Brudne polactwo...

Data: 2010-07-09 09:17:32
Autor: Tzva Adonai
Brudne polactwo...
... demoluje żydowskie cmentarze, a teraz bierze się za niemieckie..

***

Polacy kopark± zrównali z ziemi± poniemiecki cmentarz!

"Profanacja i barbarzyństwo" - to najdelikatniejsze słowa jakimi
naukowcy z Zakładu Medycyny S±dowej w Szczecinie opisuj± to, co
zobaczyli na nielegalnym składowisku pod Pobierowem w
Zachodniopomorskiem.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8122073,Koparka_zrownali_z_ziemia_poniemiecki_cmentarz.html

Data: 2010-07-09 21:22:11
Autor: jacek_1970
Brudne polactwo...
a co moze mamy sie okupantami przejmowac?
To jak nas mordowali w zbiorowych wysiedleniach czy egzekucjach na ulicach polskich miast to moze mamy zapomniec i pomniki im stawiac?
trzeba sie jeszcze wzi±ć za tych folksdojczów co na opolszczyĽnie sie rozpychaj± i pomniki niemieckim katom stawiaj±.
jak zapłac± reparacje wojenne to moze im pozwolimy na to zeby jeszcze wykupili sobie te ich mogiłki jak bardzo chc± je mieć.
W PL za groby sie płaci, jak nie bedziesz placił na cmentarzu za kwaterę to też zakopi± w niej kogo¶ innego po 40 latach.

Swoja drog± PiS-owcy, jak LPR przypomniało o zaległych niemieckich reperacjach to Kaczynski wpisał je szybko do swojego programu.
Oczywiscie jak ze wszystkimi dobrymi pomysłami LPR czy Samoobrony, które przywłaszczył z ich programu niczego nie zrealizowali, tylko pełne gęby słów.

Data: 2010-07-10 01:35:55
Autor: Jaksa
Brudne polactwo...
On Fri, 09 Jul 2010 18:17:32 +0200, Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com>  wrote:

.. demoluje ĹĽydowskie cmentarze, a teraz bierze siÄ™ za niemieckie..

***

Polacy koparkÄ… zrĂłwnali z ziemiÄ… poniemiecki cmentarz!

To pol-biedy, ale co robi brudne zydostwo na polskiej grupie dyskusyjnej?

Probujesz sie zydku dowartosciowac rozmowa z Aryjczykami? Hmm?

Jaksa

Data: 2010-07-10 02:05:26
Autor: Mirek
Brudne polactwo...
W dniu 2010-07-10 01:35, Jaksa pisze:
[...]

Tak sobie pindoli same ze sobÄ… trzy po trzy?
Hmm?

Data: 2010-07-11 01:37:32
Autor: Jaksa
Brudne polactwo...

wrote:

[...]

Chyba ze jest wariatem, w co watpie.

Apropos wariatow, jest tu jeden autentyczny wariat na grupie, a wlasciwie  wariatka,
co sama ze soba pindoli trzy po trzy.

Smutne, bo kiedys jeszcze funkcjonowala w miare normalnie.

Jaksa

Data: 2010-07-11 01:58:39
Autor: Jaksa
Brudne polactwo...
On Sun, 11 Jul 2010 01:41:21 +0200, Mirek <mirek@mrauk.net> wrote:

[...]

Ja nie mam zadnych problemow z tym tradycyjnym pozdrowieniem
ale ty kupa, musisz wewnetrznie posladki sciskac przy tym :))

Jaksa

Data: 2010-07-11 02:01:20
Autor: Mirek
Brudne polactwo...
W dniu 2010-07-11 01:58, Jaksa pisze:
[...]

Ja jestem zielony, pierdole i wasze zydostwo i cala reszte.
Ssij pauke.

Data: 2010-07-11 02:05:02
Autor: Jaksa
Brudne polactwo...
On Sun, 11 Jul 2010 02:01:20 +0200, Mirek <mirek@mrauk.net> wrote:

[...]

Cie uwazaj kupa, za to mozesz od szczurona po uszach dostac.
Z tym nie ma zartow.

Jaksa

Data: 2010-07-11 02:08:25
Autor: Mirek
Brudne polactwo...
W dniu 2010-07-11 02:05, Jaksa pisze:
Cie uwazaj kupa, za to mozesz od szczurona po uszach dostac.
Z tym nie ma zartow.

Jaksa

To ile bierzesz za pokoje w tym swoim pensjonacie?
Ja Ci pokaze kupe. :)

Data: 2010-07-11 02:12:42
Autor: Jaksa
Brudne polactwo...
On Sun, 11 Jul 2010 02:08:25 +0200, Mirek <mirek@mrauk.net> wrote:

[...]

Takie zabawy to moze w ramach swojej mniejszosci praktykuj.
Spobojcie moze z Olkiem Szaronem pokazywac sobie kupy?

U nas katolikow te rzeczy nie przechodza. Inna kultura.

Jaksa

Data: 2010-07-11 02:16:12
Autor: Mirek
Brudne polactwo...
W dniu 2010-07-11 02:12, Jaksa pisze:
Takie zabawy to moze w ramach swojej mniejszosci praktykuj.
Spobojcie moze z Olkiem Szaronem pokazywac sobie kupy?
U nas katolikow te rzeczy nie przechodza. Inna kultura.
Jaksa

Sharon afaik mieszka w Kanadzie.
Ja pytałem, ile bierzesz za pokoje, hm?
Tak z czystej ciekawości, bo chciałbym wpaść z chłopakiem.

Data: 2010-07-11 02:23:56
Autor: Jaksa
Brudne polactwo...
On Sun, 11 Jul 2010 02:16:12 +0200, Mirek <mirek@mrauk.net> wrote:

[...]

Biedaku, wiekszosc pensjonatow ci odmowi, albo po pierwszej
nocy wywali za zbity pysk.

jesli nie chcesz miec przykrych niespodzianek.

Dyskryminacja pederastow jest jak najbardziej realnym faktem,
pozytywnym faktem, dodam.

Jaksa

Data: 2010-07-11 02:29:48
Autor: Mirek
Brudne polactwo...
W dniu 2010-07-11 02:23, Jaksa pisze:
Dyskryminacja pederastow jest jak najbardziej realnym faktem,
pozytywnym faktem, dodam.

Luzik, w DĂĽsseldorfie takowej nie ma.
Ot, cały temat.

Data: 2010-07-11 02:40:40
Autor: Jaksa
Brudne polactwo...
On Sun, 11 Jul 2010 02:29:48 +0200, Mirek <mirek@mrauk.net> wrote:

W dniu 2010-07-11 02:23, Jaksa pisze:
Dyskryminacja pederastow jest jak najbardziej realnym faktem,
pozytywnym faktem, dodam.

Luzik, w DĂĽsseldorfie takowej nie ma.
Ot, cały temat.

Coz, DĂĽsseldorf, co moge powiedziec? Wyrazy wspolczucia,
choc mogles trafic gorzej.

Jaksa

Data: 2010-07-11 01:47:26
Autor: Mirek
Brudne polactwo...
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=epeQwq-aYV0

Że też obcokrajowcy muszą odwalać robotę, to powinno stanowić kampanię MON.

Data: 2010-07-10 06:46:54
Autor: Panslavista
Brudne polactwo...

wrote:

[...]

Żeby tylko na grupie, ale ci kozojebcy chazarscy rolewaj± się GWnem na cał± Polskę...

Brudne polactwo...