Brytalna prawda o potworze...

Data: 2013-09-21 20:18:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Brytalna prawda o potworze...
Po prawdzie nagiej -- czas na {} prawdę brutalną. Stale ciągnę mapki
do rmaps i mam stale włączony odbiornik GPS, od czasu do czasu coś
zainstaluję i odinstaluję oraz ściągnę jakąś mapkę do testowanych
(instalowanych i dezinstalowanych) programów... Ciągłe ładowanie
akumulatora ładowarką dostarczona wraz ze smartfonem trwa już
około 20 godzin, ale %% nie przybywa zbyt wiele -- z 35% poziom
naładowania skoczył raptem na 63% -- w czasie tych niemal 20 godzin
nieustannego ładowania.

Data: 2013-09-21 22:01:57
Autor: Jean
Brytalna prawda o potworze...
miałem to samo, pomogła wymiana kabelka od ładowarki

--
Jean

Data: 2013-09-22 17:44:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Brutalna prawda o potworze...

"Jean" 523dfb2e$0$1263$65785112@news.neostrada.pl

miałem to samo, pomogła wymiana kabelka od ładowarki

Z taką końcówką (mikro) mam tylko dwa -- jeden tu
i jeden (kilkucentymetrowy) w samochodzie.
Inwestowanie w druty nie podoba się mi.

Spróbuję króciuteńkiego przewodu.

"Trybun" l1mki1$t9o$1@usenet.news.interia.pl

Wygląda na słabą wydajność ładowarki. Pewnie w produkcji
testowane w ładowaniu bateryjek o pojemności rzędu
1000-1500mAh a nie z takim akumulatorem w jaki
wyposażona jest Bestia

Telefon najwyraźniej sklecony w pośpiechu. Być może
z podzespołów odrzuconych przez innych producentów,
skoro takie masy ludzi maja z nim różne problemy.
Ja mam żółtą plamkę.

Ciekawe, czy warto przetestować ;) pracę serwisu.

-=-

Ale z Ace miałem też problemy -- znacznie poważniejsze.

Data: 2013-09-22 18:17:11
Autor: Trybun
Brutalna prawda o potworze...

[...]

Nie wiem, ale telefon, a osprzęt typu bateria czy ładowarka to chyba inne pary kaloszy.. A może się mylę - może takie firmy jak Pentagram, Samsung, Nokia itd. same produkuja baterie i ładowarki do swoich telefonów?

Tzn. jakiego typu były te problemy z Ace?

Data: 2013-09-23 01:46:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Brutalna prawda o potworze...

"Trybun" l1n57a$v7j$1@usenet.news.interia.pl

Nie wiem, ale telefon, a osprzęt typu bateria czy ładowarka
to chyba inne pary kaloszy.. A może się mylę - może takie
firmy jak Pentagram, Samsung, Nokia itd. same produkuja
baterie i ładowarki do swoich telefonów?

ZTCW Pentagram używa gotowych podzespołów. Przykładowo -- ekran produkuje LG.
I ponoć jest to jeden z najlepszych ekranów. Ale złośliwi mówią, że Pentagram
do budowy swoich urządzeń bierze to, co LG odrzucił jako bezwartościowe śmieci
okołoprodukcyjne. ;)

Jeśli trzeba dopłacić do ładowarki i do przewodu USB oraz do
karty mikroSD, a nawet do akumulatora, to szybko okazać się
może, że koszt całego smartfonu wzrośnie o 1/3. ;) Słuchawki
Monster ma badziewne :) -- raczej warto je zastąpić innymi,
najlepiej na BT.

Tzn. jakiego typu były te problemy z Ace?

() przechodzenie z WiFi na 3G w Ace; z Monsterem tego problemu nie
   zauważyłem ani razu; natomiast czasami mam problem drobny
   z włączaniem WiFi w Monsterze; Ace czasami nie chciał
   samoistnie podłączyć się do APka; Monster nieraz nie
   chciał uruchomić swego WiFi w ogóle pomimo ,,wciskania''
   stosownej ikonki w pasku powiadomień, czy jak się to
   zowie; włączanie w ,,ustawieniach systemowych'' daje
   dobry efekt, ale czasami na włączenie WiFi trzeba czekać
   ćwierć, czy nawet pół minuty

() oczywiście mała ilość pamięci w Ace, ale nie mniejsza
   od tego, co deklarował producent na opakowaniu Ace

() Ace potrafiłem zawiesić tak, że do odwieszenia potrzebowałem cudów
   [Pentagram nie korzysta z cudów -- to oczywiste... pochodzi
   przecież z piekła...]

() Ace potrafił rozładować się w ciągu jednej godziny używania

() Monster jest jakoś uczciwszy we wskazywaniu koordynatów; nie umiem tego
   dokładnie określić, ale Ace czasami niby łapał, a jednak nie łapał; nie
   wiem, co gorsze, bo Ace pokazywał coś, choć pozycji jeszcze nie ustalił,
   zaś Pentagram w tym czasie nic nie pokazywał; dla mapy odpalonej na
   laptopie oba urządzenia pokazywał tak samo, to znaczy laptop nie widział
   tego, co pokazywał zawczasu/przedwcześnie Ace

() w Ace dłużej trwał restart, ale Ace nie restartował się bez widocznej
   przyczyny, jak czasami (chyba coraz rzadziej) czyni Monster; możliwe,
   że Ace nie notował samoistnych restartów, gdyż był często restartowany
   z uwagi na wyczerpanie się akumulatora

() na Ace miałem problemy z poprawnym odpaleniem i stabilnym zachowaniem
   wielu aplikacji; Monster pod tym względem jest lepszy, choć akurat jest
   i taka aplikacja, która na Ace pracowała lepiej/użyteczniej

   podawanie koordynatów po BT do laptopa w Ace wymagało programu
   zżerającego około 1/5 CPU ACE; Monster zadawala się programem,
   który podając poprawnie współrzędne, niemal nie obciąża CPU
   telefonu; ten program to przykład i takich programów jest sporo

   aplikacja chodząca bez trudu na Ace i z trudem na Momsterze
   pokazuje transfer i po WiFi, i po 3G; Ace ładował ją przy
   restarcie bezproblemowo, zaś Monster czasami ją załaduje,
   czasami nie załaduje jej...

   jedna z aplikacji obsługująca grupy dyskusyjne była writeonly, ;)
   bez możliwości poprawiania wpisywanego tekstu z uwagi na to, że
   kursor był w innym miejscu na ekranie niż był naprawdę

() jeśli chodzi o połączenie via USB -- Ace poprawnie współpracował
   z W7Starterem, jakiś czas (nie wiem, co później zmieniłem) poprawnie
   współpracował z WXP i poprawnie współpracował z telewizorem; Monster
   nie współpracuje ani z W7S, ani z WXP pomimo czynionych starań, ale
   bez jakiegokolwiek problemu współpracuje z telewizorem...

Już niemal kupiłem nową kartę pamięci mikroSD -- 8 GB klasy 10.
20 MB/s czytanie i 15 MB/s zapisywanie. Okazało się jednak (już
przy kasie) że nie mam stosownej karty kredytowej. :) Co za pech.
Karta mikroSD kosztowała 24 pln -- razem z przejściówką na pełny
format SC. Ciągnięcie map muszę przerwać z uwagi na brak pamięci
na karcie mikroSD. :)

Przy okazji zauważyłem, że TV widzi cwaną partycję na tej karcie.
Miałem tylko jedną kartę, której nie spreparowałem -- i właśnie ta
karta padła. Padła tak, że nie mogę skasować jej zawartości, zatem
nie mogę zareklamować jej i odzyskać szmalu. :) Wszystkie inne karty,
a mam ich sporo, są różnie spreparowane. Każda potrafi zbootować
PeCeta, o ilel PeCet bootuje się z karty, ale żadna nie bruździ
ani w telefonie, ani w aparacie fotograficznym, ani w czymkolwiek
innym, do czego używam tych kart, a urządzeń takich (wbrew pozorem)
jest sporo. :) Poza telewizorem chyba nic nie widzi zawartości
dodatkowych :) partycji razem z innymi partycjami. PeCety widzą
te dodatkowe partycje w sytuacjach szczególnych. (na PeCetach
te partycje dorzucałem, zatem musiały być tam widoczne choćby
w szczególnych okolicznościach)

Ogólnie -- brak mi Ace. Przywiązuję się do rzeczy. ;)

Chciałbym kupić tablet z ekranem o przekątnej około 15". :)
Ale do tego potrzebuję zdrowia -- tablet by był potrzebny
mi w czasie wyjazdów, na które teraz nie pozwala rozwalony
kręgosłup.

W Erze widziałem smartfon z FireFoxem.
I dowiedziałem się, że niestety wstydliwy AlcatelIdol
w razie zawieszenia się należy przekazać serwisowi. :)
Obejrzałem go dokładnie i poza dziurą pasującą do mikrofonu,
nie znalazłem żadnej innej, w którą można by wsunąć szpilę...

Ładnie wyglądają smartfony HTC One. :) Ciekawe, jak wyglądać
będą zera. ;) Chyba należy oczekiwać urządzenia Sony Zero. ;)
I ciekawe, czy będą mały wstawki bambusowe. ;)