Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Brudziński o zakończeniu kadencji Tuska: Wszyscy w Europie mają powody, by odetchnąć z ulgą, Ĺźe Tusk wraca do haratania w gałę

Data: 2019-11-30 12:24:33
Autor: Lord Donald
Brudziński o zakończeniu kadencji Tuska: Wszyscy w Europie mają powody, by odetchnąć z ulgą, Ĺźe Tusk wraca do haratania w gałę
Brudziński o zakończeniu kadencji Tuska: Wszyscy w Europie mają powody, by odetchnąć z ulgą, że Tusk wraca do haratania w gałę

,,Wszyscy w Europie mają powody do tego, aby odetchnąć z ulgą, że Donald Tusk wraca do tego, co lubi najbardziej, czyli do haratania w gałę - powiedział w piątkowych ,,Aktualnościach dnia" na antenie Radia Maryja europoseł Joachim Brudziński.

     Niech się tym zajmie. Kondycja fizyczna jest bardzo ważna, propagowanie zdrowego stylu życia poprzez uprawianie sportu jest bardzo ważne

-- dodał.

Podsumowując zakończoną kadencję Donalda Tuska na stanowisku przewodniczącego Rady Europejskiej, Brudziński przypomniał ,,osiągnięcia" byłego premiera Polski.

     Co nam przychodzi na myśl? Przede wszystkim rzecz niespotykana w dziejach Unii Europejskiej, a więc brexit. Za te negocjacje, które miały umożliwić pozostanie Wielkiej Brytanii w UE, odpowiadał Donald Tusk. Z jakim skutkiem? Ano takim, że Brytyjczycy w referendum opowiedzieli się przeciwko pozostaniu we Wspólnocie, co Tusk skwitował stwierdzeniem, że ,,będą się w piekle smażyć". Inna sprawa to tzw. kryzys migracyjny 2015 roku, ten niekontrolowany napływ nielegalnych migrantów, a nie uchodźców, do Polski. Co robi Donald Tusk? Wspiera kanclerz Angelę Merkel, bo to Niemcy byli tego inicjatorami. (...) Państwa Grupy Wyszehradzkiej, jak Polska, opowiadające się przeciwko nielegalnemu napływowi migrantów do Europy, były straszone niebotycznymi karami finansowymi. Były polski premier pod adresem polskiego rządu wystosowuje groźby odebrania środków unijnych

-- wyliczał eurodeputowany, dodając, iż wbrew obowiązującym zasadom Tusk zaangażował się po stronie totalnej opozycji zapowiadającej walkę z demokratycznie wybranym rządem ,,ulicą i zagranicą".

     Zawsze on się pojawia, szczuje, jątrzy, próbuje destabilizować sytuację. Dzisiaj możemy powiedzieć, że wszyscy w Europie mają powody do tego, aby odetchnąć z ulgą, że Donald Tusk wraca do tego, co lubi najbardziej, czyli do haratania w gałę. Niech się tym zajmie. Kondycja fizyczna jest bardzo ważna, propagowanie zdrowego stylu życia poprzez uprawianie sportu jest bardzo ważne. (...) Niech zostawi w spokoju Europę i Polskę

- podsumował Brudziński.

Joachim Brudziński w rozmowie z Radiem Maryja zwrócił także uwagę, że ,,cały czas mamy do czynienia z próbą ingerowania w wewnętrzne, suwerenne sprawy Polskie".

     Straszy się nas procedurą w odniesieniu do rzekomego łamania praworządności w Polsce, cały czas podważa się nasze prawo do stanowienia i regulowania systemu wymiaru sprawiedliwości w zgodzie z kompetencjami państwa narodowego

-- mówił.

     Przed nami twarde i trudne negocjacje dot. kolejnej perspektywy budżetowej. (...) Trudną sprawą będzie wynegocjowanie takiego budżetu, aby w ramach polityki spójności czy dopłat dla rolników ten podział został utrzymany. (...) Dużym problemem będzie też próba ingerowania w polską gospodarkę poprzez wymuszanie takich rozwiązań - zajmowaliśmy się tym podczas ostatniego posiedzenia Parlamentu Europejskiego w Strasburgu. Chodzi o kwestie klimatyczne

https://wpolityce.pl/polityka/475343-brudzinski-o-koncu-kadencji-tuska-europa-odetchnie-z-ulga?fbclid=IwAR30z24JpV5dy1BytEsETtiKmQU8zR0IqaN3rQSa9tejacDsimOces7Tf2Q

Data: 2019-11-30 09:59:13
Autor: Zenek Kapelinder
Brudziński o zakończeniu kadencji Tuska: Wszyscy w Europie mają powody, by odetchnąć z ulgą, że Tusk wraca do haratania w gałę
Nie wiem kto to Tusk ale podobno był jedynym kandydatem. Czyli wybierali jego albo jego. Nawet Stalin jak startował w wyborach to dla picu mial konkurentów. Urodzila sie nowa tradycja w Europie Rad.

Data: 2019-11-30 10:11:43
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 30 listopada 2019 18:59:14 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Nie wiem kto to Tusk ale podobno był jedynym kandydatem. Czyli wybierali jego albo jego. Nawet Stalin jak startował w wyborach to dla picu mial konkurentów. Urodzila sie nowa tradycja w Europie Rad.

"Jarosław Kaczyński jedynym kandydatem na prezesa PiS. "Nikt nie jest samobójcą""
https://natemat.pl/184061,wybory-prezesa-pis-samobojcow-nie-ma-wiec-pozycja-kaczynskiego-niezagrozona

--
Bruno

Data: 2019-12-01 10:17:42
Autor: Runt
jedyny kandydat! ;-)))
W dniu 2019-11-30 o 19:11, Bruno Brunowski pisze:
W dniu sobota, 30 listopada 2019 18:59:14 UTC+1 przygłup genetyczny Zenek Kapelinder napisał:
[...]

zenuś na dechach ;p-))))

https://natemat.pl/184061,wybory-prezesa-pis-samobojcow-nie-ma-wiec-pozycja-kaczynskiego-niezagrozona

Banaś też był jedynym kandydatem! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-11-30 12:30:36
Autor: Deartlo
Brudziński. panika wśród PiS.
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qrtjhh$14u4$4gioia.aioe.org...

Brudziński o zakończeniu kadencji Tuska: Wszyscy w Europie mają powody, by odetchnąć z ulgą,

Co się dzieje ?  Czyżby Tusk jednak zmienił zdanie
co do kandydowania na prezydenta ?

Tutaj antytusk, w PR24 antytusk,
jednym słowem panika wśród PiS.

Data: 2019-11-30 03:33:54
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 30 listopada 2019 12:32:05 UTC+1 użytkownik Deartlo napisał:
> [...]

> Brudziński o zakończeniu kadencji Tuska: Wszyscy w Europie mają powody, by > odetchnąć z ulgą,

Co się dzieje ?  Czyżby Tusk jednak zmienił zdanie

10/10

--
Bruno

Data: 2019-11-30 14:02:00
Autor: Yogi
Dnia Sat, 30 Nov 2019 12:24:33 +0100, Lord Donald napisał(a):

Brudziński o zakończeniu kadencji Tuska: Wszyscy w Europie mają powody, by odetchnąć z ulgą, że Tusk wraca do haratania w gałę

Jojo niech się nie cieszy a korzysta ze swobody w PE! Po powrocie dobiorą
się do niego jak do Banasia!

Data: 2019-11-30 17:29:59
Autor: Runt
Brudziński o PObycie PE: raj! Towarzysze! Raj!
W dniu 2019-11-30 o 12:24, kremlowski pachołek Lord Donald pisze:
Brudziński o zakończeniu kadencji Tuska: Wszyscy w Europie mają powody, by odetchnąć z ulgą,
Cały Pis to nie wszyscy ;-)))
że Tusk wraca do haratania w gałę
Raczej do haratania wam po szczękach! ;-))))0
--
Runt

Data: 2019-11-30 17:34:55
Autor: u2
W dniu 30.11.2019 o 17:29, stara ubecka ciota Runt pisze:
[...]

zara zara ubecki durniu to ty żydo-lewak jesteś, no i cały czas tęskniłeś za lordzikiem jak jakaś stara ciota, popychana przez hansa od tylca w niemieckim burdeliku za friko:)))))))))))))))))

Data: 2019-11-30 23:21:12
Autor: Pisiorowy Escobar
Brudziński o zakończeniu kadencji Tuska: Wszyscy w Europie mają powody, by odetchnąć z ulgą, że Tusk wraca do haratania w gałę
doldzik tani polaczek za dychę :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]