Brykiet drzewny do kominka

Data: 2009-03-03 05:23:21
Autor: ab
Brykiet drzewny do kominka
Szukam opinii na temat jakości spalania brykietu drzewnego

Podepnę się pod wątek, bo dotyczy brykietów. Nie używam ich, nie mam do czego, ale zastanawiałem się nieraz jak to jest spajane? Przecież żadne kleje nie wchodzą w rachubę. Czy cząstki w brykiecie trzymają się jedynie poprzez silne ich sprasowanie?

--
Bestsellery książkowe:
  "Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)

Data: 2009-03-03 07:56:52
Autor: Tadek
Brykiet drzewny do kominka
ab pisze:
[...]

duży nacisk na materiał spaja go, przy niektórych brykietach używa się gorącej pary. Tabletki to też efekt brykietowania.

Brykiet drzewny do kominka