Brudzinski na odwyk !

Data: 2010-07-17 14:39:21
Autor: wekon
Brudzinski na odwyk !
""[he®sk]"" <~euro€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:ds7346555bdi4dvhjes29lqgab9ojho0764ax.com...

http://miniurl.pl/jojo_brednie

ja pierdziele, faceta trzeba leczyc w zakladzie zamknietym.
dla jego dobra. nie dlatego, ze wygaduje durnoty ale z powodu
pelnego uzaleznienia od prezesa pis. powszechnie wiadomo,
ze bez zgody prezesa pis zaden z politykow tej partii nie
wypowie ani slowa. wscieklizna polityczna rozprzestrzenia sie.

http://www.youtube.com/watch?v=aggDGlusAEY

Posłuchaj, obejrzyj (zwróć uwagę na mimikę np. twarzy) a może zrozumiesz o co mu chodziło.

wekon

Data: 2010-07-18 07:55:50
Autor: [he®sk]
Brudzinski na odwyk !
On Sat, 17 Jul 2010 14:39:21 +0200, "wekon" <wekon@op.pl> wrote:

> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=aggDGlusAEY

Posłuchaj, obejrzyj (zwróć uwagę na mimikę np. twarzy) a może zrozumiesz o co mu chodziło.

 to proste: o jatrzenie. taki rozkaz otrzymal od prezesa pis.

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Brudzinski na odwyk !