Bronisław Komorowski powinien zostać prezydentem Polski

Data: 2010-04-10 12:26:21
Autor: boukun
Bronisław Komorowski powinien zostać prezydentem Polski
Zaoszczędziłoby to Polakom pieniędzy na kampanię wyborcz±. Bóg tak chciał...

boukun

Data: 2010-04-10 03:29:33
Autor: Hans Kloss
Bronisław Komorowski- prezydent wszystkich bouk unów
On 10 Kwi, 12:26, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Zaoszczędziłoby to Polakom pieniędzy na kampanię wyborcz±.
Wasze niedoczekanie, kurwie syny i córki.
J-23

Data: 2010-04-10 12:31:00
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Apr 2010 03:29:33 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

On 10 Kwi, 12:26, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Zaoszczędziłoby to Polakom pieniędzy na kampanię wyborcz±.
Wasze niedoczekanie, kurwie syny i córki.

Boga nie ma!

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-04-10 12:56:26
Autor:
Bronisław Komorowski- prezydent wszystkich boukunó w
On Sat, 10 Apr 2010 12:31:00 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> Wasze niedoczekanie, kurwie syny i córki.

Boga nie ma!

 a jak jest? no to wtedy grzesiuz masz problem...

--

 HeSk

Data: 2010-04-10 13:10:50
Autor: Piotr
Bronisław Komorowski- prezydent wszystkich boukunów
Dnia Sat, 10 Apr 2010 12:56:26 +-0200, "<he+AK4-sk>" napisa+AUI-(a):

Boga nie ma!

 a jak jest? no to wtedy grzesiuz masz problem...

 Jest grupa ludzi, kt+APM-ra ma problem niezale+AXw-nie od tego, czy B+APM-g jest, czy
nie.
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nie+AXo-le odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wa+AUI-kun usun+AQUBQg-, ale jakby kto chcia+AUI-, to mog+ARk- podes+AUI-a+AQc- na priv.

Data: 2010-04-10 15:15:09
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Dnia Sat, 10 Apr 2010 03:29:33 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

On 10 Kwi, 12:26, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Zaoszczędziłoby to Polakom pieniędzy na kampanię wyborczą.
Wasze niedoczekanie, kurwie syny i cĂłrki.

Boga nie ma!

 a jak jest? no to wtedy grzesiuz masz problem...

To ĹĽe ty uwaĹĽasz ĹĽe jest to juĹĽ nie mĂłj problem.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-04-10 16:04:42
Autor:
Bronisław Komorowski- prezydent wszystkich boukunó w
On Sat, 10 Apr 2010 15:15:09 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  a jak jest? no to wtedy grzesiuz masz problem...

To że ty uważasz że jest to już nie mój problem.

 powiesiles juz u siebie w pokoju krzyz ?
 miales go opluwac, a kiedy na ciebie nadejdzie
 pora bedziesz mogl blagac "tego ktorego nie ma" o litosc.

--

 HeSk

Data: 2010-04-10 12:54:31
Autor: boukun
Bronisław Komorowski- prezydent wszystkich boukunów

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:f8bb903f-e831-4bb2-b23d-590ca4696e7d12g2000yqi.googlegroups.com...

A teraz odmów różaniec...

boukun

Data: 2010-04-10 12:56:26
Autor:
Bronisław Komorowski- prezydent wszystkich boukunó w
On Sat, 10 Apr 2010 03:29:33 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On 10 Kwi, 12:26, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
> Zaoszczędziłoby to Polakom pieniędzy na kampanię wyborcz±.
Wasze niedoczekanie, kurwie syny i córki.

 jakiz ty jestes zalosny. prymitywny i chamski.  czym sie roznisz od tego gamionia boukuna ?

 --

 HeSk

Data: 2010-04-10 13:07:19
Autor: Piotr
Bronisław Komorowski- prezydent wszystkich boukunów
Dnia Sat, 10 Apr 2010 12:56:26 +-0200, "<he+AK4-sk>" napisa+AUI-(a):

 jakiz ty jestes zalosny. prymitywny i chamski.  czym sie roznisz od tego gamionia boukuna ?

No, pracuje i podatki p+AUI-aci, czyli nie +AXw-eruje na nas. Nie wiem jak dla ciebie, ale dla mnie to istotna r+APMBfA-nica.
Piotr

Data: 2010-04-10 16:04:41
Autor:
On Sat, 10 Apr 2010 13:07:19 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Sat, 10 Apr 2010 12:56:26 +0200, "<he®sk>" napisał(a):

>  jakiz ty jestes zalosny. prymitywny i chamski. >  czym sie roznisz od tego gamionia boukuna ?

No, pracuje i podatki płaci, czyli nie żeruje na nas. Nie wiem jak dla ciebie, ale dla mnie to istotna różnica.
Piotr

 czym sie rozni piszac te swoje brednie na psp ?

--

 HeSk

Data: 2010-04-10 12:41:06
Autor: sofu
Bronisław Komorowski powinien zostać prezydentem Polski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci
Zaoszczędziłoby to Polakom pieniędzy na kampanię wyborcz±. Bóg tak
chciał...

boukun

-- -- -- -- -

A moze brat powinien zaj±c jego miejsce?

sofu

Data: 2010-04-10 12:48:51
Autor: Truman
Bronisław Komorowski powinien zostać prezydentem Polski

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hpplhf$464$1node2.news.atman.pl...
A moze brat powinien zaj±c jego miejsce?
Jakby się rozpieprzyli w polsce to by się podmieniło lecha na jarka, a tak dupa.

Data: 2010-04-10 12:50:52
Autor: Paweł W.
Bronisław Komorowski powinien zostać prezydentem Polski

A moze brat powinien zaj±c jego miejsce?

W tym samolocie powinien.

p.

Data: 2010-04-10 12:55:39
Autor: boukun
[...]

PiSdzielce już praktycznie nie istniej±. Tak miało być...

boukun

Data: 2010-04-10 16:47:33
Autor: iwsp
Bronisław Komorowski powinien zostać prezydentem Polski

PiSdzielce już praktycznie nie istniej±. Tak miało być...

boukun

poniżej krytyki.

IWSP --

Data: 2010-04-10 16:44:39
Autor: IWSP
Bronisław Komorowski powinien zostać prezydentem Polski
Zaoszczędziłoby to Polakom pieniędzy na kampanię wyborcz±. Bóg tak chciał...

boukun

Bronisław Komorowski powinien poszukać ostatniego bizona i zapolować na niego ...
Razem z tym panem z puszczy Białowieskiej ...

IWSP

--

Bronisław Komorowski powinien zostać prezydentem Polski