Bronkobus "ostrzelany" w Kielcach przez "snajperów"

Data: 2015-03-16 08:59:55
Autor: Budzik
Bronkobus "ostrzelany" w Kielcach przez "snajperów"
Użytkownik ada ada@gmail.com ...

Czemu fekaliami go nie oblali.??

Zawsze czułem, ze lubisz takie tematy...

Data: 2015-03-16 10:03:54
Autor: A. Filip
Bronkobus "ostrzelany" w Kielcach przez "snajperĂłw"
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
UĹĽytkownik ada ada@gmail.com ...

Czemu fekaliami go nie oblali.??

Zawsze czułem, ze lubisz takie tematy...

Czy wtedy ci "co na psp/pręgu srają" odpowiadaliby za podżeganie do przestępstwa? :-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaĹ‚a KukliĹ„kisch 21 wieku.
Po radości zawsze przychodzi smutek, a po cierpieniu następuje radość.

Data: 2015-03-16 09:59:54
Autor: Budzik
Bronkobus "ostrzelany" w Kielcach przez "snajperów"
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Czemu fekaliami go nie oblali.??

Zawsze czułem, ze lubisz takie tematy...

Czy wtedy ci "co na psp/pręgu sraj±" odpowiadaliby za podżeganie do
przestępstwa? :-)
boukun sam na siebie nie doniesie... :)

Bronkobus "ostrzelany" w Kielcach przez "snajperów"