Brutalnosc policji ?

Data: 2009-08-12 15:26:23
Autor: krzysiek82
Brutalnosc policji ?
Chessio pisze:
  > Czy zatrzymany moze sie skarzyc na brutalnosc policji ? Jaka mialby szanse
wygranej ?
Wg. mnie sam sie zatrzymal i poddal. A cala reszta to juz tylko
niepotrzebne "pouczenie" od policji ktore przy okazji spowodowalo
prawdopodobnie trwaly uszczerbek na zdrowiu.

Według mnie (co oczywiście nie jest wyznacznikiem prawa) popełniasz wykroczenie poniesiesz tego konsekwencje.

--
krzysiek82

Data: 2009-08-12 15:37:15
Autor: Maddy
Brutalnosc policji ?
krzysiek82 pisze:
Chessio pisze:
> [...]

Według mnie (co oczywiście nie jest wyznacznikiem prawa) popełniasz wykroczenie poniesiesz tego konsekwencje.

Karę cielesną wymierzaną na miejscu i bez sądu?
Planujesz przeprowadzkę do Sudanu i już tam jesteś myślami czy jak?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2009-08-16 07:19:26
Autor: Charles
Brutalnosc policji ?
Maddy pisze:
krzysiek82 pisze:
Chessio pisze:
> [...]

Karę cielesną wymierzaną na miejscu i bez sądu?
Planujesz przeprowadzkę do Sudanu i już tam jesteś myślami czy jak?

Chyba nieco przesadzacie Panowie. To co zrobił pies pijanemu kierowcy po rzuceniu na glebę to zwykła dźwignia na staw barkowy i zapewniam, że pijakowi nic się nie stało z ramieniem. Wiem, bo uczono mnie tego na aikido. Chwyt jest o tyle konkretny, że rękę delikwenta można zblokować w ten sposób tylko własnym torsem a obydwie wolne ręce mamy do dyspozycji np. do wyjęcia kajdanek, itp.
PZDR

Data: 2009-08-12 17:59:55
Autor: robert1
Brutalnosc policji ?
Chessio pisze:
> [...]
> niepotrzebne "pouczenie" od policji ktore przy okazji spowodowalo
> prawdopodobnie trwaly uszczerbek na zdrowiu.

W tym przypadku przestępstwo. i to ścigane z urzędu.

--

Brutalnosc policji ?