Brutalnosc policji ?

Data: 2009-08-16 11:19:15
Autor: robert1
Brutalnosc policji ?
Witam,

Na gazeta.pl pojawil sie artykul o kilku poscigach policyjnych. Miedzy
innymi znalazl sie tam ten filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=GFSBPK0Hf8Q

Jestem troche zszokowany - akcja zaczyna sie w 1:40. Wedlug mnie w 2:04
policjant wywichnal lezacemu na ziemi bark.

Poscig byl za pijanym sprawca wypadku drogowego (nie wiem dokladnie jakiego
typu - czy potracenie osoby czy kolizja z innym samochodem)

Czy zatrzymany moze sie skarzyc na brutalnosc policji ?

Oczywiście że może

Jaka mialby szanse
wygranej ?

Zerową.

Policja wszystko może; są specjalnie szkoleni by zatrzymanych bić tak, by nie zostawiać śladów na ciele.
Nikt im tego nie udowodni.

Wystarczy że zatrzymają dowolnego człowieka na ulicy, bez dokumentów przy sobie, i celem ustalenia tożsamości zatrzymają na 48 godzin...

Sąd Uniewinnił nawet tych, którzy po cywilu i w cywilnym samochodzie zastrzelili nastolatka czy tam drugiego trafili w kręgosłup i do konca życia na wózku,  którzy nie zatrzymali się cywilom, którzy mogli okazać ( i w sumie okazali się) zwykłymi bandytami.

--

Brutalnosc policji ?