Brytyjczycy zrekonstruują katastrofę smoleńską

Data: 2010-11-15 14:46:21
Autor: Marek Czaplicki
Brytyjczycy zrekonstruują katastrofę smoleńską
,-- -- [  ]
| W ubiegłym tygodniu do organizacji polonijnych w Londynie wpłynęła niecodzienna
prośba. Pracownicy World Media Rights, twórcy programów historycznych takich jak
np. "Ochroniarz Churchilla" (Churchill's Bodyguard) czy "I Wojna Światowa - w
kolorze" (World War One in Colour), zwrócili się o pomoc w znalezieniu Polaków
podobnych do m.in. Lecha Kaczyńskiego, Marii Kaczyńskiej i Ryszarda Kaczorowskiego.
`-- --
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,8663228,Brytyjczycy_zrekonstruuja_katastrofe_smolenska__Potrzebni.html
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-15 15:14:00
Autor: Tomek
Brytyjczycy zrekonstruują katastrofę smoleńską

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibrdjc$9rm$1inews.gazeta.pl...
,-- -- [  ]
> [...]
-- 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Mi pokazuje, że nie ma takiego numeru... :-(
Tomek

Ps. Z Googli Michnik nie zdążył usunąć zapowiedzi, ale kopii nie ma...

Data: 2010-11-15 17:36:25
Autor: Marek Czaplicki

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8664584,Brytyjczycy_zrekonstruuja_katastrofe_smolenska__Potrzebni.html
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-16 01:00:25
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Brytyjczycy zrekonstruują katastrofę smoleńską
Marek Czaplicki wrote:

> [...]
pomoc w znalezieniu Polaków podobnych do m.in. Lecha Kaczyńskiego, Marii
Kaczyńskiej i Ryszarda Kaczorowskiego. `-- --

A jaka wersję, wg. Radka Sikorskiego, czy Antka Macierewicza?
--
Pit

Brytyjczycy zrekonstruują katastrofę smoleńską