mówił, bo
są tacy co twierdzą że przez "h", a pewne źródła podają
że jednak prawidłowo przez "ch".

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 17:27:05
Autor: the_foe
Bronisław Komorowski
W dniu 2010-04-12 17:11, Tomy M. pisze:
[...]

masz racje, nie ma żadnej. nawet wydaje mi się, że powiedział "Jaki Kaczyński taki slimak wystaw rogi".

--
the_foe

Data: 2010-04-12 22:06:01
Autor: sofu
Bronisław Komorowski

> [...]
zamach" -
> co dzis ma nam do powiedzenia drogi Bronisław?

Chyba tak powiedział?!
Jest to podobne, ale jednak nieco inne.
Muszę to krytycznie powiedziec, że sie z czasem zacierają szczegóły.

sofu

Bronisław Komorowski