Bronu¶ ksywa "zgodabuduje" znów się popisał

Data: 2010-08-12 04:18:12
Autor: magdaverakosiorek
Bronu¶ ksywa "zgodabuduje" znów się popisał
On Aug 12, 5:43 am, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
Tym razem akcj± "tablica". Czyli najpierw ucieka przed powodzianami a
teraz kryje się przed Warszawiakami. Jak widać nie mógł się też
powstrzymać przed strzeleniem focha w stosunku do rodzin poległych.
Czy uciekanie, krycie się i strzelanie fochów jest oznak± siły i
pewno¶ci siebie czy małostkowo¶cii i tchórzostwa - oceńcie sami..

Jak ucieka to wiadomo tchórz, a jak tchórz to nie nadaje się na
prezydenta. I do tego my¶liwy. Pewnie po polowaniu sobie z kolegami
popijali. No i do tego pijak, a jak pijak to opewnie bił żonę jak
wracał pijany.

magdavera

Data: 2010-08-12 05:52:03
Autor: Pistacjusz
Bronu¶ ksywa "zgodabuduje" znów się popisał
On 12 Sie, 13:18, magdaverakosiorek <magdaverakosio...@gmail.com>
wrote:
> [...]

prezydenta. I do tego my¶liwy. Pewnie po polowaniu sobie z kolegami
popijali. No i do tego pijak, a jak pijak to opewnie bił żonę jak

Jak pijak to złodziej bo każdy pijak to złodziej.

Data: 2010-08-12 17:52:44
Autor: | he®sk |
Bronu¶ ksywa "zgodabuduje" znów się popisał

wrote:

> [...]
> wracał pijany.
>
> magdavera

Jak pijak to złodziej bo każdy pijak to złodziej.

 dobra, dobra. co bedzie z odpowiedziami na moje pytania!?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Bronu¶ ksywa "zgodabuduje" znów się popisał