Brudziński: Jestem dumny, że prezes nie przyjął kondolencji Putina

Data: 2010-07-17 13:16:16
Autor: MH
Brudziński: Jestem dumny, że prezes nie przyjął kondolencji Putina
A tyle było szyderstw wobec Samoobrony i Leppera..  Jacy byli , tacy byli , ale
przynajmniej posiadali coś co się zowie instynktem samozachowawczym. No może nie
do końca , ale jednak.. To co dzisiaj wyczynia DUREŃ i PARANOIK Jarkacz, to już
przekracza wszelkie granice wyobraźni. Jeszcze trochę i znowu będzie twarde
lądowanie. Tym razem na śmietniku.

MH

--

Brudziński: Jestem dumny, że prezes nie przyjął kondolencji Putina