Brothers

Data: 2010-02-22 13:34:03
Autor: frank drebin
Brothers
nimrod wrote:
No i kurna niech mi kto艣 powie, czemu ten film nie ma 偶adnej
nominacji? Dow贸d na zeszmacenie si臋 do cna akademii? Film nie
wybitny, ale w por贸wnaniu do hurt locker, z kt贸rym jest conieco
tematycznie podobny, wypada o niebo lepiej. I nawet spiderman
pokazuje 偶e co艣 tam potrafi gra膰! Og贸lnie dobre 7-8*/10 !

film ca艂kiem dobry ale 偶eby zaraz nominacja? Za co?

* 8 by by艂o gdyby nie zeszpecili tak NP t膮 fryzur膮:P

Bzdura :)
Jeszcze nigdy NP nie wygl膮da艂a tak 艣licznie.
Ja pierdziele, pami臋tam jak si臋 Leon Zawodowiec pokaza艂 na ekranach, to by艂a jeszcze ma艂a dziewczynka.
Kurde, jak ten czas leci :(
--
Nigdy nie k艂贸膰 si臋 z g艂upcem, ludzie mog膮 nie dostrzec r贸偶nicy.

Data: 2010-02-22 13:42:48
Autor: nimrod
Brothers
W dniu 2010-02-22 13:34, frank drebin pisze:

film ca艂kiem dobry ale 偶eby zaraz nominacja? Za co?

Chocia偶by dla spidermana. By艂em szczerze zaskoczony.
A kole偶anka w scenie gdzie jlznpuhwr cvfgbyrgrz cemrq cbyvpw膮 prawdziwie si臋 go przestraszy艂a;)
A i scenariusz i zdj臋cia IMHO lepsze od hurt lockera. Cholera, chyba stan臋 si臋 or臋downikiem nienawi艣ci dla tego filmu;)

[...]

No,, natce ju偶 nied艂ugo trzecia dyszka stuknie... Ale te w艂osy by艂y tragiczne jednak. Najlepiej wygl膮da艂a w "Mars Attacks" ;) - uprzedzam oskar偶enia - by艂a ju偶 legalna wtedy :D

nmr.

Brothers