Bronisław "Komunowski" herbu "układ" w dn. 10.04.2 010r. złamał Konstytucję RP!!!

Data: 2010-05-02 04:23:19
Autor: Antenka
Bronisław "Komunowski" herbu "układ" w dn. 10.04.2 010r. złamał Konstytucję RP!!!
Bronisław Komunowski w godzinach rannych dn.10.04.2010 r. złamał
Konstytucję RP ogłaszając się samozwańczo. p.o. Prezydenta RP!

"Hrabia" Komunowski nie miał takiego prawa, bowiem oficjalnie śp.
Prezydent RP prof. Lech Kaczyński był osobą zaginioną i
niezidentyfikowaną. Identyfikacja ciała zamordowanego śp. Prezydenta
RP nastąpiła dopiero w późnych godzinach nocnych, kiedy to na miejsce
katastrofy dotarł prezydencki brat - Jarosław Kaczyński.

Warto przypomnieć, że Jarosław Kaczyński dotarł na miejsce
przeznaczenia już po namówieniu się i uzgodnieniach  Tuska i Putina,
co do przebiegu katastrofy, a jego podróż była celowo spowolniona. Są
na to  dowody.

Tymczasem samozwańczy p.o. Prezydenta RP hrabia Komunowski już w
pierwszych godzinach po zamachu wysłał swoją ekipę, która po kolei
zaczęła włamywać się do lokali parlamentarzystów i ich domów ( do śp.
A. Szczygło, posła Zb.Wassermanna, prezesa J.Kurtyki) i wynosić
obciążające jego szajkę materiały - materiały na tzw. układ.

Panie Komunowski pójdzie pan pod trybunał stanu za złamanie
Konstytucji RP!

Antenka

Data: 2010-05-02 13:31:20
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

--
Pomodl sie za niego, poniewaz jego los nie jest godny pozazdroszczenia.

AR

Data: 2010-05-02 05:27:24
Autor: Antenka
Bronisław "Komunowski" herbu "układ" w dn. 10. 04.2010r. złamał Konstytucję RP!!!

Nie!!! Najpierw niech przeprosi!

Antenka

Data: 2010-05-02 13:33:09
Autor: u2
Bronisław "Komunowski" herbu "u kład" w dn. 10.04.2010r. złamał Konstytucję RP!!!
W dniu 2010-05-02 13:23, Antenka pisze:
Bronisław Komunowski

W Rosji piszą na Bronka : Komarowski, pewnie przyrównują go do komara,
ale nie Władysława.

Data: 2010-05-02 13:35:25
Autor: A

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:099ca5ee-474d-48f3-8e40-1a843492af7ah9g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

prezydencki brat - Jarosław

Data: 2010-05-02 20:49:56
Autor: jadrys
[...]

Nie żartuj Antenko... kto niby by miał go postawić przed tym trybunałem? Przecież od lewa do prawa to wszystko kolesie. Rozkradziona została nieomal cała Polska, a tu nawet nikt nie ma/miał postawionych zarzutów za taki stan rzeczy.. Ta rzekoma nienawiść między PiS-em a PO to wygląda na najzwyklejsze mydlenie oczu społeczeństwa :-( .

Data: 2010-05-03 08:02:34
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrkhhb$jnp$1news.onet.pl...
[...]

Tylko ciebie nikt nie ukradnie boś za głupi.

--
stevep

Data: 2010-05-03 08:55:52
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-03 08:02, cirrus pisze:
[...]

Nie wiem czy za głupi, ale myślę że nie warto mnie kraść - nie jestem dobrym materiałem na niewolnika. Raczej śmierć niż praca na swojego pana..

Data: 2010-05-03 14:33:08
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrls26$8fe$1news.onet.pl...
[...]

A na co jesteś dobrym materiałem, na głupka?

--
stevep

Data: 2010-05-04 13:01:50
Autor: Antenka
On 3 Maj, 14:33, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomościnews:hrls26$8fe$1news.onet.pl...

> [...]
> dobrym materiałem na niewolnika. Raczej śmierć niż praca na swojego pana..

A na co jesteś dobrym materiałem, na głupka?

Spieprzaj dziadu!

Antenka

Data: 2010-05-05 09:31:39
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:eaaac093-67e6-4a90-8c94-dee5ff956a93e1g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Wypierdlaj małpo w czerwonym.

--
stevep

Data: 2010-05-04 21:56:29
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-03 14:33, cirrus pisze:
[...]

Nie wiem sam - nienawidzę słuchać rozkazów. Nienawidzę ich również wydawać.

Data: 2010-05-05 00:42:40
Autor: Antenka
On 4 Maj, 21:56, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-05-03 14:33, cirrus pisze:

> Użytkownik "jadrys"<andrzej...@op.pl>  napisał w wiadomości

> A na co jesteś dobrym materiałem, na głupka?

Nie wiem sam - nienawidzę słuchać rozkazów. Nienawidzę ich również wydawać.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

A ja uwielbiam rozkazywać. Jestem urodzoną dyktatorką :D . Tak się
składa, że zawsze mam rację - wychodzi na moje. Intuicja i zdolność
przewidywania ;-)

Antenka

Bronisław "Komunowski" herbu "układ" w dn. 10.04.2 010r. złamał Konstytucję RP!!!