Brudna kampania POsrańców

Data: 2015-01-28 16:28:27
Autor: Lord Donald
Brudna kampania POsrańców
"Chcemy Magdaleny Ogórek w Playboyu". Na Facebooku liczą, że 100 tys. fanów nakłoni kandydatkę SLD do rozbieranej sesji

http://www.wykop.pl/ramka/2366762/chcemy-magdaleny-ogorek-tylko-w-playboyu-profil-na-facebooku/

W tym artykule próbuje się znowu pokazać że ktoś gdzieś na facebuk założył jakiś profil i już tysiące ludzi oddali głos że nie interesuje ich Magdalena Ogórek jako prezydent, tylko zaspokaja swoje dewiacje, mimo próby skrojonej akcji jest jeden znaczący wpis i to że jeden z użytkowników chętnie to by ją widział w Belwederze a nie w Playboyu, a reszta to same wstawki tego samego heytera. Okazuje się że link na który wskazuje artykuł na wykopie założył jakiś anonimowy pajac, zapewne ten sam pajac co napisał artykuł na wykopie, ponieważ profil założył na chwilę przed opublikowaniem tego artykułu, co ciekawsze okazuje się że nie jest to zwykły hejter wycierus POsrańca Tomasza Lisa, na pewno Lis dostał resortowy przykaz od swoich zwierzchników POsrańców i prowadzi kampanię oszczerstw na rzecz De-Bula, przy tym nie brudzi rąk posługując się swoimi podrzędnymi lizodupami.

Data: 2015-01-28 16:32:47
Autor: Lord Donald
Brudna kampania POsrańców
O jeszcze pod tą listą podpisał się jakiś pryszczaty wali grucha, z wyglądu wynika że ma jakiś zespół dauna, coś pierdzieli o swoim ogórku, symbol prawdziwego zwolennika POsrańców.

Data: 2015-01-28 16:52:04
Autor: abolish predatory capitalism
Brudna kampania POsrańców
On Wed, 28 Jan 2015 16:32:47 +0100, Lord Donald <ldonald@sejm.pl> wrote:
O jeszcze pod tą listą podpisał się jakiś pryszczaty wali grucha, z wyglądu wynika że ma jakiś zespół dauna, coś pierdzieli o swoim
ogórku,
symbol prawdziwego zwolennika POsrańców.

vixum-vaxum

Data: 2015-01-28 17:22:26
Autor: MarkWoydak
Brudna kampania POsrańców

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:maaveu$kkb$1speranza.aioe.org...
O jeszcze pod tą listą podpisał się jakiś pryszczaty wali grucha, z wyglądu wynika że ma jakiś zespół dauna, coś pierdzieli o swoim ogórku, symbol prawdziwego zwolennika POsrańców.

Czy to ten: http://tinyurl.com/n3vd5m5 ?

MW

Data: 2015-01-28 17:27:48
Autor: Lord Donald
Brudna kampania POsrańców
A kto by ich tam odróżnił, oni wszyscy do siebie podobni wręcz identyczni :) Po wzroście się nie da, płaskie czoło, wystające brwi, wysunięta szczęka, POPiSdzielec to POPiSdzielec.

Data: 2015-01-28 20:00:12
Autor: MarkWoydak
Brudna kampania POsrańców

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:mab2m4$tsp$1speranza.aioe.org...
A kto by ich tam odróżnił, oni wszyscy do siebie podobni wręcz identyczni :) Po wzroście się nie da, płaskie czoło, wystające brwi, wysunięta szczęka, POPiSdzielec to POPiSdzielec.

Opisałeś siebie?

MW

Data: 2015-01-28 17:22:06
Autor: MarkWoydak
Brudna kampania POsrańców
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:maav6q$jnb$1speranza.aioe.org...
"Chcemy Magdaleny Ogórek w Playboyu". Na Facebooku liczą, że 100 tys. fanów nakłoni kandydatkę SLD do rozbieranej sesji

Co z tym wspólnego ma PO?  http://tinyurl.com/n3vd5m5

MW

Data: 2015-01-28 18:57:20
Autor: boukun
Brudna kampania POsrańców
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:maav6q$jnb$1speranza.aioe.org...
[...]

Ktoś, gdzieś, przecież skurwysyna POwca POwinni namierzyć... Na facebooku POnoć nie jest się anonimiowym...

boukun

Data: 2015-01-28 18:59:44
Autor: Budzik
Brudna kampania POsrañców
U¿ytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Kto¶, gdzie¶, przecie¿ skurwysyna POwca POwinni namierzyæ... Na
facebooku POnoæ nie jest siê anonimiowym...

Ale o co chodzi - taki profil ³amie prawo?
Znów ci sie marzy cenzura?

Data: 2015-01-28 20:01:33
Autor: MarkWoydak
Brudna kampania POsrañców

U¿ytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³ w wiadomo¶ci news:XnsA430C92AF496Ebudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Jest namierzony: https://www.youtube.com/watch?v=LCoby4dvcoY

MW

Data: 2015-01-28 23:20:03
Autor: boukun
Brudna kampania POsrañców
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA430C92AF496Ebudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Bandzior narusza dobra osobiste pani Magdy. Warto by by³o go POznaæ, ¿eby¶my wiedzieli kto, PO co i dlaczego to robi...

boukun

Data: 2015-01-28 23:28:58
Autor: u2
Brudna kampania POsrañców
W dniu 2015-01-28 o 23:20, bekun beka:
Bandzior narusza dobra osobiste pani Magdy

lol to podaj go sadu idioto:-)))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-01-28 23:07:22
Autor: andal
Brudna kampania POsrañców
On Wed, 28 Jan 2015 23:28:58 +0100, u2 wrote:

W dniu 2015-01-28 o 23:20, bekun beka:
Bandzior narusza dobra osobiste pani Magdy

lol to podaj go sadu idioto:-)))

kopiejek nietu

Data: 2015-01-29 00:21:46
Autor: boukun
Brudna kampania POsrañców
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:54c962aa$0$2662$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-01-28 o 23:20, bekun beka:
Bandzior narusza dobra osobiste pani Magdy

lol to podaj go sadu idioto:-)))

lol

Data: 2015-01-28 23:59:43
Autor: Budzik
Brudna kampania POsrañców
[...]

Nie widzia³em profilu, nie korzystam z facebooka.
Ale to oczym piszecie, czyli zbieranie laików za "MO do playboya" to chyba nie jest naruszenie dóbr osobistych.
Na tym profilu jest cos wiecej, czy moze ja nie rozumiem, dlaczego mia³oby naruszac?

Data: 2015-01-29 02:24:56
Autor: boukun
Brudna kampania POsrañców
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA431962F139Ebudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Pani MO ma prawo poczuæ siê ura¿ona, ¿e kto¶ propaguje i namawia w internecie zbiorow± grupê osób by ta wywiera³a na ni± nacisk na zrobinie i publiczne prezentowanie przez ni± intymnych zdjêæ erotycznych.

Wyobra¼ sobie, ¿e na facebooku zorganizowa³by kto¶ tak± akcjê w stosunku do de bula i ludzie wyst±piliby do niego zbiorowo, rozbierz siê, rozbierz siê, poka¿ swoje genitalia...

boukun

Data: 2015-01-29 04:59:40
Autor: Budzik
Brudna kampania POsrañców
[...]

Nie wiem czy to smaczne ale naruszenia dóbr osobistych jakos tutaj nei widze.
Ale sprawa ciekawa - wrzucisz na pl.soc.prawo?
P.S. Rozumiem, ze reagujesz emocjonalnie, zakochani tak maj±... ;-)

Wyobra¼ sobie, ¿e na facebooku zorganizowa³by kto¶ tak± akcjê w
stosunku do de bula i ludzie wyst±piliby do niego zbiorowo, rozbierz
siê, rozbierz siê, poka¿ swoje genitalia...

My¶lê ze powinien poczuæ siê doceniony i skomplementowany!

Ogólnie cenie ludzi, a politykó w szczególnosci, ktorzy takie sytuacje umieja zamkn±c jednym zartem, ciet± risport± i pokazaæ ze im to wisi, zamiast rozdmuchiwaæ do rozmiarów afery wielkosci water gate...

Data: 2015-01-29 13:08:08
Autor: boukun
Brudna kampania POsrañców
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA431388EB6E3Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Na pl.soc.prawo ludzie nie s± m±drzejsi od pl.soc.polityka...

boukun

Data: 2015-01-29 20:59:38
Autor: Budzik
Brudna kampania POsrañców
[...]

Dyskutujez z w³asnymi tezami?
Uderz w sto³... Jakis kompleks?

Proponowa³em pl.soc.prawo bo ta moznaby spojrzec na problem pod katem prawnym a nie politycznym, jak tutaj.
Chociaz w kontekscie Twoich uczuc do MO - moze pl.soc.psychologia bardziej by pasowala?

Data: 2015-01-29 22:51:40
Autor: andal
Brudna kampania POsrañców
On Thu, 29 Jan 2015 20:59:38 +0000, Budzik wrote:

Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Nie wiem czy to smaczne ale naruszenia dóbr osobistych jakos tutaj nei
widze.
Ale sprawa ciekawa - wrzucisz na pl.soc.prawo?

Na pl.soc.prawo ludzie nie sÄ… mÄ…drzejsi od pl.soc.polityka...

Dyskutujez z własnymi tezami?
Uderz w stoł... Jakis kompleks?

Proponowałem pl.soc.prawo bo ta moznaby spojrzec na problem pod katem
prawnym a nie politycznym, jak tutaj.
Chociaz w kontekscie Twoich uczuc do MO - moze pl.soc.psychologia
bardziej by pasowala?

MO wraca razem z PRL ?

Data: 2015-01-29 23:11:49
Autor: boukun
Brudna kampania POsrañców
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA431D7FD888F0budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Tam s± prawnicy od siedmiu bole¶ci, amatorszczyzna...

boukun

Data: 2015-01-30 14:59:33
Autor: Budzik
Brudna kampania POsrañców
[...]

Nie to co tutejsi prawnicy i politycy...
Spad³em z krzes³a ze smiechu :)

Data: 2015-01-30 14:49:39
Autor: Patriota
Brudna kampania POsrañców
W dniu 2015-01-29 o 21:59, Budzik pisze:
[...]

Proponowa³e¶, a uwidoczni³o siê tylko to ¿e z ka¿dym swoim postem pokazujesz jaki jeste¶ ograniczony cienias. Z autkiem to tylko do mechanika, z paluszkiem do lekarza, z pozwem do adwokata, z porad± na kogo g³osowaæ w wyborach do telewizji... Qrwa, gdzie ty siê uchowa³e¶...

Data: 2015-01-30 14:59:35
Autor: Budzik
Brudna kampania POsrañców
U¿ytkownik Patriota czu@kre.ru ...

[...]

Tak to jest jak sobie cz³owiek cos wymysli a potem dyskutuje ze swoimi tezami...

Nie widze nic z³ego w pojechaniu z samochoem do mechanika, ale ze akurat wczoraj wymieni³em olej i nagrzewnicy w swoim autku to co mam ci odpowiedziec?

Moze powinienem zapytac, gdzie ty sie uhowa³es, ze dla podwyzszenia wartosci zdania musisz je okraszac przecinkami?

Data: 2015-01-30 21:31:39
Autor: Patriota
Brudna kampania POsrañców
W dniu 2015-01-30 o 15:59, Budzik pisze:
[...]

Nawet tylko przeciêtnie inteligentny cz³owiek przynajmiej próbuje sam rozwi±zywaæ swoje problemy. Natomoast ty w prawie wszystkim chcesz ich odsy³aæ do kogo¶ o kim my¶lisz ¿e jest m±drzejszy.

Data: 2015-01-30 21:59:32
Autor: Budzik
Brudna kampania POsrañców
[...]

Uwazanie siebie za najmarzejszego na swiecie to przejaw g³upoty czy przerostu ego?

Tak, uwazam, ze prawnik zna sie na prawie lepiej ode mnie a lekarz zrobi przeszczep serca lepiej niz zrobi³ym to sam!
Ale przeciez nikt ci nie broni robic wszystkiego sam - kiedy dorosnies zrozumiesz, ze delegowanie zadan to pierwsza zasada dobrego zarzadzania.

Data: 2015-01-30 23:04:18
Autor: dr Schultz i koñ Fritz
Brudna kampania POsrañców
W dniu 2015-01-30 o 22:59, Budzik pisze:
Tak, uwazam, ze prawnik zna sie na prawie lepiej ode mnie a lekarz zrobi
przeszczep serca lepiej niz zrobi³ym to sam!

A rz±d wie lepiej co zrobiæ z moj± kas±:)

Data: 2015-01-31 00:59:33
Autor: Budzik
Brudna kampania POsrañców
U¿ytkownik dr Schultz i koñ Fritz "dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com ...

Tak, uwazam, ze prawnik zna sie na prawie lepiej ode mnie a lekarz zrobi
przeszczep serca lepiej niz zrobi³ym to sam!

A rz±d wie lepiej co zrobiæ z moj± kas±:)

A tego to ja juz nie powiedzia³em...

Data: 2015-01-31 13:19:44
Autor: dr Schultz i koñ Fritz
Brudna kampania POsrañców
W dniu 2015-01-31 o 01:59, Budzik pisze:
A tego to ja juz nie powiedzia³em...

Widzisz, to mo¿e oznaczaæ ¿e nie ma regu³ uniwersalnych:)

Data: 2015-01-31 19:50:36
Autor: Budzik
Brudna kampania POsrañców
U¿ytkownik dr Schultz i koñ Fritz "dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com ...

A tego to ja juz nie powiedzia³em...

Widzisz, to mo¿e oznaczaæ ¿e nie ma regu³ uniwersalnych:)

Zapewne

Data: 2015-01-31 13:25:50
Autor: A. Filip
Brudna kampania POsrańców
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
Użytkownik dr Schultz i koń Fritz "dr Schultz i kon Fritz "@gmail.com ...

Tak, uwazam, ze prawnik zna sie na prawie lepiej ode mnie a lekarz zrobi
przeszczep serca lepiej niz zrobiłym to sam!

A rząd wie lepiej co zrobić z moją kasą:)

A tego to ja juz nie powiedziałem...

Czy TY "sugerujesz" rządową "niekompetencje" w zakresie wydawania całkiem
pokaźnych pieniędzy WYDUSZONYCH z podatników wbrew ich chęciom? :-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
Pożycz czÅ‚owiekowi pieniÄ…dze, kupisz sobie wroga.  (PrzysÅ‚owie żydowskie)

Data: 2015-01-31 19:50:37
Autor: Budzik
Brudna kampania POsrañców
U¿ytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Tak, uwazam, ze prawnik zna sie na prawie lepiej ode mnie a lekarz
zrobi przeszczep serca lepiej niz zrobi³ym to sam!

A rz±d wie lepiej co zrobiæ z moj± kas±:)

A tego to ja juz nie powiedzia³em...

Czy TY "sugerujesz" rz±dow± "niekompetencje" w zakresie wydawania
ca³kiem poka¼nych pieniêdzy WYDUSZONYCH z podatników wbrew ich
chêciom? :-)
Alez oczywiscie.

Data: 2015-01-31 09:19:06
Autor: Patriota
Brudna kampania POsrañców
[...]

Najm±drzejszego, nie. Jednak wystarczaj±co m±drego aby nikt mnie nie musia³ prowadziæ za r±czkê, mówiæ jak mam ¿yæ i co jest dla mnie dobre. A do oceny polityki nie muszê s³uchaæ ró¿nych "amerykanistów", z tytu³ami profesorskimi.
No przecie¿ napisa³em powy¿ej ¿e jeste¶ zwyk³y intelektualny cienias skoro z tak prost± spraw± wysy³asz boukuna na na grupê zajmuj±c± siê dyskusjami o prawie, zreszt± to swoje ubóstwo wykazujesz w prawie ka¿dym swoim po¶cie.

Data: 2015-01-31 09:59:29
Autor: Budzik
Brudna kampania POsrañców
[...]

Pomiesza³o ci siê wszystko.
Co ma "jak zyc" z wiedza prawnicza wspolnego?

No przecie¿ napisa³em powy¿ej ¿e jeste¶ zwyk³y intelektualny cienias

Lepsze chyba to niz niewychowany cham, prawda?
Zwlaszcza ze twoja ocena...

skoro z tak prost± spraw± wysy³asz boukuna na na grupê zajmuj±c± siê dyskusjami o prawie, zreszt± to swoje ubóstwo wykazujesz w prawie ka¿dym swoim po¶cie.

A gdzie mam go wys³aæ?
Do wariatkowa? Z liczeniem sredniej tez bym go chetnie wys³al na grupe dotyczaca matematyki nie dlatego, ze nie potrafie wyt³umaczyc mu b³edów w jego toku myslenia tylko dlatego, ze byc moze tam kogos pos³ucha.

Napisa³em, ze w profilu zbierajacym glosy pod petycja pod tytulem "MO do playboya" nie ma nic naruszajacego dora osobiste.
Ale boukun nie wierzy.
To co proponujesz?

Data: 2015-01-28 20:38:30
Autor: dr Schultz i koń Fritz
Brudna kampania POsrańców
W dniu 2015-01-28 o 18:57, boukun pisze:

Ktoś, gdzieś, przecież skurwysyna POwca POwinni namierzyć... Na
facebooku POnoć nie jest się anonimiowym...

boukun

O, widzę lecą kurwy, może to oznaczać zaangażowanie emocjonalne, zalecam na kilka dni odstawić internet:)

Data: 2015-01-28 18:59:45
Autor: Budzik
Brudna kampania POsrañców
U¿ytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

"Chcemy Magdaleny Ogórek w Playboyu". Na Facebooku licz±, ¿e 100 tys. fanów nak³oni kandydatkê SLD do rozbieranej sesji

:)
Zrób kontrakcje - zbieraj g³osy na Bronis³awa w Men's Health...

Data: 2015-01-28 23:56:59
Autor: Lord Donald
Brudna kampania POsrańców
tak jak założyciel portalu antykonor co miał nalot gości w kominiarkach z karabinami na dom.

Data: 2015-01-28 23:59:42
Autor: Budzik
Brudna kampania POsrañców
U¿ytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

tak jak za³o¿yciel portalu antykonor co mia³ nalot go¶ci w kominiarkach z karabinami na dom.

Mi odpowiadasz?
Mozesz umieszczac w postach wrotki?

Data: 2015-01-29 01:32:58
Autor: Lord Donald
Brudna kampania POsrańców
Nie tobie kretynie, nie musisz tego czytać i komentować skoro nie jesteś tego w stanie zrozumieć, pozostaw to innym, posty czytają także inni, tobie POsrańcy nie płacą za myślenie, za głupi jesteś, zasrywaj jedynie internet pochwalnym chłamem swoich wodzów, i nikt nie ma do ciebie żalu jak nasrasz na czyjś post, i taki kretyn jak ty na miskę zupy zarobić musi.

Data: 2015-01-29 04:59:39
Autor: Budzik
Brudna kampania POsrañców
U¿ytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

Nie tobie kretynie

kolejny co sie z reklamacjami do rodziców powinien zg³osiæ...

, nie musisz tego czytaæ i komentowaæ skoro nie
jeste¶ tego w stanie zrozumieæ,

i kolejny co ma zasady w dupie.
A one nie sa stworzone tobie na z³osc tylko dla wygody...

pozostaw to innym, posty czytaj± tak¿e
inni

Ale jednak, jak sprawdzi³em, odpowiadasz na mój post.
Dlaczego nie zaznaczasz tego w wiadomosci? Lenistwo, niezrozumienie, brak umiejetnosci ustawienia czytnika?

, tobie POsrañcy nie p³ac± za my¶lenie,

Najlepiej zwalic na PO

za g³upi jeste¶, zasrywaj
jedynie internet pochwalnym ch³amem swoich wodzów, i nikt nie ma do
ciebie ¿alu jak nasrasz na czyj¶ post, i taki kretyn jak ty na miskê
zupy zarobiæ musi.
"Lepiej jest nie odzywaæ siê wcale i wydawaæ siê g³upim, ni¿ odezwaæ siê i rozwiaæ wszelkie w±tpliwo¶ci."

Data: 2015-01-29 13:14:58
Autor: Lord Donald
Brudna kampania POsrańców
Te wasze debilne cytaty POsrańców uważacie za mądrość narodową skoro walisz je w cudzysłowach kretynie?

Data: 2015-01-29 20:59:39
Autor: Budzik
Brudna kampania POsrañców
U¿ytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

Te wasze debilne cytaty POsrañców uwa¿acie za m±dro¶æ narodow± skoro walisz je w cudzys³owach kretynie?

Matko, naprawde nie wiesz z kogo to jest cytat...
Zenuj±ce!

Tak czy siak - widze ze netykieta to dla Ciebie za wiele, wielc tym bardziej o kulturze osobistej nie bede nawet wspomina³.

Brudna kampania POsrańców