Brutalnie pobita, ale bez obdukcji

Data: 2009-06-09 19:15:08
Autor: Stefann
Brutalnie pobita, ale bez obdukcji
raz dzwonila na policje, dwa razy wchodzila na posterunek policji, ale nie zlozyla zawiadomienia o przestepstwie ;) Ciekawe ;)

Zennon

Data: 2009-06-09 10:48:07
Autor: pistacjusz
On 9 Cze, 19:15, "Stefann" <t...@blisko.pl> wrote:
raz dzwonila na policje, dwa razy wchodzila na posterunek policji, ale nie
zlozyla zawiadomienia o przestepstwie ;) Ciekawe ;)

Zennon

Czy wszyscy POwcy są tacy podejżliwi jak Ty?
Pewnie żałujecie że ją za słabo ją kopaliście i że za mało pogróżek
dostała.
Oj nie będzie premii za skuteczne nastraszenie miała przecież siedzieć
cicho.

Data: 2009-06-09 19:28:47
Autor: awe

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:h0m5ag$t2u$1news.task.gda.pl...
raz dzwonila na policje, dwa razy wchodzila na posterunek policji, ale nie zlozyla zawiadomienia o przestepstwie ;) Ciekawe ;)

Zennon
-- -- -- -- -- -- --
to pewnie brak zaufania. moze sie boi ze jesli w wiezieniu za kratkami mozna sie powiesic pod rzadami PO to rownie i dobrze moze sie zdarzyc to na komisariacie.
awe

Data: 2009-06-09 19:57:47
Autor: naprany jak kruk!
[...]

szara siec ja omotla hehehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-09 20:43:18
Autor: raff
naprany jak kruk! pisze:
[...]

"omotala" wykżtałcony tłuku

R.

Data: 2009-06-10 14:55:06
Autor: naprany jak kruk!
Brutalnie pobita, ale bez obdukcji
Tue, 09 Jun 2009 20:43:18 +0200, w <h0magg$nc5$2@news.onet.pl>, raff
<trytytyty13@autograf.pl> napisał(-a):

naprany jak kruk! pisze:

"omotala" wykżtałcony tłuku

ja akurat omotla heheh

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-09 20:44:53
Autor: awe

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:gk8t255t3blf2kf47vn9dt8g24pffpi38d4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
nie mozesz miec pretensji ze czlowiek nei ma zaufania do wymairu sprawiedliwosci. znam takie przypadki dlatego optuje chocby z tego wzgledu zeby zreformowac diametralnie wymiar sprawiedliwosci.
te dupki z policji sami powinni wiedziec jak zakrecic sie w tej sprawie a nie ja zakrecac i podkrecac - zeby tylko ktos nie pomyslal ze po prostu w tym przypadku postawiono ich w bardzo niewygodnej sytuacji.
awe

Data: 2009-06-09 19:49:56
Autor:
On Tue, 9 Jun 2009 19:15:08 +0200, "Stefann" <tu@blisko.pl> wrote:

raz dzwonila na policje, dwa razy wchodzila na posterunek policji, ale nie zlozyla zawiadomienia o przestepstwie ;) Ciekawe ;)

 kobitka sie pogubila. prezes co chwila zmienial scenariusz.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-10 14:39:29
Autor: cirrus
[...]

Wg mnie szukanie na siłę popularności, której nie ma.

--
stevep

Brutalnie pobita, ale bez obdukcji