Brutalnosc policji ?

Data: 2009-08-12 14:12:09
Autor: Chessio
Brutalnosc policji ?
Witam,

Na gazeta.pl pojawil sie artykul o kilku poscigach policyjnych. Miedzy
innymi znalazl sie tam ten filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=GFSBPK0Hf8Q

Jestem troche zszokowany - akcja zaczyna sie w 1:40. Wedlug mnie w 2:04
policjant wywichnal lezacemu na ziemi bark.

Poscig byl za pijanym sprawca wypadku drogowego (nie wiem dokladnie jakiego
typu - czy potracenie osoby czy kolizja z innym samochodem)

Czy zatrzymany moze sie skarzyc na brutalnosc policji ? Jaka mialby szanse
wygranej ?
Wg. mnie sam sie zatrzymal i poddal. A cala reszta to juz tylko
niepotrzebne "pouczenie" od policji ktore przy okazji spowodowalo
prawdopodobnie trwaly uszczerbek na zdrowiu.

--
Pozdrawiam,
Chessio

Data: 2009-08-12 15:26:23
Autor: krzysiek82
Brutalnosc policji ?
Chessio pisze:
> [...]
niepotrzebne "pouczenie" od policji ktore przy okazji spowodowalo
prawdopodobnie trwaly uszczerbek na zdrowiu.

Według mnie (co oczywiście nie jest wyznacznikiem prawa) popełniasz wykroczenie poniesiesz tego konsekwencje.

--
krzysiek82

Data: 2009-08-12 15:37:15
Autor: Maddy
Brutalnosc policji ?
krzysiek82 pisze:
Chessio pisze:
> [...]

Według mnie (co oczywiście nie jest wyznacznikiem prawa) popełniasz wykroczenie poniesiesz tego konsekwencje.

Karę cielesną wymierzaną na miejscu i bez sądu?
Planujesz przeprowadzkę do Sudanu i już tam jesteś myślami czy jak?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2009-08-16 07:19:26
Autor: Charles
Brutalnosc policji ?
Maddy pisze:
krzysiek82 pisze:
Chessio pisze:
> [...]

Karę cielesną wymierzaną na miejscu i bez sądu?
Planujesz przeprowadzkę do Sudanu i już tam jesteś myślami czy jak?

Chyba nieco przesadzacie Panowie. To co zrobił pies pijanemu kierowcy po rzuceniu na glebę to zwykła dźwignia na staw barkowy i zapewniam, że pijakowi nic się nie stało z ramieniem. Wiem, bo uczono mnie tego na aikido. Chwyt jest o tyle konkretny, że rękę delikwenta można zblokować w ten sposób tylko własnym torsem a obydwie wolne ręce mamy do dyspozycji np. do wyjęcia kajdanek, itp.
PZDR

Data: 2009-08-12 17:59:55
Autor: robert1
Brutalnosc policji ?
Chessio pisze:
> [...]
> niepotrzebne "pouczenie" od policji ktore przy okazji spowodowalo
> prawdopodobnie trwaly uszczerbek na zdrowiu.

W tym przypadku przestępstwo. i to ścigane z urzędu.

Data: 2009-08-12 15:55:45
Autor: Alpin
Brutalnosc policji ?
Chessio pisze:
[...]

To jest tylko inscenizacja zaaranĹźowana przez dziennikarzy 112.pl.

Pozdrawiam,
Alpin

Data: 2009-08-12 15:26:06
Autor: Jacek_P
Brutalnosc policji ?
Alpin napisal:
To jest tylko inscenizacja zaaranżowana przez dziennikarzy 112.pl.

Jezeli to inscenizacja, to maja problem: rozjechanie kota w 1:03.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-08-12 16:46:03
Autor: Chessio
Brutalnosc policji ?
Dnia Wed, 12 Aug 2009 15:26:06 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

Alpin napisal:
To jest tylko inscenizacja zaaranżowana przez dziennikarzy 112.pl.

Jezeli to inscenizacja, to maja problem: rozjechanie kota w 1:03.

Szczerze - nie wyglada mi to na inscenizacje. Jesli to byla inscenizacja to
grajacy pijanego przestepce zagral swoim barkiem oskarowa role.

--
Pozdrawiam,
Chessio

Data: 2009-08-12 17:48:23
Autor: MadMan
Brutalnosc policji ?
Dnia Wed, 12 Aug 2009 14:12:09 +0100, Chessio napisał(a):

Czy zatrzymany moze sie skarzyc na brutalnosc policji ? Jaka mialby szanse
wygranej ?

Raczej żadną - z opisu wynika że to groźny przestępca, co potwierdza
jego zachowanie (nikt normalny nie ucieka przed policją). --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-08-12 19:34:46
Autor: Andrzej Lawa
Brutalnosc policji ?
MadMan pisze:
[...]

ROTFL

A każdy pijak to złodziej, bo każdy złodziej to pijak?

Data: 2009-08-12 18:54:12
Autor: Schweinchen
Brutalnosc policji ?

"Chessio" <Chessio@newspaper.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1rm2095tn18ew.iaznef2w9zyn$.dlg40tude.net...
[...]

Tez jestem zszokowany. Powinni burakowi obydwie lapy i nogi do tego polamac. I zo tak skutecznie, zeby w zyciu nie mogl wiecej siasc za kolkiem.

[...]

Kazdy madty prokurator da wirae policjantom, ze sie bydlak wywrocil na schodach jak uciekal :)

Wg. mnie sam sie zatrzymal i poddal. A cala reszta to juz tylko
niepotrzebne "pouczenie" od policji ktore przy okazji spowodowalo
prawdopodobnie trwaly uszczerbek na zdrowiu.

Taim sie powinno bez sadu wyplacac kulke. To byl morderca uzywajacy groznej broni.

-- Pozdrawiam,
Chessio

Data: 2009-08-13 07:03:51
Autor: Adam Wysocki
Brutalnosc policji ?
Schweinchen <kupa@islam.de> wrote:

Kazdy madty prokurator da wirae policjantom, ze sie bydlak wywrocil na schodach jak uciekal :)

Czy to nadal jest grupa "prawo"?

--
http://www.gophi.pl/

Data: 2009-08-13 15:24:46
Autor: ALEX Przekliniak
Brutalnosc policji ?
Adam Wysocki ni au koto ha itsumo tanosii

Schweinchen <kupa@islam.de> wrote:

Kazdy madty prokurator da wirae policjantom, ze sie bydlak wywrocil
na schodach jak uciekal :)

Czy to nadal jest grupa "prawo"?

Niedługo będą wnioski by dawać im rgppanc, albo jeszcze lepiej ppk :-/

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

Data: 2009-08-12 20:14:28
Autor: Marek Dyjor
Brutalnosc policji ?
Chessio wrote:
[...]

powinni go byli odstrzelic.

Data: 2009-08-14 22:52:11
Autor: Kris
Brutalnosc policji ?

Uzytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:h5v0q7$4tu$1news.onet.pl...
Chessio wrote:
Witam,
powinni go byli odstrzelic.

Bez ostrzezenia.

Kris

Data: 2009-08-16 11:19:15
Autor: robert1
Brutalnosc policji ?
[...]

Oczywiście że może

Jaka mialby szanse
wygranej ?

Zerową.

Policja wszystko może; są specjalnie szkoleni by zatrzymanych bić tak, by nie zostawiać śladów na ciele.
Nikt im tego nie udowodni.

Wystarczy że zatrzymają dowolnego człowieka na ulicy, bez dokumentów przy sobie, i celem ustalenia tożsamości zatrzymają na 48 godzin...

Sąd Uniewinnił nawet tych, którzy po cywilu i w cywilnym samochodzie zastrzelili nastolatka czy tam drugiego trafili w kręgosłup i do konca życia na wózku,  którzy nie zatrzymali się cywilom, którzy mogli okazać ( i w sumie okazali się) zwykłymi bandytami.

--

Brutalnosc policji ?