Brother-tusz

Data: 2011-01-09 13:35:15
Autor: animka
Brother-tusz
Moja g艂upia drukarka komunikowa艂a, 偶e ma ma艂o tuszu niebieskiego, potem raptem sko艅czy艂 jej si臋 czerwony, chociaz bylo sporo w pojemniku. Wymienilam niebieski i czerwony to teraz na zdj臋ciu wydrukowa艂a 偶贸艂ty na r贸偶owo. Przeprowadzi艂am czyszczenie tuszy, wydrukowa艂am test kolor贸w i na tym te艣cie nie by艂o 偶贸艂tego! W tym miejscu by艂o bia艂o.
Nie mam ju偶 cierpliwo艣ci do tej drukarki. Po偶era wi臋cej pieni臋dzy ni偶 Lexmark, do kt贸rej tusze orygina艂y kosztuj膮 120 zl i starczaj膮 na rok.
http://www.2shared.com/photo/ybqfQqqk/Tusz.html?

--
animka

Data: 2011-01-09 13:39:12
Autor: Andrzej Libiszewski
Brother-tusz
Dnia Sun, 09 Jan 2011 13:35:15 +0100, animka napisa艂(a):

[...]

Urzek艂a mnie twoja historia.

C贸偶, musisz sama poszuka膰 w google, czy jako艣 tak ;P

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Dar jest b艂ogos艂awie艅stwem ofiarodawcy"

Data: 2011-01-09 16:00:16
Autor: Gupik
Brother-tusz
a wida ile w kartydzu jest tego tuszu ?? , bo w Canonach  to wida , kartyz jest przezroczysty.

Data: 2011-01-09 16:09:45
Autor: JoteR
Brother-tusz
"Gupik" napisa:

a wida ile w kartydzu jest tego tuszu ??

To zale縴 od producenta - w oryginalnych Brothera nie wida, w jakim zamienniku, kt髍ego nazwy ju nie pomn - te nie, natomiast zamienniki ActiveJet maj "przezroczyste" pojemniki i co tam wida.

JoteR

Data: 2011-01-09 18:16:56
Autor: animka
Brother-tusz
W dniu 2011-01-09 16:09, JoteR pisze:
"Gupik" napisa艂:

a wida膰 ile w kartydzu jest tego tuszu ??

To zale偶y od producenta - w oryginalnych Brothera nie wida膰, w jakim艣
zamienniku, kt贸rego nazwy ju偶 nie pomn臋 - te偶 nie, natomiast zamienniki
ActiveJet maj膮 "przezroczyste" pojemniki i co艣 tam wida膰.

Zam贸wi艂am 偶贸艂ty tam gdzie poda艂e艣 linka. Juz mia艂am p艂aci膰, ale szybko zrezygnowa艂am. Poprosi艂am o anulowanie zam贸wienia. Nie op艂aca艂o mi si臋. Nie mam jakichs ich specjalnych kod贸w do zap艂acenia 6 czy 9 z艂 za przesy艂k臋. Za ta cen臋 odbior臋 sobie (mam po drodze) w Komputroniku bez d艂ugiego czekania w kolejce na poczcie.

--
animka

Data: 2011-01-09 22:00:58
Autor: JoteR
Brother-tusz
"animka" napisa艂a:

Zam贸wi艂am 偶贸艂ty tam gdzie poda艂e艣 linka. Juz mia艂am p艂aci膰,
ale szybko zrezygnowa艂am. Poprosi艂am o anulowanie zam贸wienia.
Nie op艂aca艂o mi si臋. Nie mam jakichs ich specjalnych kod贸w
do zap艂acenia 6 czy 9 z艂 za przesy艂k臋.

Bo nie op艂aca si臋 zamawia膰 jednego "naboju" - ja zam贸wi艂em ca艂y komplet, wi臋c koszt przesy艂ki jako艣 si臋 roz艂o偶y艂, wysz艂o i tak o po艂ow臋 taniej, ni偶 w pobliskim "Saturnie". O specjalnych kodach nic nie wiem.

Za ta cen臋 odbior臋 sobie (mam po drodze) w Komputroniku

Znowu te Accury? Przecie偶 ju偶 si臋 na nich sparzy艂a艣?

bez d艂ugiego czekania w kolejce na poczcie.

"M贸j" listonosz przyni贸s艂 mi to do mieszkania.

JoteR

Data: 2011-01-10 00:18:28
Autor: animka
Brother-tusz
W dniu 2011-01-09 22:00, JoteR pisze:
"animka" napisa艂a:

[...]

Wiem, ale pomy艣lalam sobie, 偶e na pocz膮tek nie ma sensu kupowa膰 kompletu, bo jeszcze 3 tusze mam na zapas-opr贸cz 偶贸艂tego (na wszelki wypadek).

O specjalnych kodach nic nie wiem.

Mo偶e teraz co艣 si臋 zmieni艂o. Wrzu膰 co艣 do koszyka, sprawd偶 ceny przesy艂ek i potem wywal z koszyka.
Sprawdzi艂es ju偶 jaki艣 tusz (szczeg贸lnie 偶贸艂ty), kt贸ry tam kupi艂e艣? Nadaje si臋?

Za ta cen臋 odbior臋 sobie (mam po drodze) w Komputroniku

Znowu te Accury? Przecie偶 ju偶 si臋 na nich sparzy艂a艣?

Nie na Accurach, tylko na czym艣 (ju偶 nie pami臋tam czym) z Allegro i na tuszu spod Stodo艂y. Mam to jeszcze w zakupionych na Allegro chyba, ale nie chce mi si臋 tam teraz zagl膮da膰.

bez d艂ugiego czekania w kolejce na poczcie.

"M贸j" listonosz przyni贸s艂 mi to do mieszkania.

A m贸j zas* listonosz trzyma艂 moje wezwanie do s膮du przez 8 roboczych dni (wys艂ane 29-go) i nawet ksera tego awiza nie mog艂am zrobi膰, bo by to wygl膮da艂o, 偶e sama sobie dat臋 zostawienia aviza przeprawi艂am. Wezwanie odebra艂am w pi膮tek na poczcie ( a mia艂am i艣膰 po to dopiero w poniedzia艂ek). Sprawa w poniedzia艂ek. Na t臋 spraw臋 czeka艂am od m-ca czerwca 2010 roku.

--
animka

Data: 2011-01-10 00:30:26
Autor: JoteR
Brother-tusz
"animka" napisa艂a:

Sprawdzi艂es ju偶 jaki艣 tusz (szczeg贸lnie 偶贸艂ty), kt贸ry tam kupi艂e艣? Nadaje si臋?

Tak, wymieni艂em dzisiaj 偶贸艂ty i cyjan. Na razie nic nie wyla艂o a wydruk kontrolny O.K.

JoteR

Data: 2011-01-10 00:33:24
Autor: JoteR
Brother-tusz
"JoteR" napisa艂:

Sprawdzi艂es ju偶 jaki艣 tusz (szczeg贸lnie 偶贸艂ty), kt贸ry tam kupi艂e艣?
Nadaje si臋?

Tak, wymieni艂em dzisiaj 偶贸艂ty i cyjan. Na razie nic nie wyla艂o
a wydruk kontrolny O.K.

Aha, i 偶aden chip nadal si臋 nie ujawni艂. ;->

JoteR

Data: 2011-01-10 01:24:46
Autor: animka
Brother-tusz
W dniu 2011-01-10 00:33, JoteR pisze:
"JoteR" napisa艂:

[...]

Ten chip to wska藕nik poziomu tuszu. Drukarka drze si臋 jak jest jeszcze sporo tuszu, 偶e tusz sie ko艅czy, a po jakim艣 czasie druk jest ju偶 niemo偶liwy. Jak sie wyjmie ten pojemnik to wida膰 w otworku i czu膰 po wadze, 偶e tusz jeszcze jest. Normalnie beznadzieja :-(

--
animka

Data: 2011-01-10 01:20:15
Autor: animka
Brother-tusz
W dniu 2011-01-10 00:30, JoteR pisze:
"animka" napisa艂a:

Sprawdzi艂es ju偶 jaki艣 tusz (szczeg贸lnie 偶贸艂ty), kt贸ry tam kupi艂e艣? Nadaje
si臋?

Tak, wymieni艂em dzisiaj 偶贸艂ty i cyjan. Na razie nic nie wyla艂o a wydruk
kontrolny O.K.

No to ok. Jak b臋d臋 mia艂a zakupic komplet to tam zam贸wi臋.
Przesy艂ka bodaj偶e 19 z艂 (bo ja od nich kodu nie mam). Nie chce mi si臋 tam teraz zagl膮da膰.

--
animka

Data: 2011-01-10 01:37:18
Autor: JoteR
Brother-tusz
"animka" napisa艂a:

No to ok. Jak b臋d臋 mia艂a zakupic komplet to tam zam贸wi臋.
Przesy艂ka bodaj偶e 19 z艂 (bo ja od nich kodu nie mam).

14 z艂 pobraniowa - co oznacza, 偶e nie musisz t艂oczy膰 si臋 na poczcie, to listonosz b臋dzie gania艂 za Tob膮 ;->
O jakimkolwiek kodzie do nich nic nie wiem, podobnie jak o rzekomym chipie w tych kartrid偶ach ;-)

JoteR

Data: 2011-01-10 02:04:48
Autor: animka
Brother-tusz
W dniu 2011-01-10 01:37, JoteR pisze:
"animka" napisa艂a:

[...]

U mnie listonosz wi臋kszych przesy艂ek ze sob膮 nie nosi, bo si臋 nie zmieszcz膮 przez szpar臋 skrzynki. Teraz s膮 nowe skrzynki-wlasno艣膰 mojej sp-ni, a nie poczty i listonosze ju偶 kluczyka do otwierania od ty艂u nie maj膮. Nawet tym z InPostu nie chce si臋 wjecha膰 na g贸r臋 tylko od razu zostawiaj膮 awizo.
Tak szczerze m贸wi膮c to by mi si臋 nie chcia艂o nieraz wstawa膰 wcze艣nie z 艂贸偶ka, ubiera膰, otwiera膰 drzwi. Kurier to chocia偶 si臋 zaanonsuje, zadzwoni wcze艣niej i jest oczekiwany :-)

> O jakimkolwiek kodzie do nich nic nie wiem, podobnie jak o rzekomym chipie w
> tych kartrid偶ach ;-)

A "krzycza艂a" Ci drukarka, 偶e tusz si臋 ko艅czy a potem odmawia艂a drukowania? To jest pewnie ten cholerny/oszuka艅czy chip.

--
animka

Data: 2011-01-10 02:39:13
Autor: JoteR
Brother-tusz
"animka" napisa艂a:

to listonosz b臋dzie gania艂 za Tob膮 ;->

Tak szczerze m贸wi膮c to by mi si臋 nie chcia艂o nieraz wstawa膰
wcze艣nie z 艂贸偶ka, ubiera膰,

A po co, skoro to listonosz? ;->

> O jakimkolwiek kodzie do nich nic nie wiem, podobnie jak
o rzekomym chipie w tych kartrid偶ach ;-)

A "krzycza艂a" Ci drukarka, 偶e tusz si臋 ko艅czy a potem odmawia艂a drukowania?

I owszem, wy艣wietla艂a, 偶e teraz to tylko b臋dzie drukowa膰 mono.

To jest pewnie ten cholerny/oszuka艅czy chip.

W kartrid偶u NIE MA 偶adnego chipa, wbrew temu co pisz膮 na aukcjach i be艂kocz膮 na forach. Z tego, co wida膰 przez t臋 p贸艂przezroczyst膮 obudow臋, jest p艂ywak i d藕wigienka. Prawdopodobnie sensory w drukarce odczytuj膮 po艂o偶enie tej d藕wigienki (zale偶nego od poziomu tuszu w kartrid偶u) i na tej podstawie z grubsza okre艣lany jest poziom tuszu. Z bardzo grubsza, st膮d te 艣rednio wiarygodne wskazania w monitorze statusu. W samym kartrid偶u 偶adnego chipa NIE MA, co stwierdzi艂em dzisiaj organoleptycznie.
Howgh!

JoteR

Data: 2011-01-10 22:18:57
Autor: animka
Brother-tusz
W dniu 2011-01-10 02:39, JoteR pisze:

A po co, skoro to listonosz? ;->

A skad ja mog臋 wiedzie膰 czy to listonosz? 艁a偶膮 r贸偶ne za przeproszeniem mendy przebiera艅ce kominiarzy i my z s膮siadk膮 nosa za drzwi nie wystawiamy. Tylko osobom zaanonsowanym :-) Mam wewn臋trzne drzwi-nie zewn臋trzne do mieszkania i nie widz臋 kto tam dalej stoi i dzwoni dzwonkiem. Widz臋 tylko wi臋ksz膮 po艂ow臋 korytarza. Zreszt膮 na og贸艂 mnie w domu nie ma jak listonosz 艂azi i powiedzia艂am mu, 偶eby awiza wrzuca艂 od razu do skrzynki.

[...]

A mnie nie. Daje komunikat: Drukowanie niemo偶liwe.

Tak jest mistrzu :-)

--
animka

Data: 2011-01-09 17:46:56
Autor: animka
Brother-tusz
W dniu 2011-01-09 16:00, Gupik pisze:
a wida膰 ile w kartydzu jest tego tuszu ?? , bo w Canonach  to wida膰 ,
kartyz jest przezroczysty.

Ten akurat przezroczysty. Prawie pe艂ny jak widz臋.

--
animka

Data: 2011-01-12 17:45:21
Autor: Jawi
Brother-tusz
W dniu 2011-01-09 16:00, Gupik pisze:
a wida ile w kartydzu jest tego tuszu ?? , bo w Canonach to wida ,
kartyz jest przezroczysty.
moim pg-40 i podobnych nie wida:)

Data: 2011-01-09 21:39:16
Autor: LP
Brother-tusz

U偶ytkownik "Andrzej Libiszewski"
[...]

A czego ma niby szuka膰? Cierpliwo艣ci? Przeca nie by艂o 偶adnego zapytania?
Trzeba zaakceptowa膰, ze kobiety to ju偶 tak czasami maj膮, 偶e jak im si臋 paznokie膰 z艂amie, to musz膮 to koniecznie zakomunikowa膰 ca艂emu 艣wiatu;)\

--
LP

Data: 2011-01-09 22:53:14
Autor: Andrzej Libiszewski
Brother-tusz
Dnia Sun, 9 Jan 2011 21:39:16 +0100, LP napisa艂(a):

Urzek艂a mnie twoja historia.

C贸偶, musisz sama poszuka膰 w google, czy jako艣 tak ;P

A czego ma niby szuka膰? Cierpliwo艣ci? Przeca nie by艂o 偶adnego zapytania?

Ale to bez znaczenia, to #SOA1 (Standardowa Odpowied藕 Animki nr 1) :)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"The beer was good and there was even a free lunch. The demons

Data: 2011-01-10 19:39:11
Autor: Gupik
Brother-tusz
Aminka, podlinkuj mi te tusze kt髍e kupujesz do twojego Brothera, i jaki to model jest ??

Data: 2011-01-10 22:28:40
Autor: animka
Brother-tusz
W dniu 2011-01-10 19:39, Gupik pisze:
Aminka, podlinkuj mi te tusze kt贸re kupujesz do twojego Brothera, i jaki
to model jest ??

Tera (haha) to kupuj臋 w Komputroniku.
I tak te tusze do Brothera, nawet orygina艂y s膮 guzik warte. Lexmark by mi drukowa艂a rok (kolorowy te偶).
http://www.komputronik.pl/index.php/search/pl/run/showProducts/1/hide_boxes/1//searchString/TEM5ODA=/category/1/sd/1/

--
animka

Data: 2011-01-10 21:12:58
Autor: -
Brother-tusz
wiesz moje brothery sa super i nie mam problemow od p贸艂tora roku.

przepraszam grup臋, ale nie wytrzyma艂em. czytam od dawna twoje posty i...
a takie trolluj膮ce z nud贸w baby siedz膮ce w domu, kiedy g艂upi m膮偶 zapie#@$%^ w pracy mnie 艣miesz膮, na szcz臋scie moja 偶ona i c贸rka maj膮 opr贸cz urody i inteligencj臋 :)

pozdrawiam i 偶ycz臋 wielu post贸w w nowym roku A.S.XLV lub jak wolisz A.D.2011 ;PP (no, chyba, 偶e jeste艣 grubym, 艂ysiej膮cym, ale ow艂osionym na plecach transwestyt膮 w za du偶ym staniku i dziurawych rajstopach nie wstaj膮cym od komputera hiehie;PPP)

Brother-tusz