Bronuś tchórzliwy

Data: 2010-08-16 09:13:25
Autor: Pistacjusz
Bronuś tchórzliwy
- boi się odsłonić pomnik "nieznanymu gwałcicielowi"
- boi się cokolwiek powiedzieć w sprawie krzyża (że będzie pomnik albo
nie będzie)
- ucieka przed powodzianami w Bogatyni
- chowa się za potrójnymi barierkami

Może dlatego taki ciągle spocony?

Data: 2010-08-16 21:34:11
Autor: Kaczysta
Bronuś tchórzliwy

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:64c84a04-5073-437b-b8a1-0d35562df095l6g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

To pcenie sie to skutek choroby nadciśnieniowej - zapewne powyższe znakomicie mu to ciśnienie podnoszą. A Palikot milczy o raporcie na temat zdrowia pana prezydenta.
AZ

Data: 2010-08-16 19:35:31
Autor: Eulalia Browarek
Bronuś tchórzliwy

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4c6992b8$0$20989$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Hańba! Hańba!! Hańba!!! I Targowica !!!

Zennon

Data: 2010-08-17 13:19:37
Autor: awe
Bronuś tchórzliwy

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i4c3u2$gu7$1tioat.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
ale zes prezydenta wybral - to troki od kaleson a nie prezydent hue hue
awe

Data: 2010-08-17 13:21:23
Autor: Zahir
Bronuś tchórzliwy

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4dr7e$i6d$1news.onet.pl...

[...]

A to co za nowy katopis?

--

Zahir

Data: 2010-08-17 13:40:36
Autor: awe
Bronuś tchórzliwy

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c6a70b6$0$22815$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
kolega twojego taty u2 co to cie robil po pijaku
awe

Data: 2010-08-17 13:46:11
Autor: Zahir
Bronuś tchórzliwy

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4dsej$lgr$1news.onet.pl...

[...]

Kolega twego tatusia zmajstrował cię palcem u nogi! ;-)

--

Zahir

Data: 2010-08-17 13:49:08
Autor: awe
Bronuś tchórzliwy

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c6a7685$0$22794$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- --
aj jakie fajne, palcem to zrobili ci brata
awe

Data: 2010-08-17 13:56:36
Autor: Zahir
Bronuś tchórzliwy

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4dsuh$mrr$1news.onet.pl...

[...]

Nie mam brata, siostry też nie. Twoi rodzice to para czerwonoarmiejców?  No i co jełopie, ja też mogę! Ledwie się pojawiłeś na psp, a już się do mnie przypieprzasz!? Myślisz, że będę ci dłużny?

--

Zahir

Data: 2010-08-17 14:10:31
Autor: awe
Bronuś tchórzliwy

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c6a78f6$0$27033$65785112news.neostrada.pl...

[...]

nie dziwie sie. taki jestes nieudany ze robienie kolejnych kalek to juz bylaby wielka nieodpowiedzialnosc
awe

Data: 2010-08-17 12:31:59
Autor: Zahir
Bronuś tchórzliwy

[...]

Popatrz na swego prezesa PiS. Karykatura mężczyzny! Hiiihhhiiiiii!

--

Zahir

Bronuś tchórzliwy