Brother HL-4040cn - ktos uzywa i narzeka?

Data: 2010-01-17 16:24:05
Autor: Irokez
Brother HL-4040cn - ktos uzywa i narzeka?
Witam.

Nie ma grupy drukarkowej, ale to sprzet więc może ktoś cos powie,

Zamierzałem kupić Xeroxa 6125 w Anglii za 620zł ale w polszy zauwazyłem Brother HL-4040cn za 1100zł.
Xerox miałby 1 rok gwarancji w anglii, brother 3 u nas
Xerox ma tonery startowe na 500stron, Brother 1500 kolor/2500 czarny
Nowe tonery czarny xerox 2000stron, brother 5000, kolor odpowiednio 1000 i 4000 - do Brothera lepiej dostepne i zamienniki są
Xerox ma ręczny podajnik na 1 kartkę, brother na 50
Xerox ma szybkośc druku kolor/mono 12/16 a brother 20/20
Oba maja LAN 10/100 na jakim mi zalezy.
Oba będą drukować mało (kilkanaście-dziesiąt kartek na miesiąc)

Ale ogólnie szukając jakichś opinii trafiałem na takie, że Brother ma brzydkie wydruki kolorowe oraz na opinie że drukując tylko czarne wydruki niby liczy też ilość stron wydruku kolorów i pisze w pewnym momencie, że się skończyły miżo że jest tego ponad połowa. Podany został tez sposób na reset z menu licznika aby ominąć ten problem.

Czy faktycznie jest tak z tą drukarką? Bo pomimo że drożej wychodzi zakup to pod względem funkcjonalności (podajnik ręczny) lepiej, a kosztowo wyjdzie na na to samo kiedy dokupię tonery do Xeroxa (bo jak zrobię 500 na nim, to brother ma jeszcze 2000 przed sobą). Gwarancja to już na duzy plus.

kolor dla mnie - do dokumetów, schematy, grafy, jakiś rysunek lub mała fotka w dokumecie. Nie robiłem i nie zamierzam robic w domu odbitek foto.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Brother HL-4040cn - ktos uzywa i narzeka?