Bruksela zdemaskowała PR Platformy.

Data: 2009-05-17 18:46:58
Autor: matador
Bruksela zdemaskowała PR Platformy.
#
Platforma Obywatelska odróżnia się od PiS-u, jak wszyscy doskonale wiemy, nieporównanie większą dyscypliną budżetową, kompletnym brakiem skłonności do populistycznych obietnic i kategoryczną niechęcią do rzucania na rynek pustej złotówki. Jednak deficyt budżetowy państwa będzie w tym roku dwukrotnie większy niż w poprzednich latach i dwukrotnie większy niż zakładał rząd.
#

#
Oczywiście jest kryzys, ja tego nie neguję. Jako PR-owiec Platformy sam zacząłbym wołać, że gdyby w czasie kryzysu rządził Jarosław Kaczyński, to deficyt by poszybował... Ale jako w miarę jednak niezależny publicysta wiem, że to tylko gdybanie, podczas gdy pod rządami Tuska i Rostowskiego deficyt poszybował naprawdę. W dodatku poszybował pod hasłem dyscypliny budżetowej. Poszybował w ciszy, w atmosferze panującej w kancelarii premiera nadziei, że ten fakt da się jakoś ukryć, przemilczeć albo zagadać.
#

http://www.dziennik.pl/opinie/article380470/Bruksela_zdemaskowala_PR_Platformy.html

matador.

Bruksela zdemaskowała PR Platformy.