Brudzinski na odwyk !

Data: 2010-07-17 14:28:09
Autor: [he®sk]
Brudzinski na odwyk !

http://miniurl.pl/jojo_brednie

ja pierdziele, faceta trzeba leczyc w zakladzie zamknietym. dla jego dobra. nie dlatego, ze wygaduje durnoty ale z powodu
pelnego uzaleznienia od prezesa pis. powszechnie wiadomo, ze bez zgody prezesa pis zaden z politykow tej partii nie wypowie ani slowa. wscieklizna polityczna rozprzestrzenia sie.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-07-17 14:39:21
Autor: wekon
Brudzinski na odwyk !
""[he®sk]"" <~euro€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:ds7346555bdi4dvhjes29lqgab9ojho0764ax.com...

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=aggDGlusAEY

Posłuchaj, obejrzyj (zwróć uwagę na mimikę np. twarzy) a może zrozumiesz o co mu chodziło.

wekon

Data: 2010-07-18 07:55:50
Autor: [he®sk]
Brudzinski na odwyk !
On Sat, 17 Jul 2010 14:39:21 +0200, "wekon" <wekon@op.pl> wrote:

> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=aggDGlusAEY

Posłuchaj, obejrzyj (zwróć uwagę na mimikę np. twarzy) a może zrozumiesz o co mu chodziło.

 to proste: o jatrzenie. taki rozkaz otrzymal od prezesa pis.

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-07-17 14:44:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Brudzinski na odwyk !

Użytkownik ""[heRsk]"" <~euro?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ds7346555bdi4dvhjes29lqgab9ojho0764ax.com...

[...]

Gdyby i¶ć tropem my¶li Brudzińskiego (o ile to możliwe), to sprawc± katastrofy s± zakłady, w których powstał samolot. Nie byłoby samolotu, nie byłoby katastrofy.

Data: 2010-07-18 07:55:51
Autor: [he®sk]
Brudzinski na odwyk !
On Sat, 17 Jul 2010 14:44:29 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

Gdyby i¶ć tropem my¶li Brudzińskiego (o ile to możliwe), to sprawc± katastrofy s± zakłady, w których powstał samolot. Nie byłoby samolotu, nie byłoby katastrofy.

 pojdzmy dalej, winni sa braciszkowie wright. prezes pis stworzy  kolejna bzdure by jatrzyc, sklocac, dzielic, gnebic. to chorzy  ludzie. kolejna przegrana pomieszala im w glowkach.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2