Bruggia-Lech

Data: 2009-08-27 23:16:35
Autor: Fidelio
Bruggia-Lech
Użytkownik "bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał w wiadomości news:h76lrp$pl5$1inews.gazeta.pl...
Czy Borek jest debilem czy tylko tak udaje. Z Lubanskim tworza wspaniala pare komentatorow.
Sedzia nei uznaje bramki natychmiast jak pilak wpadla do siatki a ci gadaja ze zmiana decyzji.
Sedzia pokazal miejsce faulu i dla ktorej druzyny a oni widzieli uznanie bramki

No i odpadli. Ale jest jeden pozytyw, już nigdy żaden ignorant nie będzie się cieszył z wylosowania FC Brugge.

Data: 2009-08-27 23:20:03
Autor: Smok Eustachy
Bruggia-Lech
Fidelio pisze:
/..../

No i odpadli. Ale jest jeden pozytyw, już nigdy żaden ignorant nie będzie się cieszył z wylosowania FC Brugge.

Nie no z tym zespołem największe szanse mieli. Ale szacun dla Lecha za walkę.

Data: 2009-08-27 22:20:19
Autor: Viking
Bruggia-Lech

"Smok Eustachy" <smok_eustachy@soplandia.prv.pl> wrote in message

Nie no z tym zespołem największe szanse mieli. Ale szacun dla Lecha za walkę.

nie no sorry, co jak co ale to zadne grajki nie byli, lech powinien awansowac
a lewy udowodnil ze nie jest wart pieniedzy ktore za neigo zadaja

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-08-27 21:55:02
Autor: Rocco
Bruggia-Lech
Viking <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

nie no sorry, co jak co ale to zadne grajki nie byli, lech powinien awansowac
a lewy udowodnil ze nie jest wart pieniedzy ktore za neigo zadaja

A niby z jakiej racji Lech powinien awansować? Z tym śmiesznym budżetem , który na pewno nie jest równy 10 milionów euro.Lech to śmieszny klub jak na realia europejskie.

Data: 2009-08-27 23:10:16
Autor: Viking
Bruggia-Lech

" Rocco" <ojciec3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message

A niby z jakiej racji Lech powinien awansować? Z tym śmiesznym budżetem ,
który na pewno nie jest równy 10 milionów euro.Lech to śmieszny klub jak na
realia europejskie.

a od kiedy to pieniadze graja?

Data: 2009-08-27 22:30:14
Autor: Rocco
Bruggia-Lech
> [...]

> który na pewno nie jest równy 10 milionów euro.Lech to śmieszny klub jak > na

A nie grają ? Pokaż mi biednego triumfatora, nie finaliste , nie półfinalste LM? --

Data: 2009-08-28 00:33:12
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
Użytkownik " Rocco" <ojciec3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h771dm$st3$1inews.gazeta.pl...
> [...]

a od kiedy to pieniadze graja?

A nie grają ? Pokaż mi biednego triumfatora, nie finaliste , nie półfinalste

Sprecyzuj pojęcie "biedny".
Bo ja niejakie Porto pamiętam.
A to ubogi kopciuszek wobec konkurentów.

Data: 2009-08-27 22:58:26
Autor: Rocco
Bruggia-Lech
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

> [...]

Sprecyzuj pojęcie "biedny".
Bo ja niejakie Porto pamiętam.
A to ubogi kopciuszek wobec konkurentów.
Sprecyzuje słowo "bogaty" - czyli kluby z najwiekszym budzetem z zachodniej Europy i z Rosji i Ukrainy.Porto zaliczam do tej grupy.

Data: 2009-08-28 10:26:42
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
> [...]

Sprecyzuje słowo "bogaty" - czyli kluby z najwiekszym budzetem z zachodniej
Europy i z Rosji i Ukrainy.Porto zaliczam do tej grupy.

No to masz zdecydowanie za małą skalę różnicowania.
Albo biedny, albo bogaty i nic pośrodku.

Data: 2009-08-28 15:49:03
Autor: Viking
Bruggia-Lech

" Rocco" <ojciec3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message

Sprecyzuje słowo "bogaty" - czyli kluby z najwiekszym budzetem z zachodniej
Europy i z Rosji i Ukrainy.Porto zaliczam do tej grupy.

lol, bo tak ci akurat pasuje zeby teze obronic:)

Data: 2009-08-28 00:05:36
Autor: castrol
Bruggia-Lech
  Rocco pisze:

A niby z jakiej racji Lech powinien awansować? Z tym śmiesznym budżetem , który na pewno nie jest równy 10 milionów euro.Lech to śmieszny klub jak na realia europejskie.

Noo bo taki Apoel to pewnie gigant europejski jest prawda? Albo taki Debreczyn co? Nie oszukujmy sie, sam budzet nie gra a zawodnicy. Tyle ze zawodnicy Lecha z zeszlego sezonu a Ci obecnie to zupelnie inna bajka.

Jacek Kustra

Data: 2009-08-27 22:18:41
Autor: Rocco
Bruggia-Lech
castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał(a):
  Rocco pisze:

> [...]

 Nie oszukujmy sie, sam budzet nie gra a zawodnicy. Tyle ze
zawodnicy Lecha z zeszlego sezonu a Ci obecnie to zupelnie inna bajka.

No ok, ale pisanie o Lechu o jak o niewiadomo jak dobrym zespole jest śmieszne.Przecież FC Brugge wydawało już za jednego piłkarza 4 miliony euro, a żaden polski klub nie wydał nigdy nawet 1 miliona euro na jednego piłkarza

Data: 2009-08-27 23:33:57
Autor: Fidelio
Bruggia-Lech
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h76tb3$9ou$1inews.gazeta.pl...

"Smok Eustachy" <smok_eustachy@soplandia.prv.pl> wrote in message

Nie no z tym zespołem największe szanse mieli. Ale szacun dla Lecha za walkę.

nie no sorry, co jak co ale to zadne grajki nie byli, lech powinien

Niestety już od bardzo dawna nie trzeba świetnych grajków żeby wyeliminować polską drużynę.

Data: 2009-08-27 23:38:25
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

a lewy udowodnil ze nie jest wart pieniedzy ktore za neigo zadaja

Dokładnie.
Już od 70 minuty prosiłem o zmianę jego na Chrapka, a w dogrywce, żeby brali cokolwiek kto za niego daje i niech idzie w długą.

Albo niech przestanie grać w kadrze - każdy wyjazd i nie ma formy przez miesiąc.

Data: 2009-08-27 23:47:06
Autor: UGI
Bruggia-Lech

Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

a lewy udowodnil ze nie jest wart pieniedzy ktore za neigo zadaja

To byla jakas masakra w jego wykonaniu. Wilk zreszta nie lepszy.

Druga polowa i dogrywka doskonale pokazaly nieumiejetnosc utrzymywania sie przy pilce polskich druzyn, przewaznie durne wybijanki zamiast madrego rozgrywania. A juz szybkie wybijanie Kasprzika do napastników to jakiś żart miesiąca.

Data: 2009-08-27 23:55:48
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h76usk$hu3$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

a lewy udowodnil ze nie jest wart pieniedzy ktore za neigo zadaja

To byla jakas masakra w jego wykonaniu. Wilk zreszta nie lepszy.

Wilk to katastrofa była, totalnie nietrafiona zmiana.

[...]

Zgadza się - tu rację przyznaję Smudzie, takie wybijanki to proszenie się o kłopoty.
I były.

Data: 2009-08-28 00:02:56
Autor: castrol
Bruggia-Lech
Cavallino pisze:

Wilk to katastrofa była, totalnie nietrafiona zmiana.

Zgadza sie. Gosc sie bal. Oddawal pilke za darmo. Podawal za plecy.

Zgadza się - tu rację przyznaję Smudzie, takie wybijanki to proszenie się o kłopoty.
I były.

I tutah dochodzimy do sedna jakiegos. Nie chce rozpatrywac teraz przegranego MP przez Smude bo to jest faktem. Ale jednego Smudzie zabrac nie mozna. Smuda zrobil zespol walczacy, przynajmniej w PUEFA. Zespol ktory biegal od poczatku do konca i gral bardzo ofensywnie co przynosilo skutek w PUEFA. Dzis natomiast widzialem typowy polski zespol, ktory murowal bramke i wybijal pilke i liczyl na cud albo na jakis faul pod polem karnym.
Niestety ale w ten sposob niczego ugrac sie nie da.
Dzis tez mi brakowalo Peszki - chyba jedynego zawodnika, moze poza Bosackim, Kasprzikiem, Arboleda i Garncarczykiem, ktoremu bardzo zalezalo. Reszta zawodnikow bardzo miernie wypadla.

Do tej pory sie zastanawiam, gdzie w tym meczu byla jakakolwiek pomoc - ja jej tam w ogole nie widzialem.

Jacek Kustra

Data: 2009-08-28 00:08:48
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:

I tutah dochodzimy do sedna jakiegos. Nie chce rozpatrywac teraz przegranego MP przez Smude bo to jest faktem. Ale jednego Smudzie zabrac nie mozna. Smuda zrobil zespol walczacy, przynajmniej w PUEFA.

I nikt mu tego nie odbiera.
Pewnie to był skutek takiej a nie innej taktyki.
Która umożliwiała walkę z lepszymi, za to była całkowicie bezbronna wobec słabszych.
Zadaniem Zielińskiego jest wymyślenie złotego środka.

Ciężkie zadanie - to prawda.
Ale próbować trzeba.

Dzis natomiast widzialem typowy polski zespol, ktory murowal bramke i wybijal pilke i liczyl na cud albo na jakis faul pod polem karnym.

No niestety.
Nie w ten sposób to miało wyglądać, przyjemność z oglądania tego była żadna.

Niestety ale w ten sposob niczego ugrac sie nie da.
Dzis tez mi brakowalo Peszki

Peszko to chyba jedyny beneficjent zmiany trenera, jemu się wyraźnie poprawiło.
Rok temu nie zdobył w lidze ani jednej bramki, teraz przewodzi tabeli strzelców.

Karta którą dostał to też zresztą jakiś kretynizm.

Do tej pory sie zastanawiam, gdzie w tym meczu byla jakakolwiek pomoc - ja jej tam w ogole nie widzialem.

W pomocy grał Stilic, a po jego zejściu nikt.
Reszta to zawodnicy defensywni.

I dokładnie tak to już wyglądało po ogłoszeniu składu.
Przeczytaj co pisałem o 20.

Data: 2009-08-28 00:18:16
Autor: castrol
Bruggia-Lech
Cavallino pisze:

Peszko to chyba jedyny beneficjent zmiany trenera, jemu się wyraźnie poprawiło.

Peszko to pilkarz, ktory robi postepy i bardzo dobrze. Mam nadzieje, ze bedzie z niego pozytek, o ile nie bedzie mial kontuzji :)

W pomocy grał Stilic, a po jego zejściu nikt.
Reszta to zawodnicy defensywni.

Czyli gralismy bez pomocy calkowicie, ustawienie faktycznie ultradefensywnie, co zawsze uwazalem (nie chodzi mi tutaj o Lecha) za czysty idiotyzm. Murowaniem bramki nie da sie wygrac meczu - no raz sie Grekom udalo :)

I dokładnie tak to już wyglądało po ogłoszeniu składu.
Przeczytaj co pisałem o 20.

Jesli dobrze pamietam, to pisales ze Bruggia bedzie miala ciezko w srodku pola. A bylo wrecz przeciwnie. Zawodnicy Bruggi w srodku robili co chcieli, bo mieli tak cholernie duzo miejsca. Zobacz jak wygladal poczatek spotkania. Kazda akcja szla, albo prawa, albo lewa strona boiska - nikt im nie przeszkadzal. Szczerze? Dawno czegos takiego nie widzialem.

Jacek Kustra

Data: 2009-08-28 00:22:40
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
[...]

I chyba na to liczył Zieliński.
Gdyby myślał o kontrach wstawiłby wcześniej Chrapka (i powinien to zrobić).

[...]

Chyba w dogrywce.
Przez cały mecz wyglądało to DUŻO lepiej niż we Wronkach, jak udało się minąć jednego lechitę, pojawiał się następny.
Taki pewnie był cel i poniekąd się udał.

Zobacz jak wygladal poczatek spotkania. Kazda akcja szla, albo prawa, albo lewa strona boiska - nikt im nie przeszkadzal.

Bo akurat tym razem graliśmy jak za Smudy - bez skrzydłowych.
Więc przeciwnik, który gra skrzydłami i wtedy zrobiłby nam dużo problemów.
Ale w środku boiska właśnie było dużo lepiej.

Data: 2009-08-27 23:21:43
Autor: maciej
Bruggia-Lech
Fidelio napisał:

No i odpadli. Ale jest jeden pozytyw, już nigdy żaden ignorant nie będzie się cieszył z wylosowania FC Brugge.

Daj spokój, Belgowie nic co warto by zapamiętać nie pokazali.
Lech ma jeszcze jakiś piłkarzy defensywnych, którzy nie wzięli udziału w tym meczu, czy zaprezentowano nam wszystkich?
Ile Lech stworzył 100% sytuacji przez cały dwumecz - ze 3?

Tego się nie dało oglądać...

Data: 2009-08-27 14:28:02
Autor: Criss
Bruggia-Lech
Tego się nie dało oglądać...

Dokładnie. Gdzie jest Lech z poprzedniej rundy? Niestety wyrównał
poziom pozostałych naszych drużyn. Z całym szacunkiem dla
Zielińskiego, ale widać, że nie ten sam respekt piłkarzy co wobec
Smudy. Szczególnie napastnicy przeszli obok meczu. Lewandowski prawie
przy każdym przyjęciu piłki się przewraca, Rengifo nie lepiej, a
świeży Wilk ma problem z przyjęciem i celnym odegraniem prostej
piłki...

Data: 2009-08-27 23:27:23
Autor: castrol
Bruggia-Lech
maciej pisze:

Tego się nie dało oglądać...

Lech przede wszystkim gral calkowicie bez pomocy. I przez to odpadl.

Jacek Kustra

Data: 2009-08-27 23:31:30
Autor: Fidelio
Bruggia-Lech
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h76tis$cbq$1atlantis.news.neostrada.pl...
Fidelio napisał:

No i odpadli. Ale jest jeden pozytyw, już nigdy żaden ignorant nie będzie się cieszył z wylosowania FC Brugge.

Daj spokój, Belgowie nic co warto by zapamiętać nie pokazali.

No i co z tego, wystarczyło? Wystarczyło.

Data: 2009-08-27 23:40:55
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
Fidelio napisał:

No i odpadli. Ale jest jeden pozytyw, już nigdy żaden ignorant nie będzie się cieszył z wylosowania FC Brugge.

Daj spokój, Belgowie nic co warto by zapamiętać nie pokazali.

No i co z tego, wystarczyło? Wystarczyło.

I stąd wniosek że z kimkolwiek innym możliwym do wylosowania byłoby łatwiej?
Zaiste, wnioskowanie na poziomie dziecka w przedszkolu.

Data: 2009-08-27 23:52:29
Autor: Fidelio
Bruggia-Lech
Fidelio napisał:

[...]

 Z tego wniosek, że kogokolwiek byśmy nie wylosowali to nie ma się z czego cieszyć - na dzień dzisiejszy nie ma już dla nas słabych drużyn w Europie. Mam nadzieję, że to jest jasne.

Data: 2009-08-28 00:01:29
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
[...]

Kolejny z chorym rozumowaniem.

Data: 2009-08-28 00:05:20
Autor: Fidelio
Bruggia-Lech
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h76vnp$3uv$1news.onet.pl...
[...]

Zmienię zdanie jak zaczniemy wygrywać z klubami z republik nadbałtyckich ;-)

Data: 2009-08-28 00:09:39
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
[...]

Zupełnie nie rozumiesz o czym mowa.
Nawijasz na kompletnie inny temat, nie dziwię się że się nie rozumiemy.

Data: 2009-08-27 23:39:48
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
Fidelio napisał:

[...]

Wszystkich co do sztuki.
Jakikolwiek inny zawodnik defensywny to byłby już z ME.
Tanevski jest kontuzjowany do końca roku, Wojtkowiak jeszcze też, nie ma nikogo więcej.
No może Henriquez, ale on też jeszcze nie jest zdrowy w pełni.

Data: 2009-08-27 23:51:25
Autor: Etilis
Bruggia-Lech
Fidelio napisał:

[...]

Z Murawskim pewno byloby inaczej... Ale trudno miec pretensje,
ze go sprzedali.

Data: 2009-08-28 18:58:55
Autor: stebi
Bruggia-Lech
maciej pisze:
Fidelio napisał:

[...]

Myślę, że problemem była mimo wszystko ławka, a raczej jej brak.
O ile obrona wyglądała OK (grali tam sami obrońcy), o tyle pomoc już niezbyt. Brak lewego i prawego pomocnika był bardzo widoczny. Za lewego pomocnika grał lewy obrońca, a za prawego środkowy obrońca. Dodatkowo, kolejny raz Zieliński dał popis wprowadzając Wilka (lewego obrońcę) na środek pola. Nie można mieć więc do Wilka pretensji, że nie potrafił dobrze piłki rozegrać.
Brawa dla naszego super napastnika przebierającego w ofertach. Albo weźmie się za siebie, albo skończy jak Matusiak.

pozdr.
stebi

Data: 2009-08-28 20:23:49
Autor: Fidelio
Bruggia-Lech
[...]

Coś Ty, jaki problem, przecież zawsze można zmienić trenera ;-)

Data: 2009-08-27 23:37:11
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

No i odpadli. Ale jest jeden pozytyw, już nigdy żaden ignorant nie będzie się cieszył z wylosowania FC Brugge.

Słuchaj no przygłupie, jeśli dla Ciebie Villareal jest łatwiejszym przeciwnikiem to sam sobie wystawiasz świadectwo.

Data: 2009-08-27 21:49:14
Autor: Rocco
Bruggia-Lech
> [...]

Słuchaj no przygłupie, jeśli dla Ciebie Villareal jest łatwiejszym przeciwnikiem to sam sobie wystawiasz świadectwo.
No ale to, że nawet Brugia była najsłabszym zespołem z klubów , na który Lech miałby trafić to i tak Belgowie byli w tej grupie z klubów
 rozstawionych, a więc nie było powodów się cieszyć.Trzeba wreście skończyć myśleniem typu "patriota - idiota".

Data: 2009-08-27 23:58:29
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
[...]

?????
Co Ty bredzisz?
Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś.
Nie cieszyć się z wylosowania najsłabszego przeciwnika?
To jakieś chore poglądy są.

Data: 2009-08-27 22:25:18
Autor: Rocco
Bruggia-Lech
> [...]

Co Ty bredzisz?
Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś.
Nie cieszyć się z wylosowania najsłabszego przeciwnika?

Chyba się źle rozumiemy - mi chodzi oto jak i chyba Fidelio , że Brugia to dobry europejski klub z duzo większym budżetem i przez to stac ich na lepszych piłkarzy i z lepszym współczynikiem w rankingu Uefa i dlatego nie powinno się cieszyć z wylosowania tego zespołu.

Data: 2009-08-28 00:32:13
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
[...]

Zdecydowanie się nie rozumiemy.
Gdybym miał wylosować np. Arsenal mając jeszcze do wyboru jeszcze MU, Real czy Barcę, to też bym się z tego cieszył.
To nie ma dokładnie NIC wspólnego z tym, o czym bredzicie.
Po prostu najłatwiejsze możliwe losowanie to JEST powód do radości, sam z siebie.
Nie ma tu żadnego znaczenia czy przeciwnik jest silniejszy od Lecha, a ma kapitalne znaczenie czy jest słabszy, od tych niewylosowanych.

Co innego gdyby ktoś napisał, że taką Bruggię to my nosem wciągniemy.
Ale nic takiego nie miało miejsca.

Data: 2009-08-27 22:43:20
Autor: Rocco
Bruggia-Lech
> [...]

> powinno się cieszyć z wylosowania tego zespołu.

Co innego gdyby ktoś napisał, że taką Bruggię to my nosem wciągniemy.

A mi o takich wypowiedziach chodziło, których było bardzo dużo w prasie i mediach.Może na usenecie było inaczej nie wiem , bo nie miałem wtedy dostępu.

Data: 2009-08-28 00:44:33
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
> [...]

> powinno się cieszyć z wylosowania tego zespołu.

Co innego gdyby ktoś napisał, że taką Bruggię to my nosem wciągniemy.

No to się źle podłączyłeś.
Fiodorio pił do mojej wypowiedzi, takiej jak do góry opisałem.

Data: 2009-08-28 00:35:01
Autor: Etilis
Bruggia-Lech
Co innego gdyby ktoś napisał, że taką Bruggię to my nosem wciągniemy.
Ale nic takiego nie miało miejsca.

Tylko ze oni duzo lepsi od Austrii na pewno nie byli...
Mamy swietna obrone (grali good mimo tego, ze prawie kazdy
mial juz zolta kartke), nic poza tym. Jeszcze to sciagniecie
Stilica, to prawie jak sabotaz...

Data: 2009-08-28 00:43:24
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
Użytkownik "Etilis" <etilismus@wytnijjtoointeria.pl> napisał w wiadomości news:h772dg$o8$1mx1.internetia.pl...
[...]

No i to co mieli dobre byli lepsi, Austria nie miał nawet tego, a mimo to sprawiła nam sporo problemów.

Jeszcze to sciagniecie
Stilica, to prawie jak sabotaz...

Zwłaszcza jak wszedł Wilk.

Data: 2009-08-28 00:50:56
Autor: Etilis
Bruggia-Lech
Jeszcze to sciagniecie
Stilica, to prawie jak sabotaz...

Zwłaszcza jak wszedł Wilk.

No o to mi chodzi, i tego zrozumiec nie moge
za chiny ludowe... Moze sie nie znam albo co...
Ale nawet jak Stilic nie daje rady w defensywie
to jednak jego podania nie tak rzadko potrafia
zaskoczyc i pozbawienie sie tego atutu na rzecz
atutow Wilka.. Szokda gadac. Przez chwile mialem
wrazenie, ze Stilic mial wlasnie byc sobie z przodu
i sie czaic na jakies rozegranie, bez specjalnych
obciazen w defensywie i to wlasnie byloby bardzo
ROZSADNE. Byc moze tego wlasnie zabraklo.

Data: 2009-08-28 00:52:37
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
Użytkownik "Etilis" <etilismus@wytnijjtoointeria.pl> napisał w wiadomości news:h773bd$jiu$1mx1.internetia.pl...
Jeszcze to sciagniecie
Stilica, to prawie jak sabotaz...

Zwłaszcza jak wszedł Wilk.

No o to mi chodzi, i tego zrozumiec nie moge
za chiny ludowe...

Nie Ty jeden.
W pierwszym meczu za Stilica wszedł Golik i co by nie mówić, załatał jakoś tam dziurę w środku, gra Lecha się poprawiła.
Ale Wilk na środek?
Pomysł totalnie z dupy.

Data: 2009-08-28 00:58:12
Autor: Etilis
Bruggia-Lech
Cavallino pisze:
[...]

Jak mam byc szczery , to nawet nie wiem kto wtedy na srodku gral...
Wilka widzialem po lewej, wiec kto? Troche sie upilem z nerwow, zwlaszcza po tej zmianie :)

Data: 2009-08-28 00:43:34
Autor: Fidelio
Bruggia-Lech
[...]

Miejsce miało raczej to, że każdy wie co to jest Arsenal, Manchester United, Barcelona, Real. Natomiast jak słyszy o jakimś Fc Brugge, to myśli: Eee... a co to jest, to jest jakiś klubik z europejskiej prowincji. Tymczasem każdy kto się interesuje futbolem i jego historią wie jakie ten klub ma tradycje i że zawsze jest, był i prawdopodobnie będzie groźny. Jestem więcej niż pewien, że za tą radochą z wylosowania FC Brugge tak naprawdę stała niewiedza i lekceważenie, co w polskich mediach było widoczne jako ustawianie Lecha w postaci faworyta, nie raz tę frazę słyszałem.
To, że lepiej wylosować FC Brugge niż najbardziej topowe europejskie drużyny to jest oczywiście bezdyskusyjne.

Data: 2009-08-28 00:45:48
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h7726u$8uo$1news.onet.pl...
[...]

I ma rację.
Zresztą to co Ty słyszysz nie ma żadnego znaczenia - ważne jest czy dobre losowanie to powód do szczęścia i radości.

Data: 2009-08-30 12:33:15
Autor: Mermi
Bruggia-Lech
Że się wtrącę... Polska prasa niemal cały czas do pierwszego meczu piała jak to faworytem jest Lech. Nawet cytowali "ekspertów" mających za sobą grę w lidze belgijskiej, którzy z radością głosili, że Lechowi dają większe szanse.
Nie zdziwiłbym się, gdyby takie naginanie rzeczywistości udzieliło się samym piłkarzom.

Data: 2009-08-30 15:43:08
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
Użytkownik "Mermi" <none@none.pl> napisał w wiadomości news:h7dkhe$qsn$1achot.icm.edu.pl...
Że się wtrącę... Polska prasa niemal cały czas do pierwszego meczu piała jak to faworytem jest Lech.

Ciekawe jak, bo w poznańskiej nic na ten temat nie było.
W Wybiórczej również nie.
Dawali 50:50% szans, a po pierwszym meczu 51:49 dla Lecha - było to bardzo zgodne z tym co widzieliśmy.

Data: 2009-08-30 20:05:38
Autor: Mermi
Bruggia-Lech
Cavallino pisze:
[...]

Gdzieś czytałem wywiad z Waligórą ale na jakim portalu to nie pamiętam...

Data: 2009-08-27 23:56:17
Autor: Fidelio
Bruggia-Lech
[...]

Villareal jest lepsze od Brugge, zgadza się. A Brugge lepszy od Lecha, zatem co za różnica czy odpadną z Virrareal czy z Brugge? Jaki tu powód do radości? Bo ja nie widzę żadnego. W sumie to lepiej nawet odpaść z wielką firmą niż z przeciętną europejską. Epitety to sobie daruj, emocje nie służą logice jak widać.

Data: 2009-08-28 00:02:51
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h76ve8$395$1news.onet.pl...
[...]

No i właśnie dlatego się cieszyłem że Brugia a nie Villareal, co tu jest tak trudnego do zrozumienia?

A Brugge lepszy od Lecha

O oszukującego sędziego oraz lepiej wykonywane karne.

Data: 2009-08-27 22:24:34
Autor: Przemek Budzyński
Bruggia-Lech
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
>A Brugge lepszy od Lecha

O oszukującego sędziego oraz lepiej wykonywane karne.

przestań się wygłupiać, powtarzam. Brugia była lepsza w kazdym elemencie gry. Lepsza technicznie, taktycznie,
także fizycznie i szybkościowo.

Data: 2009-08-28 00:28:03
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:

>A Brugge lepszy od Lecha

O oszukującego sędziego oraz lepiej wykonywane karne.

przestań się wygłupiać, powtarzam.

Brugia była lepsza w kazdym elemencie gry.

Nie, nie w każdym.
W tym podstawowym była gorsza, choćbyś nie wiem jak zaklinał rzeczywistość to tego nie zmienisz.

Gdyby oni potrafili tak strzelać jak grają w polu, byliby znacznie lepszym zespołem.
A nie są właśnie dlatego, że oprócz zalet mają i wady.
Które Lech mógł i powinien wykorzystać.
No i praktycznie to zrobił, zabrakło niewiele.

Data: 2009-08-28 04:49:38
Autor: Przemek Budzyński
Bruggia-Lech
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Nie, nie w każdym.
W tym podstawowym była gorsza,

to znaczy w czym?

Data: 2009-08-28 10:29:41
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h77nl2$f95$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Nie, nie w każdym.
W tym podstawowym była gorsza,

to znaczy w czym?

Już pisałem.
W strzelaniu bramek.

Data: 2009-08-28 09:11:10
Autor: bodyn
Bruggia-Lech
Cavallino pisze:
[...]

Byli leppsi bo przeszli Lecha i tyle.
gadanie o sedzim to juz zenada i tyle.

Data: 2009-08-28 10:33:09
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
Użytkownik "bodyn" <bodun@wytnijto.o2.pl> napisał w wiadomości news:

Brugia była lepsza w kazdym elemencie gry.

Nie, nie w każdym.
W tym podstawowym była gorsza, choćbyś nie wiem jak zaklinał rzeczywistość to tego nie zmienisz.
Byli leppsi bo przeszli Lecha i tyle.

Przeszli tylko dzięki sędziemu i tyle.

Data: 2009-08-28 10:59:05
Autor: bodyn
Bruggia-Lech
Cavallino pisze:
[...]

jak zawsze palczki beda zwalac wine na sedziego.

Data: 2009-08-28 11:26:04
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
Użytkownik "bodyn" <bodun@wytnijto.o2.pl> napisał w wiadomości news:

jak zawsze palczki beda zwalac wine na sedziego.

Naucz się pisać, albo wypad z usenetu.

Nie jak zawsze, tylko jak oszuka.
Do sędziego, który ewidentnie wypaczył wynik na Craxie nawet się nie zająknąłem, bo Lech mógł i powinien wygrać mimo to.
Ale przy tak zbliżonych umiejętnościach jak w przypadku dwumeczu z Bruggią to błędy sędziego były decydujące.

Data: 2009-08-28 12:25:17
Autor: bodyn
Bruggia-Lech
Cavallino pisze:
Użytkownik "bodyn" <bodun@wytnijto.o2.pl> napisał w wiadomości news:

jak zawsze palczki beda zwalac wine na sedziego.

Naucz się pisać, albo wypad z usenetu.
Nie ty bedziesz decydowal kto moze pisac a nie kto na useniecie.

[...]
Decydujace bledy to mieli pilkarze Lecha np Lewandowski.A ty widze wszystkich chceszprzekoac do tego aby reszta myslala tak jak ty. tylko tyle

Data: 2009-08-28 12:48:38
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
Użytkownik "bodyn" <bodun@wytnijto.o2.pl> napisał w wiadomości news:h78b9r$rd6$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:
Użytkownik "bodyn" <bodun@wytnijto.o2.pl> napisał w wiadomości news:

jak zawsze palczki beda zwalac wine na sedziego.

Naucz się pisać, albo wypad z usenetu.
Nie ty bedziesz decydowal kto moze pisac

Nie chodzi o to kto, tylko jak.

Ale przy tak zbliżonych umiejętnościach jak w przypadku dwumeczu z Bruggią to błędy sędziego były decydujące.
Decydujace bledy to mieli pilkarze Lecha np Lewandowski.

A to swoją drogą i o tym też pisałem.
Ale mimo to mecz dwuwygrali, tylko sędzia zabrał 1 punkt.

Data: 2009-08-28 00:13:25
Autor: Fidelio
Bruggia-Lech
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h76vqc$47r$1news.onet.pl...
[...]

Spójrz prawdzie w oczy, spójrz na szybkość, celność i dokładność gry klubu z Brugge i porównaj to z Lechem. My w ogóle graliśmy z pomocnikami w tym meczu? W ogóle mieliśmy pod kontrolą środek pola? Zero. Podobnie już było we Wronkach, ale walczak Peszko cudem wywalczył gola. Patrząc jak ten cały Sonck rozgrywał piłkę, jak oni sobie ją przerzucali swobodnie często już na granicy pola karnego, to jest w ogóle inny poziom. Grali szybko i pewnie, a lechici tylko próbowali kontry z doskoku, co z reguły kończyło się prędzej czy później kiksem.

Data: 2009-08-28 00:16:01
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
[...]

Za to się punktów w futbolu nie przyznaje.
A Bruggia ze strzelaniem bramek wyglądała gorzej niż Lech, a przynajmniej nie lepiej.

Data: 2009-08-28 00:18:46
Autor: Fidelio
Bruggia-Lech
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h770j1$5q5$1news.onet.pl...
[...]

No dobrze, ale przyznaje się za lepiej strzelane karne. A tak, to nawet nie można powiedzieć, że był w tym pojedynku piłkarsko lepszy a odpadł bo karne to loteria...

Data: 2009-08-28 00:24:17
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
[...]

Gdyby nie sędzia o żadnych karnych nie byłoby mowy.

Data: 2009-08-28 00:24:38
Autor: castrol
Bruggia-Lech
Fidelio pisze:

[...]

Tu sie nie zgodze. Opanowali calkowicie srodek pola nie dlatego ze byli na tyle lepsi, ale dlatego, ze nikt po prostu im nie przeszkadzal. Mieli tak wiele miejsca, ze trudno aby tego nie wykorzystywali. Lech gral calkowicie bez pomocy. Bez defensywnych pomocnikow. Bruggia skrzydlami wchodzila jak w maslo, bo nie bylo nikogo kto moglby im przeszkodzic. Ich akcje zatrzymywaly sie dopiero na obroncach i przez to tez sedzia musial siegac po kartki.

Jacek Kustra

Data: 2009-08-28 00:29:15
Autor: Cavallino
Bruggia-Lech
[...]

Nie sądzisz, że jedno zdanie z drugim się kłóci?
Otwarte skrzydła to był właśnie skutek NADMIARU defensywnych pomocników w Lechu, a nie ich braku.

Data: 2009-08-28 08:56:29
Autor: gasper
Bruggia-Lech
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h76t3q$t88$1news.onet.pl...
No i odpadli. Ale jest jeden pozytyw, już nigdy żaden ignorant nie będzie się cieszył z wylosowania FC Brugge.

ja sie bede cieszył, bo szanse były większe niż 50%
a te zespoły co Legia i Wisła z nimi przegrały to już wogóle strach i horror

Bruggia-Lech