Bronisław Komorowski

Data: 2010-04-12 13:59:40
Autor: cirrus
Bronisław Komorowski
Użytkownik "jurek" <jurekbil@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001675.4bc2fa56newsgate.onet.pl...
Nie tak dawno z jego ust padły te nikczemne słowa "Jaki prezydent taki
zamach" - co dzis ma nam do powiedzenia drogi Bronisław?

A gdzie padły ta słowa, pewnie w twojej wyobraxni psycholu.

--
stevep

Data: 2010-04-12 14:21:57
Autor: sofu
Bronisław Komorowski

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości
> [...]
> zamach" - co dzis ma nam do powiedzenia drogi Bronisław?

A gdzie padły ta słowa, pewnie w twojej wyobraxni psycholu.

Ja tez je słyszałem w TV kilka razy wiec padły na 100 %.
Wystarczy wpisac do google : " Jaki prezydent taki zamach" i sprawa staje
sie jasna.
Mozna tez tutaj zajrzec:
http://www.fronda.pl/budyn78/blog/jaki_prezydent_taka_katastrofa

sofu

Data: 2010-04-12 14:36:47
Autor: PaPi
Bronisław Komorowski
Wystarczy wpisac do google : " Jaki prezydent taki zamach" i sprawa staje
sie jasna.
Mozna tez tutaj zajrzec:
http://www.fronda.pl/budyn78/blog/jaki_prezydent_taka_katastrofa

Czy Ty umiesz czytac ???
Z tejze strony :

""Jaki prezydent, taki zamach" był uprzejmy powiedzieć nasz od wczoraj p.o. Prezydenta, Bronisław Komorowski, po zamachu na prezydenta Kaczyńskiego w  Gruzji"

""Jaki Prezydent, taka katastrofa" – dopowiedział los"

Los =! Bronislaw Komorowski

Data: 2010-04-12 14:43:40
Autor: cytryna
Bronisław Komorowski
> [...]
> zamach" - co dzis ma nam do powiedzenia drogi Bronisław?

A gdzie padły ta słowa, pewnie w twojej wyobraxni psycholu.

Ty oszuście plugawy, dobrze wiesz ze kłamiesz jak wy wszyscy ze służb, aktualnie w PO. Oto dokumentacja:
   1.
      Wiadomości znalezione dla zapytania Jaki prezydent taki zamach"
      Jaki Prezydent, taka katastrofa&#8206; - 1 dzień temu
      "Jaki prezydent, taki zamach" był uprzejmy powiedzieć nasz od wczoraj po Prezydenta, Bronisław Komorowski, po zamachu na prezydenta Kaczyńskiego w Gruzji. ...
      Salon 24
   2.
      Jaki prezydent taki zamach. - Wiadomości - Forum dyskusyjne ...
      24 Lis 2008 ... Forum Gazeta.pl, tematyka: najnowsze wiadomości, newsy, informacje.
      forum.gazeta.pl/.../w,902,87629376,87661132,Jaki_prezydent_taki_zamach_.html
   3.
      Wprost 24 - Forum - Jaki Prezydent taki Zamach
      Liczba postów: 7 - Liczba autorów: 3 - Ostatni post: 24 Lis 2008
      Jaki Prezydent taki Zamach. Autor: ble_ble_ble; Data: 2008-11-24 13:39. -
 albo jakoś tak - powiedział dzisiaj na antenie jedynki marszałek ...
      forum.wprost.pl/glowne/?w=175393 - Kopia
      Więcej wyników z dyskusji
   4.
      Fronda &#8250; Niekonstruktywna krytyka polityczna &#8250; Jaki Prezydent ...
      11 Kwi 2010 ... "Jaki prezydent, taki zamach" był uprzejmy powiedzieć nasz od wczoraj p.o. Prezydenta, Bronisław Komorowski, po zamachu na prezydenta ...
      www.fronda.pl/budyn78/blog/jaki_prezydent_taka_katastrofa - 22 godz. temu
      Więcej wyników z ostatnich 24 godzin
   5.
      Komorowski: "Jaki prezydent taki zamach" - PLK: "Stan Klęski ...
      Komorowski: "Jaki prezydent taki zamach". Tagi: katastrofa samolotu prezydenckiego. pamiętamy tą szyderczą wypowiedz. zgłoś nadużycie dodaj do obserwowanych ...
      stankleskirozumu.salon24.pl/168756,komorowski-jaki-prezydent-taki-
zamach - Kopia
   6.
      Jaki prezydent, taki zamach... (+ gra symulator rzutów) - Joe Monster
      16 Gru 2008 ... Czy najpilniej strzeżony prezydent na świecie może dostać butem w twarz na konfe...
      www.joemonster.org/.../Jaki_prezydent_taki_zamach_gra_symulator_rzutow_ -
 Kopia
   7.
      BLIP - wieczorek: "Jaki #Prezydent, taki zamach" powiedział swego ...
      "Jaki #Prezydent, taki zamach" powiedział swego czasu Bronek. Czy #Komorowski będzie lepszym prezydentem niż #Kaczyński? #polityka #po #prawybory #wybory.
      blip.pl/s/59379385 - Kopia
   8.
      Jaki prezydent taki zamach - Palikot. - Daj Opis
      Jaki prezydent taki zamach - Palikot. zgłoś do moderacji >>. style, WIELKIE LITERY małe litery. Jak w zdaniu FaLoWaNy TeKsT ...
      dajopis.pl/id,1727,edit,opis.html - Kopia
   9.
      Komorowski: Jaka wizyta, taki zamach. To niepoważne
      24 Lis 2008 ... Tytuł powinien brzmieć chyba - "Jaki Prezydent taki zamach". Smutne jest jednaże to, że ośmiesza nas jako naród wobec całego świata. ...
      news.money.pl/artykul/komorowski;jaka;wizyta;...;zamach;... - Kopia - Podobne
  10.
      Jaki prezydent - taki zamach, jaki kraj - tacy terroryści a ...
      Jaki prezydent - taki zamach, jaki kraj - tacy terroryści a ...
      nortus.pinger.pl/m/1288691 - Kopia
  11.
      Jaki Prezydent, taka katastrofa | Niepoprawni.pl
      "Jaki prezydent, taki zamach" był uprzejmy powiedzieć nasz od wczoraj po Prezydenta, Bronisław Komorowski, po zamachu na prezydenta Kaczyńskiego w Gruzji.
      niepoprawni.pl/blog/3/jaki-prezydent-taka-katastrofa

A teraz morda w kubeł oprychu.

Data: 2010-04-12 15:03:17
Autor: PaPi
Bronisław Komorowski
<ciach bredni>

A teraz morda w kubeł oprychu.

Gdzie w podanych przez Ciebie przykladach jest DOWOD na to, ze Komorowski powiedzial :

"JAKI PREZYDENT TAKA KATASTROFA" ?

Przeciez Ty jako "dowody" uzywasz cytatow z grup dyskusyjnych gdzie pisza podobne Tobie wiarygodne autorytety...

Co wiecej, w przytaczanych przez Ciebie linkach np. w tym :
http://www.fronda.pl/budyn78/blog/jaki_prezydent_taka_katastrofa
jak wol stoi co powiedzial Komorowski, a mianowicie :
"JAKI PREZYDENT TAKI ZAMACH"

Rece opadaja ...

Data: 2010-04-12 16:57:55
Autor: the_foe

[...]