Brunatny odcień tęczy....

Data: 2013-04-14 00:00:17
Autor: Grzegorz Z.
Brunatny odcień tęczy....
Nie podoba ci się że inni mają odmienne zdanie w różnych kwestiach i
dlatego starasz się mnie i mi podobnych na psp zagłuszyć licząc na to że
wrzucą mnie i kilku innych do plonkownicy?

To już nie te czasy, to nie forum Onetu, teraz z Usenetu korzystają w
większości świadomi technicznie użytkownicy, większość to linuksowi/unixowi
admini, prędzej zniechęcisz ich do grupy w ogóle niż sprawisz że wytną mnie
jedynie "po nicku".

Myślisz że nie zauważą oni twojej żałosnej próby manipulacji?

A co do reszty to jak mówię Eliza Michalik miała rację - sami nie wierzycie
w te swoje "ideały" - tak naprawdę są one warte tyle samo co i te "ideały"
pedalskie - i dlatego próbujecie myślących inaczej zakrzyczeć przemocą na
ulicy - a także w wirtualu.

http://elizamichalik.natemat.pl/56651,cejrowski-i-inni-to-jak-wierzycie-w-te-swoje-idealy-czy-nie

--
"Niech będzie przeklęty bóg ojciec i syn i duch i matka najświętsza i całe
królestwo niebieskie!"

Brunatny odcień tęczy....