Bronisław Komorowski jest ciężko chory?

Data: 2015-02-20 19:29:54
Autor: MarkWoydak
Bronisław Komorowski jest ciężko chory?

news:mc7h76$d27$1mx1.internetia.pl...
Nad Europę, a przede wszystkim nad Polskę, znowu nadciągają chmury.
Polityka Rosji wobec naszego najbliższego sąsiada, Ukrainy, lada moment
może przerodzić się w otwartą agresję.

Powiedz mi lepiej który to jest ten "de bul"?

ten: http://tiny.pl/qvwk9
ten: http://tiny.pl/q351d
czy ten: http://tiny.pl/q351l ?

KTÓRY Z NICH JEST TYM PODŻEGACZEM?

Odpowiesz na pytanie czy bedziesz krecić się jak glista świdnicka w twojej
dupie?

MW

Data: 2015-02-20 22:05:29
Autor: boukun
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mc7uh9$1a0$7news.albasani.net...

[...]

Ten złodziej emerytur bez wąsa! Strażnik żyrandola...

boukun

Bronisław Komorowski jest ciężko chory?