Bruksela potwierdza - Polska będzie na plusie

Data: 2009-09-15 09:14:30
Autor: awe
Bruksela potwierdza - Polska będzie na plusie

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8ndkj$c5b$1news.task.gda.pl...
Ciekaw jestem, czy przyjmie to do wiadomości pan prezydent. Ostatnio, gdy podał to rząd, to mruczał coś tam, że on jeszcze musi sprawdzić, bo coś tam mu się nie zgadza.
-- -- -- -- -- -- -
tak slyszalem o tym, to bylo zalosne. powinienes wiedziec ze jakosc zycia jest znacznie lepsza na zachodzie europy z ich ujemnym wzrostem niz u nas z marnym 1+, no ale co takie durnie jak wy moga o tym wiedziec
awe

Data: 2009-09-15 09:56:30
Autor: zbig

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h8ners$bp6$1news.onet.pl...

tak slyszalem o tym, to bylo zalosne. powinienes wiedziec ze jakosc zycia jest znacznie lepsza na zachodzie europy z ich ujemnym wzrostem niz u nas z marnym 1+, no ale co takie durnie jak wy moga o tym wiedziec

Widzę tępy lewaku, że niczego nie zrozumiałeś z matematycznych wyliczeń , które ostatni ci zaserwowałem Vic miał rację, próżny mój trud - na betonie kwiatki nie urosną.

Data: 2009-09-15 12:35:02
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8nh8v$rdi$1news.task.gda.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
nie jestem lewakiem, gdzie zaserwowales matematyczne wyliczenia?:-)
awe

Data: 2009-09-15 12:55:26
Autor: zbig

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h8nqia$g5t$1news.onet.pl...

[...]

Wątek "wzrost o 1,1%"

Data: 2009-09-16 20:35:15
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8nrod$8kl$1news.task.gda.pl...

[...]

oj, wiesz dla jednych to wzrost, a dla drugich to ponizenie. Zeby taki prawie 40 mln narod, z takim niewykorzystanym potencjalem, mial 1,1 % wzrostu. Ja rozumiem gdybysmy byli wielkosci Litwy, Estonii....ja po prostu tego "wzrostu" nie biore nawet pod uwage. Miesci sie w zakresie bledu statystycznego, a nawet gdyby tak faktycznie sie okazalo, to myslisz ze Donek Cie poinformuje ze tego "wzrostu" nie ma? No przeciez nie poinformowal cie ze jest Kryzys. Dopiero jak mu pod pampersem zaczelo smierdziec - okazalo sie ze to byla kupa.
awe

Bruksela potwierdza - Polska będzie na plusie