Bronu¶ ksywa "zgodabuduje" znów siê popisa³

Data: 2010-08-12 03:43:57
Autor: Pistacjusz
Bronu¶ ksywa "zgodabuduje" znów siê popisa³
Tym razem akcj± "tablica". Czyli najpierw ucieka przed powodzianami a
teraz kryje siê przed Warszawiakami. Jak widaæ nie móg³ siê te¿
powstrzymaæ przed strzeleniem focha w stosunku do rodzin poleg³ych.
Czy uciekanie, krycie siê i strzelanie fochów jest oznak± si³y i
pewno¶ci siebie czy ma³ostkowo¶cii i tchórzostwa - oceñcie sami.

Data: 2010-08-12 04:18:12
Autor: magdaverakosiorek
On Aug 12, 5:43 am, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
[...]

Jak ucieka to wiadomo tchórz, a jak tchórz to nie nadaje siê na
prezydenta. I do tego my¶liwy. Pewnie po polowaniu sobie z kolegami
popijali. No i do tego pijak, a jak pijak to opewnie bi³ ¿onê jak
wraca³ pijany.

magdavera

Data: 2010-08-12 05:52:03
Autor: Pistacjusz
Bronu¶ ksywa "zgodabuduje" znów siê popisa³
On 12 Sie, 13:18, magdaverakosiorek <magdaverakosio...@gmail.com>
wrote:
> [...]

prezydenta. I do tego my¶liwy. Pewnie po polowaniu sobie z kolegami
popijali. No i do tego pijak, a jak pijak to opewnie bi³ ¿onê jak

Jak pijak to z³odziej bo ka¿dy pijak to z³odziej.

Data: 2010-08-12 17:52:44
Autor: | he®sk |
Bronu¶ ksywa "zgodabuduje" znów siê popisa³

wrote:

> [...]
> wraca³ pijany.
>
> magdavera

Jak pijak to z³odziej bo ka¿dy pijak to z³odziej.

 dobra, dobra. co bedzie z odpowiedziami na moje pytania!?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-12 13:15:44
Autor: Zahir
Bronu¶ ksywa "zgodabuduje" znów siê popisa³

U¿ytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:7906aedf-74fe-4a52-829c-653cbb13a6baa36g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Znów ¼le?! Proponuje by na cokole pomnika z je¼d¼cem zmieniæ napis na: Lech Aleksander Kaczyñski, wielki patriota i m±¿ stanu. Zadowoli to ¶wiêtojebliwych i pisokatoli mamrocz±cych pod krzy¿em?

--

Zahir

Data: 2010-08-12 13:45:49
Autor: 954
Bronu¶ ksywa "zgodabuduje" znów siê popisa³

U¿ytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c63d7dd$0$20988$65785112news.neostrada.pl...

Pewne jest ze wkurwi POjebow

Data: 2010-08-12 13:49:49
Autor: Zahir
Bronu¶ ksywa "zgodabuduje" znów siê popisa³

U¿ytkownik "954" <marek.zmylka@raptor.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i40mu2$nas$1news.onet.pl...

Czyli ciebie? ;-)

--

Zahir

Data: 2010-08-12 13:47:55
Autor: WW
Bronuś ksywa "zgodabuduje" znów się popisał
W dniu 2010-08-12 12:43, Pistacjusz pisze:
Tym razem akcjÄ… "tablica". Czyli najpierw ucieka przed powodzianami a
teraz kryje się przed Warszawiakami. Jak widać nie mógł się też
powstrzymać przed strzeleniem focha w stosunku do rodzin poległych.
Czy uciekanie, krycie się i strzelanie fochów jest oznaką siły i
pewności siebie czy małostkowościi i tchórzostwa - oceńcie sami.

A dlaczego nie krzyczałeś, gdy PIS cichcem, po nicy jak złodzieje krzyż w sejmie wieszał ?

Widać to już taka nasza narodowa tradycja :-P

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-08-12 13:56:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c63df74$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie PiS.
Tomasz Wójcik sprawował mandat posła III kadencji z listy Akcji Wyborczej Solidarność z okręgu Wrocław. W nocy z 19 na 20 października 1997, po zakończeniu posiedzenia klubu parlamentarnego AWS, z pomocą drugiego posła zawiesił krzyż na sali posiedzeń.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-08-12 15:26:40
Autor: WW
[...]

Protestowałeś ?

Nie ?

Więc i teraz głosu nie podnoś.

Data: 2010-08-12 17:22:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c63f699$0$27031$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A co ty siÄ™ do mnie przypierdalasz?
Sprostowałem wierutne bzdury wypisywane przez ciebie. Powinieneś podziękować grzecznie.

Data: 2010-08-12 18:01:54
Autor: WW
[...]

No tak, jeśli dla Ciebie wyrocznia jest Wikipedia to trudno.
CiÄ…gle zapominam, że tu trzeba pisać prosto. Jakiekolwiek skróty myÅ›lowe nie sa zrozumiaÅ‚e dla wiÄ™kszoÅ›ci. Wiec rozkoduje dla Ciebie.  ;-)
W 1997 roku PiS nie istniał. Facio należał do AWS, z którego to ów PiS wyewoluował. Za swój czyn dostał odznaczony przez prezydenta a jakże Jarosława Kaczyńskiego, bardzo wysokim odznaczeniem. Można zatem domniemywać, że dla pp Kaczyńskich zawieszenie krzyża nocą, po złodziejsku było chwalebnym aktem wiary, podczas gdy było zwykłym politycznym awanturnictwem a posłom zabrakło jaj, aby go usunąć. Potem ów znak kroczył przez urzędy, szkoły, matury aż dotarł do pałacu Prezydenta RP. I wreszcie ktoś się puknął w głowę.

Jednak pytanie nadal pozostaje bez odpowiedzi.
Dlaczego wtedy nie protestowałeś jak krzyż nocą wieszano o dziś protestujesz jak z wartą honorową i księdzem tablice odsłaniają w ciemnościach południa (np przedpołudnia, bo znowu zakwestionujesz.)

Data: 2010-08-12 18:10:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c641afb$0$22804$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wesołek z ciebie. Facio wyewoluował do LPR.
W 2004 związał się z Ligą Polskich Rodzin, z ramienia której kandydował do Parlamentu Europejskiego, a w 2005 do Senatu.

Protestuję przeciwko wypisywaniu głupot. Pojąłeś? Czy też mam napisać dużymi literami?

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-08-12 18:14:25
Autor: WW
Bronuś ksywa "zgodabuduje" znów się popisał

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości
No tak, jeśli dla Ciebie wyrocznia jest Wikipedia to trudno.
Ciągle zapominam, że tu trzeba pisać prosto. Jakiekolwiek skróty
myślowe nie sa zrozumiałe dla większości. Wiec rozkoduje dla Ciebie. ;-)
[...]

Może najpierw odpowiedz na moje pytanie.
Potem zajmiemy się PiS i przybudówkami.

Data: 2010-08-12 17:52:44
Autor: | he®sk |
Bronu¶ ksywa "zgodabuduje" znów siê popisa³