Bronisław Komorowski jak Incitatus

Data: 2010-07-01 15:58:12
Autor: Zygmunt Stary
Bronisław Komorowski jak Incitatus
Tusk jak Kaligula wystawił swojego "faworyta" w walce o najwyższy
urząd RP.
Mam nadzieję, że w ostatniej chwili Polacy się otrząsną, a Tusk
odpowiedzialny za śmierć Prezydenta RP, elity wojskowej i państwowej,
w rachubach się przeliczy...
To ostatnia chwila na propaństwową refleksję..
Pozdr.
zw

Data: 2010-07-02 01:19:19
Autor: Lorn
Zygmunt Stary pisze:
Tusk jak Kaligula wystawił swojego "faworyta" w walce o najwyższy
urząd RP.

Gdyby nie tragiczna śmierć Lecha Kaczyńskiego też byś tak o nim napisał, że to Jaruś wystawia swego faworyta? :> W PiS`ie prawybory nie mają racji bytu... Jaruś totalitarny władca swej trzódki ... :>

[...]

Co do reszty... Szkoda mojej klawiatury :)

Data: 2010-07-02 08:06:23
Autor: Jerzy Tabortowski
Bronisław Komorowski jak Incitatus
W PiS`ie prawybory nie mają racji bytu...

A gdzieś miały miejsce ... ??

Data: 2010-07-02 08:08:59
Autor: mkałrwan jest debilem
Bronisław Komorowski jak Incitatus
Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał

A gdzieś miały miejsce ... ??

W PO.

--

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-07-02 08:15:23
Autor: Jerzy Tabortowski
Bronisław Komorowski jak Incitatus
W PO.

Ten żenujący spektakl :
"A teraz Szanowni Wyborcy sztuka pod tytułem Sprowadzamy Sikorskiego do parteru, a namaszczamy drogiego Bronisława" nazywasz prawyborami ??

Data: 2010-07-02 09:10:19
Autor: mkałrwan jest debilem
[...]

Co takiego poza swoją niechęcią do PO, upoważnia cię do kwestionowania prawyborów?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-02 09:27:42
Autor: Jerzy Tabortowski
Bronisław Komorowski jak Incitatus
Co takiego poza swoją niechęcią do PO, upoważnia cię do kwestionowania
prawyborów?

Bo to nie były prawybory tylko farsa dla motłochu.
Pokaz jak się udupia gostka, Tusk zna powody.
Nie lubię Sikora, ale aż mi się go szkoda zrobiło, z jaką bezwzględnością zrobiono z niego kompletnego szczyla.
Po prawyborach, Sikorski jako minister jakby nie patrzeć eksponowanego resortu zniknął, nie ma gościa, zniknęli go Tusk et consortes.
Prawybory, Boże, jak lipa dla motłochu.

Data: 2010-07-02 09:36:55
Autor: mkałrwan jest debilem
[...]

Deprecjonowanie tego na co nie można się zdobyc, to dośc prymitywna forma "dyskusji". Poza tym, że zrobiło ci się go żal, nie podałeś ani jednego powodu, dla którego prawybory były "nie tak".

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-02 09:50:25
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Dla słabszych 3 razy:

Bo to nie były prawybory tylko farsa dla motłochu.
Bo to nie były prawybory tylko farsa dla motłochu.
Bo to nie były prawybory tylko farsa dla motłochu.

Poczytaj o prawyborach w Partii Republikańskiej, gdzie ścierają się skrajne frakcje, o prawyborach u Torysów (tu mniejsza różnica poglądów, ale zawsze). Tandeta urządzona przez PO pokazała 2 kolesi którzy niczym się w poglądach nie różnili, po raz kolejny powtarzam: jedynym celem tej farsy było totalne uwalenie Sikora.

Data: 2010-07-02 12:29:34
Autor: mkałrwan jest debilem
[...]

Możesz po stokroc powtarzac ten swój sloganik, tyle tylko, że to właśnie ty wychodzisz na najsłabszego nie potrafiąc rzeczowo umotywowac swojej konfabulacji.

Jeśli chcesz przeczytac o wyborczej farsie, to proszę:

"Wybór nie tylko słuszny, ale jedynie słuszny - tak prezydent Lech Kaczyński skomentował ponowny wybór Jarosława Kaczyńskiego na prezesa PiS."
http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/403976,prezydent_o_wyborze_brata_na_prezesa_pis_wybor_jedynie_sluszny.html

 Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-02 14:39:41
Autor: Jerzy Tabortowski
Bronisław Komorowski jak Incitatus
Możesz po stokroc powtarzac ten swój sloganik, tyle tylko, że to właśnie ty
wychodzisz na najsłabszego nie potrafiąc rzeczowo umotywowac swojej
konfabulacji.

Dla coraz słabszych ponownie 3 razy:

[...]

To są PRAWYBORY.

[...]

Nie weksluj na Jarkacza, mówimy o PRAWYBORACH w Platfuairni. Dociera ?? Tam nikt nie robił PRAWYBORÓW, jak sam raczyłeś zauważyć, pamięć zawodzi ??

Data: 2010-07-02 06:06:43
Autor: Zygmunt Stary
Bronisław Komorowski jak Incitatus
On 2 Lip, 14:39, Jerzy Tabortowski
<jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> wrote:
> [...]

Tam nikt nie robił PRAWYBORÓW, jak sam raczyłeś zauważyć, pamięć zawodzi ??

Prawybory w PO byłyby, gdyby Palikot spotkał się z Gowinem.
To byłoby autentyczne starcie.
Tusk, jako niekwestionowany lider mógł startować bez jakichkolwiek
prawyborów.
Podobnym nonsensem byłyby prawybory w PiS.
W niedzielę wybieramy między 1044-letnią Polską a POlską inaczej, PR-
owskim ahistorycznym, "dającym wszystkim d..." tuskolandem!
"Ziemio piękna, ziemio trudna, Ojczyzno moja - Polsko" - JP2.
Pozdr
ZW.

Data: 2010-07-02 15:52:03
Autor: Jerzy Tabortowski
Bronisław Komorowski jak Incitatus
Prawybory w PO byłyby, gdyby Palikot spotkał się z Gowinem.
To byłoby autentyczne starcie.

Tak jest, to byłyby prawybory.

Tusk, jako niekwestionowany lider mógł startować bez jakichkolwiek
prawyborów. Podobnym nonsensem byłyby prawybory w PiS.

Absolutnie.

Powtarzam po raz kolejny: farsa dla motłochu była tylko i wyłącznie po to aby namaścić Komorowskiego, totalnie upodlając Sikorskiego, aby wyeliminować go z gry. Sądzę że Sikor straci stołek w MSZ. I niech się buja.

Data: 2010-07-02 07:45:58
Autor: cytryna
[...]

Proszę nie zapominać o pierwszej damie w roli (z)wodnika:
Będziemy mieli świetny ozdrowieńczy prysznic w wydaniu pani prezydentowej.
Save The Whale! http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-02 12:02:05
Autor: heÂŽsk
Bronisław Komorowski jak Incitatus
On Fri, 02 Jul 2010 07:45:58 +0200, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

> [...]

Proszę nie zapominać o pierwszej damie w roli (z)wodnika:
Będziemy mieli świetny ozdrowieńczy prysznic w wydaniu pani prezydentowej.

 nie wstyd ci tak opluwac zone komrowskiego ? --

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-02 12:02:05
Autor: heÂŽsk
Bronisław Komorowski jak Incitatus
On Thu, 1 Jul 2010 15:58:12 -0700 (PDT), Zygmunt Stary
<zygwar@gmail.com> wrote:

[...]

 a tys co za jeden? pis cie reanimowal na czas lizania tylka lewicy?

 host80-48-113-130.cable.wsm.wielun.pl

--

 HeSk

http://dadrl.pl/