Brother MFC-9340CDW

Data: 2015-04-18 17:35:40
Autor: 666
Brother MFC-9340CDW
Mam nadzieję, że to dobra drukarka?

Data: 2015-04-18 17:00:33
Autor: Budzik
Brother MFC-9340CDW
Użytkownik  666 6@6.6 ...

Mam nadzieję, że to dobra drukarka?
Nas pytasz, na co masz nadzieje?
MSPANC!

Data: 2015-04-19 11:13:35
Autor: Poldek
Brother MFC-9340CDW
  666 wrote:
Mam nadzieję, że to dobra drukarka?

Tak.

Data: 2015-04-19 13:29:43
Autor: animka
Brother MFC-9340CDW
W dniu 2015-04-19 11:13, Poldek pisze:
   666 wrote:
Mam nadziejÄ™, ĹĽe to dobra drukarka?

Tak.

Do pierwszego zepsucia-po roku. Potem serwis zabiera, albo każe sobie placić równowartość drukarki wmawiając na dodatek, że drukarka brudna (jakby na śmietniku leżała-chyba podmieniają jakieś swoje ze śmietnika). Radzę się trzymać z daleka od sewisów, bo to złodzieje.

--
animka

Data: 2015-04-19 13:38:52
Autor: JoteR
Brother MFC-9340CDW
"animka" napisała:

serwis zabiera, albo każe sobie placić równowartość drukarki wmawiając
na dodatek, że drukarka brudna (jakby na śmietniku leżała-

Albo jakby użytkownik wyłączał ją z listwy, uniemożliwiając jej okresowe samoczyszczenie. Azaliż nie było tak? ;->

JoteR

Data: 2015-04-19 14:42:28
Autor: 666
Brother MFC-9340CDW
Kryterium wyboru akurat tej drukarki jest 3-letnia gwarancja.
Inaczej brałbym może HP, może Canona, może Della - tu chyba są gwarancje tylko roczne?

-- -- -
Do pierwszego zepsucia-po roku.

Data: 2015-04-19 15:40:22
Autor: Jawi
Brother MFC-9340CDW
W dniu 2015-04-19 o 14:42,  666 pisze:
Kryterium wyboru akurat tej drukarki jest 3-letnia gwarancja.
Inaczej brałbym może HP, może Canona, może Della - tu chyba są gwarancje
tylko roczne?
Niepotrzebna CI gwarancja, sprzedawca odpowiada rok za sprzedany towar. Wystarczy.

Data: 2015-04-19 15:41:27
Autor: Jawi
Brother MFC-9340CDW
W dniu 2015-04-19 o 15:40, Jawi pisze:
Niepotrzebna CI gwarancja, sprzedawca odpowiada rok za sprzedany towar.
Wystarczy.
Dwa lata chciałem napisać ;)

Data: 2015-04-20 13:50:40
Autor: 666
OKI MC562DNW
Jako alternatywÄ™ dla tego Brothera MFC9340CDW rozwaĹĽam OKI MC562DNW, jeĹĽeli udzielÄ… takĹĽe 3-letniej gwarancji dla drukarki zakupionej w Niemczech.
Brother 9340 kosztowałby ok 1550 zł z wysyłką (kurtmedia.pl), OKI kosztowałaby ok. 2100 z wysyłką (amazon.de) i to już jest niestety dość drogo, natomiast wydaje się, że materiały eksploatacyjne do tej OKI wyszłyby znacznie taniej (kartridże na 5 tys. stron):
www.oki.pl/produkty/multifunction-printers/a4-mfp/detail.aspx?prodid=tcm:87-146582

-- -- -

Data: 2015-04-20 14:47:09
Autor: Piotr Rezmer
OKI MC562DNW
W dniu 2015-04-20 o 13:50,  666 pisze:

Czy dałbyś radę tak skonfigurować czytnik news aby było widać komu odpowiadasz i do jakiego fragmentu się odnosisz? Jakiego czytnika używasz?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-04-20 16:09:06
Autor: Przemysław Ryk
OKI MC562DNW
Dnia Mon, 20 Apr 2015 14:47:09 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

W dniu 2015-04-20 o 13:50,  666 pisze:

Czy dałby¶ radę tak skonfigurować czytnik news aby było widać komu odpowiadasz i do jakiego fragmentu się odnosisz? Jakiego czytnika używasz?

Odpu¶ć. On jest pod tym względem niereformowalny. Jedyne co pozostaje, to
wpakować do KFa i więcej jego wypocinami się nie przejmować.

[ Co jak co, ale trzy życzenia dżin z butelki zawsze spełnia: dziewczyny   ]
[ s± piękniejsze, kumpli jest więcej i zaczynamy umieć ¶piewać...          ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

Data: 2015-04-25 10:48:52
Autor: Stregor
OKI MC562DNW
Czy dałbyś radę tak skonfigurować czytnik news aby było widać komu
odpowiadasz i do jakiego fragmentu siÄ™ odnosisz? Jakiego czytnika uĹĽywasz?

Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416 uĹĽywa.
I tak jak Przemysław Ryk pisał - betonu w jego głowie nie zburzysz. Może jakąś misję wkurzania ludzi ma.

--
Pozdrawiam,
Stregor

Data: 2015-04-20 14:53:28
Autor: platformowe głupki
OKI MC562DNW
to siÄ™ nad tym powaĹĽnie zastanĂłw...

ja znam taki OKI 5600 - no to jest szczyt g...
chyba projekt donalda tuska wraz z hannÄ… gronkiewicz waltz...

toner zasypywał im m.in. czujniki schowane za blachami i drukarka zaczynała walić błędami...

po wyczyszczeniu pochodziła z miesiąc i znów abarot...

ogólnie raczej nastaw się na to, że łatwego życia z drukarką kolorową to miał nie będziesz mia - i takie jest moje zdanie...

Data: 2015-08-29 13:43:46
Autor: 666
OKI MC562DNW
No mam problem z tÄ… OKI MC562w.
Źle (przynajmniej spod Win XP) drukuje kolor (ilustracje, zdjęcia): pół strony zadrukowane, później pół czarne, później kilkanaście kartek czystych lub z linijką kodów sterujących, lub linijka kodów sterujących na obrazku.
Jak próbowałem zaktualizować firmware ze strony OKI, to wywalało komunikat błędu aktualizacji - próbowałem i przez LAN, i przez USB na wszelki wypadek, żadna różnica (taka, że przez USB znacznie szybciej załadowuje firmware z kompa do drukarki niż przez LAN).
W logach drukarki pojawia się komunikat o braku pamięci.
Na drukarkę jest gwarancja, więc wezwę serwis, ale chciałbym wcześniej wiedzieć, co może być nie tak, żeby nie wyszło, że przyjadą ze swoim laptopem i im akurat będzie drukować

Zresetowałem wszystkie ustawienia drukarki, załadowałem od nowa sterowniki do Win, nic nie zmieniło.
A kserowanie kolor bez problemu.
Kartridże oryginalne startowe od nowości nie ruszane.

-- -- -

Data: 2015-04-22 15:57:38
Autor: 666
OKI MC342DN
Gdyby ktoś akurat szukał kolorowego laserowego urządzenia wielofuncyjnego to jest niezła oferta na Oki MC342dn (wychodzi około 1080 zł + wysyłka z Niemiec):
www.amazon.de/gp/offer-listing/B00BLFCVMS

Data: 2015-04-19 16:00:23
Autor: Budzik
Brother MFC-9340CDW
Użytkownik animka animka@tonieja.wp.pl ...

Mam nadzieję, że to dobra drukarka?

Tak.

Do pierwszego zepsucia-po roku. Potem serwis zabiera, albo każe sobie placić równowarto¶ć drukarki wmawiaj±c na dodatek, że drukarka brudna (jakby na ¶mietniku leżała-chyba podmieniaj± jakie¶ swoje ze ¶mietnika). Radzę się trzymać z daleka od sewisów, bo to złodzieje.

I juz masz odpowiedz. Skoro animce sie zepsuła to znaczy ze to swietny sprzet...

Data: 2015-04-19 14:53:41
Autor: 666
Brother MFC-9340CDW
Piszesz tak lakonicznie, że nieprzekonuj±co ;-)
Interesuje mnie ¶redni koszt druku na zamiennikach, oraz czy wydrukowane na niej zdjęcia nadaj± się do ogl±dania.
Zalet± s± niewielkie jak na kolor wymiary i waga, wad± niewielka pojemno¶ć kartridży (1400 kopii)
Do druku cz.-b. mam inne drukarki z kartridzami na 10 tys. kopii, ta byłaby tylko do koloru, głównie z programów "biurowych".
Jakie¶ liczby czy napisy wyróżnione na czerwono czy niebiesko, nagłówek czy logo, tło na wydruku (to tło jest ważne! nasycenie tła jest zwykle niewielkie rzędu 10%-20%.
Czasem bym chętnie zrzucił na drukarkę kilka rodzinnych fotek, nie na wystawę, ale przysłowiowej cioci pokazać.
Inne sprawy to codzienna eksploatacja: czy ma tendencje do wci±gania i zacinania papieru, czy dobrze drukuje na kopertach, czy jest wygodna przy skanowaniu (nie trzeba do drukarki biegać wcisn±ć "OK" przy każdym skanie - pewien Lexmark doprowadzał mnie tym do łez aż go sprzedałem w piz...)
Na moje oko komplet zamienników (4 kolory) kosztuje około 320 zł, co daje teoretyczn± cenę około 23 groszy za stronę.
Może jest inna lepsza propozycja, gdzie cena za stronę będzie 10 gr i jako¶ć foto rzuci na kolana?

-- -- -
Tak.

Data: 2015-04-19 15:42:22
Autor: Poldek
Brother MFC-9340CDW
  666 wrote:
[...]

Czyli to było pytanie szczegółowe. Od razu tak przeczuwałem.
Jeżeli potrzebujesz drukarkę do drukowania dużo w kolorze, to bierz co¶ w rodzaju Epson L110.
1. BARDZO duża pojemno¶ć zbiorników na tusz,
2. bardzo niska cena wydruku jednej strony w kolorze,
3. nie trzeba stosować zamienników, które zapychaj± dysze, ponieważ oryginalny tusz Epsona jest bajecznie tani,
4. nie trzeba wymieniać kartridży co 5 min.
Jako¶ć druku bdb. zdjęcia jak z fotolabu. Różnica polega na tym, że to nie jest tusz PHOTO, więc zdjęcia wystawione na ¶wiatło (np. przypięte do tablicy korkowej) po paru miesi±cach mog± nieco wyblakn±ć.
Drukarka z tuszami foto tego typu to L800.

Data: 2015-04-19 17:59:46
Autor: 666
Brother MFC-9340CDW
Dziekuję, ale nie zrozumiałe¶ pytania: nie interesuje mnie drukarka na tusze ani atramenty.
Powiedzmy, że lubię czytać pod prysznicem albo na balkonie w deszczu.

-- -- -
[...] zbiorników na tusz,

Data: 2015-04-19 20:33:23
Autor: Poldek
Brother MFC-9340CDW
  666 wrote:
Dziekuję, ale nie zrozumiałe¶ pytania: nie interesuje mnie drukarka na
tusze ani atramenty.
Powiedzmy, że lubię czytać pod prysznicem albo na balkonie w deszczu.

Po prostu nie zadałe¶ pytania.

Data: 2015-04-19 18:45:56
Autor: platformowe głupki
Brother MFC-9340CDW
nie masz co się oszukiwać, atrament = problemy... mi na zamiennikach ple¶ń wyrosła po tygodniu...

Data: 2015-04-19 19:18:55
Autor: platformowe głupki
Brother MFC-9340CDW
a sory, nie na temat

Data: 2015-04-19 20:34:39
Autor: Poldek
Brother MFC-9340CDW
platformowe głupki wrote:

nie masz co się oszukiwać, atrament = problemy...

Urban legend bezmy¶lnie powtarzana.

mi na zamiennikach
ple¶ń wyrosła po tygodniu...

No to nie używaj zamienników, tylko oryginały.

Data: 2015-04-19 20:41:49
Autor: platformowe głupki
Brother MFC-9340CDW
nie masz co się oszukiwać, atrament = problemy...

Urban legend bezmy¶lnie powtarzana.

nie prawda, każda drukarka atramentowa rzadko używana to proszenie się o poważne kłopoty...

No to nie używaj zamienników, tylko oryginały.

jeszcze nie trafiłem na taki zamiennik który by po 3 dniach nieużywania nie zasechł... może mam pecha, a może i nie...

Data: 2015-04-19 21:39:51
Autor: Budzik
Brother MFC-9340CDW
Użytkownik platformowe głupki NOSPAMtestowanije@go2.pl ...

No to nie używaj zamienników, tylko oryginały.

jeszcze nie trafiłem na taki zamiennik który by po 3 dniach nieużywania nie zasechł... może mam pecha, a może i nie...

Dobrze ze mój brother uzytkowany od ponad 3 lat o tym nie wie...
Może, tak jak animka, wył±czasz drukarkę z pr±du zamiast zostawić ja w trybie stand by?

Data: 2015-04-20 08:07:46
Autor: Poldek
Brother MFC-9340CDW
platformowe głupki wrote:
nie masz co się oszukiwać, atrament = problemy...

Urban legend bezmy¶lnie powtarzana.

nie prawda, każda drukarka atramentowa rzadko używana to proszenie się o
poważne kłopoty...

Bo używasz zamienników i to kiepskich.

No to nie używaj zamienników, tylko oryginały.

jeszcze nie trafiłem na taki zamiennik który by po 3 dniach nieużywania
nie zasechł... może mam pecha, a może i nie...

No to nie używaj zamienników, tylko oryginały. Już na ten temat pisałem.
Oryginalne tusze do L110 s± tanie. Stosowanie zamienników nie ma sensu.

Brother MFC-9340CDW